Subaru BRZ se loučí s Evropou. Poslední Final Edition bude nabízena i v Česku

42 komentářů

MM
3. února • 18:53

Subaru BRZ, geniální auto které diskutéři milují, ale nikdo ho nekupuje.

mpolan
3. února • 20:48

A proto z finální edice 250 ks bude 40 pro ČR...
Proto se celosvětově prodalo BRZ sedmdesát tisíc kusů. A další desetitisíce GT-86... tak jo.

Pedro
3. února • 20:43

To má jednoduché vysvětlení, většina diskutérů v životě nekupovala nové auto ať už proto, že jsou to nezletilci nebo holé zadky. Lidé co vydělávají a kupují nová auta nemají čas vysedávat na netu a žvanit o autech. Když tady vidím některé nicky jak jsou zde pečení vaření a neustále tady od rána do večera něco rádoby odborně komentují, tak je mi jasné, že jsou to zoufalci, kteří nic pořádného nedělají než vysedávají na netu a tudíž je jasné, že to jsou socky, které tak maximálně olizují rezavý plot v autobazarech.

Marfušenka
3. února • 14:00

Subaru je nádherné auto a jezdit s ním je opravdová radost, což se o některých říct nedá. Elektrické auto nechci, stejně jako automatickou převodovku. Už jen z principu. Snad některým chytrákům dochází, že i elektřina se musí někde vyrábět a elauto někde nabíjet a doma v kuchyni to asi nebude. Ano, postavme si další atomovou elektrárnu. Ja som za. Co se týče uhlíkové stopy, už jsem těch kravin naposlouchaná. A co takhle plasty...to vymysleli Rusi? Nebo nenažraný západ, který chce stále víc a víc a nikdy nebude mít dost, a proto nás bude názorově manipulovat k obrazu svému. Pardon, k ziskům svým. A bude se schovávat za zelenou ekologii. Nejsou nakonec naše metanové stopy silnější než uhlíkové stopy? Že by si na toto téma někdo udělal dizertaci.. Taky jsme cinkali klíčema...proč? Aby nás teď ovládali skopčáci?

bzzz
3. února • 15:10

Metan - mimochodem nejjednodussi UHLOvodik - se na sklenikovem jevu podili mene nez CO2.Nenazrani jsou lide nikoli zapad nebo vychod. Prvni plasty maji na svedomi Anglican a pozdeji Belgican.Nekdo vyrobi elektrinu predevsim z jadra, nekdo z uhli ('dekujeme' Polakum) a nekdo z 'cistych' prirodnich a/nebo obnovitelnych zdroju. Podil cistsich proti spinavym se v zavislosti na lokalnich podminkach da realizovat nekde snaze a jinde hure.Pokud by nikdo neresil ekologii, chcipali bychom uz davno vsichni na jedy/sracky pouzivane masivne napr. v zemedelstvi (viz kysele deste, pesticidy, pcb apod).

Rudolf
3. února • 14:36

Odstěhuj se do Ruska.

Oko
5. února • 22:10

Drž piču, Rudolfe;-)

Marfušenka
4. února • 9:11

Nemachruj, když my, z rodin na indexu, jsme cinkali, Tys byl pravděpodobně u taty v šourku. Kulové jsi prožil, frajere..

David
3. února • 11:02

Já už Vás lidi vůbec nechápu.Kvákaní jak Subaru je na hovno slyším každou chvíli, ale že to vypustí z huby d....lni, bolševik, a StB komunista který je hrdý na ruský Zill a ostuda Českého Národa Škodovka(WV).
A hlavně vaše Eko Auta.
Máte v hlavách nasráno , a neumíte používat čistou logiku.
Hlavně že je to samý promovaný inteligent. Hovada

Neurotic
3. února • 10:34

Nevím co se tady rozčilujete. Zrovna tady EU za nic nemůže, když jsou prodeje mizerné tak není důvod to tady nabízet a tuhle verzi si taky nekoupíte:-D

bzzz
3. února • 11:28

Zivot bez tridniho nepritele resp imaginarni (pra)priciny vsech osobnich nezdaru je jeste prazdnejsi.

Diplomat
3. února • 10:28

Žádná škoda, stejně byly prodeje mizivé. Zajímavé je, že Ferrari, Porsche, Lamborghini a další výrobci supersportů v EU s víceválcovými motory se umí přizpůsobit novým normám, kdežto výrobce mrňavého sporťáku s astmatickým čtyřválečkem to neumí, takže výmluvy na EU neobstojí, prostě neschopní Japíci.

hasič (ten původní)
3. února • 12:14

Můžeš zde uvést zdroj , který dokáže tvé nesmyslné tvrzení, že supersporty Ferrari, Porsche, či dokonce Lamborghini plní emisní limity CO2? Ty emisní limity v Evropě totiž v současné době neplní žádný evropský výrobce, natož pak koncern FCA, pod který Ferrari patří. Pokud budou mít flotilový průměr emisí stejný, jako v letošním roce, pokuta za emise CO2 bude přes 3mld.€ ! Jediným výrobcem, který je schopný splnit evropské normy je japonska Toyota, ty chytráku ...
https://autobible.euro.cz/pokuty-eu-za-nadlimitni-e... ...

