Nereste neustale cenu. Mrknete kolik je vsude treba MINIku. Mustanga zna kazde dite, MINI detto (a navic i blondyny a hipsteri). Drtiva vetsina ridicu netusi, ze ToyBaru nabizi takhle zajimave auto. ToyBaru je az jako X-te auto do garaze a pokud by o nem nekdo uvazoval jako o hlavnim, tak bude stejne koukat po znamejsi/proflaklejsi znacce. Tady to fakt neni o cene, technice, moznostech, vykonu.
Jedná se o hodně dobré a povedené auto, které si své zákazníky najde. Že to s jeho prodejem v Česku nebude žádná "masovka", to je jasné. Je ale fajn, že je na trhu z čeho vybírat. Kdo chce něco silnějšího - ostřejšího, má možnost volby, zejména když nemá hluboko do kapsy. A stejně tak může na druhou stranu uvažovat třeba i té RS z "třídy samy pro sebe". Ať si každý koupí, co se mu líbí a co mu vyhovuje. Hlavní je, aby potom měl majitel z nového 4 kolového "miláčka" radost.:-)
Souhlas...já bych přál Toyobaru u nás a v Evropě více majitelů, ať to nezabalí.
Já to zkusil v Mýtě, vodilo se hezky, ale pokud od té doby (tuším 2 roky) neudělali něco s průběhem výkonu, tak ten motor byl tristní, resp. koně řádně chcíplé.Nic na tom nemůžou změnit řeči novinářů, jsou s tím