.
3. února • 14:33

Jsi hňup a ne hasič. Ferrari pod FCA nepatří. Už asi 5 let.

hasič (ten původní)
3. února • 15:07

Tak s tím Ferrari pod FCA se omlouvám, moje chyba , každopádně odkaz na to jak evropské supersporty plní emisní limity CO2 by mě velmi zajímal 😀 .

Sir CHerokee
3. února • 10:38

Na tom není nic zajímavého, počítají se flotilové emise celých značek. A u aut se platí pak pokuty.

Diplomat
3. února • 10:57

No vidíš a přitom má Subaru ve flotile malé hybridní srajdy, které jim emise snižují a tohohle chcípáka nejsou schopni udržet ve výrobě. Ferrari má ve flotile jenom modely co žerou i trávu u cesty a přesto se dokáže přizpůsobit, Japíci to neumí.

mpolan
3. února • 13:55

Ferrari normy rozhodně neplní. Ale cenu pokuty prostě rozpočítá do cen svých aut, protože tam lidem nevadí zaplatit si pár tisíc euro navíc za výkonný motor.
Kolik hybridních aut prodává Subaru vůči tomu zbytku? U nás nemají pro jistotu ani nic v nabídce.

Diplomat
3. února • 14:52

Normy neplní, ale pořádná auta prodává a to je to jediné, co mě jako zákazníka zajímá.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
3. února • 15:00

Aha, takže najednou je jedno, že neplní a že jsi o tom přizpůsobení se lhal... Co jiného jsem mohl čekat od čecháčka.

Diplomat
3. února • 16:14

V ničem jsem nelhal, Ferrari prodává auta zcela legálně.

mpolan
3. února • 16:59

Hned dvakrát:
a) Subaru nemá v nabídce "malé hybridní srajdy". Subaru totiž zatím žádné hybridy v Evropě nenabízí.
b) Ferrari se ničemu nepřizpůsobilo, prostě platí pokuty, protože nemá na vybranou.
Shrnuto a podtrženo, dvojí lež, ještě popíraná. Čecháčkovská klasika.

Diplomat
3. února • 19:51
mpolan
3. února • 20:41

Zajímavé, leč v Evropě bude dostupný až od března. Do emisí tedy zatím nemůže promluvit. Dál?

Diplomat
3. února • 21:03

Všechno co se letos prodá se počítá do limitu emisí.

obrácený Vóša
3. února • 10:04

Kdyby Dacia vyráběla sportovní auto, vypadalo by zrovna takhle. Žádná škoda toho nebude, stejně to nejelo.

RK
3. února • 9:26

Ať žije zasraná, pokrytecká EU, co si naivně myslí, že spasí celou zeměkouli. Kupředu levá, tentokráte však přetřená z rudé na zelenou.

Sir CHerokee
3. února • 10:37

Ono by stačilo v pátek nebo v sobotu zvednout prdel a jít volit, ale to Češi né...k volbám do EU parlamentu šlo kolik 16 % lidí....

hasič (ten původní)
3. února • 11:04

Já si myslím, že se v Evropě máme moc dobře. A když se má Evropan moc dobře, z nějakého nepochopitelného důvodu volí socialisty, nebo dokonce environmentalisty, aby se měl ještě líp. Na Zem nás vrátí pouze tvrdá recese , na kterou si zde nesmyslnými regulacemi neustále zadělávame. Otázkou je koho budou volit lidé pak?

bzzz
3. února • 11:25

Extremisty a populisty.

Shimi
3. února • 11:00

Sir CHerokee: I kdyby přišlo 100%, tak se na situaci nic nezmění. Máme omezený počet europoslanců, kteří jsou tam pouze do počtu a nemají absolutně na nic vliv. Navíc to podstatné a klíčové se řeší v Radě a ne v Parlamentu.

Sir CHerokee
3. února • 11:07

Máme 21 poslanců v EP. Koho tam pošleme a kde e uchytí záleží na voličích. V Radě Evropské unie máte velmi silný hlas. Nikdy jsme na evropské scéně neměli takové možnosti snad od dob Svaté říše římské. Není se na co vymlouvat, poslali jsme tam plno pitomců a nezodpovědných politiků, co právě tyhle zelené nesmysly prosazují, propagují a pro šílené euro normy hlasovali.

Shimi
3. února • 11:13

Sir CHerokee: A to si jako myslíš, že kdyby přišlo k volbám 100% voličů, že tam pošleme jen samé inteligenty a zodpovědné politiky? Tvl to jsi opravdu tak naivní?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
hasič (ten původní)
3. února • 11:37

Politikům se daří voliče přesvědčovat, že čím větší kompetence jim dají (lidé politikům), tím lépe se budou lidé mít. Hromada lidí věří , že dostanou něco Zadarmo a politici to moc dobře ví. Vlastně by byli hloupí, kdyby této hlouposti lidí nevyužili. Chybí nám selský rozum, ten jsme nahradili tituly a formuláři s razítky.

bzzz
3. února • 12:13

Selsky rozum zacal dostavat na frak po rozpadu CK mocnarstvi a o jeho genocidu se postarali po valce komousove a prihlizejici demokrate. Po listopadu se sazi spise na vycuranost.

hasič
3. února • 8:35

Lépe už bylo. Pár sporťáčků, se kterými se nota bene jezdí jen občas, by Bruselem řízenou Evropu nejspíš zadusilo. Už to začíná připomínat svatou inkvizici. Překrucování pravdy o emisích. Prohlašování emobilů za bezemisní. Svatá prostoto,závist, krádež, lež, prostě nejhorší lidské pudy stvrzené razítkem. :-(

Joz
3. února • 9:15

Ma pravdu , predsedo.

Luke
3. února • 9:07

"Svatá" pravda. Díky Bohu, že SUV monstra od německých značek, kterých se prodá nesčetně víc, přejdou na EURO 6-d a budou tedy "čistá" a nám se bude (konečně) dobře dýchat.A my budeme všichni šťastní, zatímco kamiony budou vozit světlomety na Golfy od Valea ze Španělska do Německa a opačným směrem pojedou výfuky do Martorellu. Jenomže to je přece volný obchod a na ten se regulovat nesmí. Tak si kupte cherry rajčátka, co jela přes půl Evropy kamionem a na pumpě vodu Vitel. Pak "nastartujte" svůj e-mobil a radujte se z toho, jak jste ekologičtí (pitomci)...

Kwak
3. února • 9:19

Z tohoto tvého pohledu je ovšem BRZ úplně největší zlo jaké si lze představit, protože nejprve se tahají přes půl světa suroviny na jeho výrobu do Japonska a pak se veze přes půl zeměkoule do Evropy hotové auto, takže ještě než se prodá, tak vypustí tolik emisí, že by to zabilo tisíc ledních medvědů.

Luke
3. února • 9:59

Příspěvek hasiče byl v tom smyslu, že těch aut se v Evropě prodá tak málo a navíc jejich roční nájezd a typické užití (obvykle mimo města) jsou takové, že jejich postprodukční emisní stopa je uplně zanedbatelná v porovnání s např. německými SUV, kterých se prodá na statisíce, což byla zase moje úvaha.Japonci si nic tahat přes půl zeměkoule na výrobu svých aut nemusí. Ano, hotová auta plují těmi neekologickými parníky. No zato taková Tesla než si vyrobí jeden akupack to těch svých skořápek, tak to je panečku drancování třetího světa. A pak ta hotová auta také plují za svými zákazníky. No ale když to jede, tak to nic nevypouští a to je přece krása. A nabíjí ze to z elektřiny, co vyrobí ty designově podařené větrníky a solární panely. Kdysi se tomu říkal Potěmkin.A to že, celou Evropu brázdí kamiony se zbožím, které by mohlo jet vlakem, je obecně známý fakt. Anebo by jet vůbec nikam nemuselo, protože když vyjde např. to španělské rajče i s dopravou a distribucí levněji než české, je něco (asi) špatně.A to že se vozí autodíly např. z Rumunska až do Španělska, na to nikdo žádné opatření nemá. Přitom by se to dalo stejně dobře vyrobit přímo místě vzniku těch aut. Ale ouvej, to by stálo např. o 40 centů víc a kdo by zaplatil znovu ty nástroje a přípravky, když už to je v tom Rumunsku. A tak to budeme vozit. O co je? Vždyť zboží na cestě je legislativně něco uplně jiného než skladové zásoby. A tak si hrajeme na výrobu typu Just in Time beze skladů a v pátek odpoledne jsou po celé Evropě všechna parkoviště u dálnic a dnes už i silnic 1. třídy přeplněná kamiony. Ale ty náklaďáky už vlastně taky plní EU6, tak je všechno oukej.Né, opravdu na to neznám řešení, to přiznávám. Je to už tak propletené, že všechno ovlivňuje všechno.
Máme KK - korporátní kapitalismus. Pěnez je dost, úvěry levné, a chceme pořád něco nového. Kdyby to lidi nekupovali, těžko by se to vyrábělo. A jezdit na koních? No ruku na srdce, mně teda kůň smrdí víc než diesel :D

Kwak
3. února • 10:14

Japonci si na výrobu aut musí tahat skoro veškeré suroviny. Japonské ostrovy mají malá ložiska uhlí na Hokaidu a Kjůšů, trochu olova a mědi a tím to hasne. Takže ocel valí z Indie, ropu od Amíků a od Arabášů a zbytek z celého světa. Takže v okamžiku, kdy je auto vyrobené a dovezené do Evropy, tak už je úplně jedno kolik najede, protože uhlíkovou stopu, kterou zanechalo při výrobě už nikdy nesmaže.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
expat
3. února • 14:00

Greta zaKwákala.....:-))

Doporučujeme

Články odjinud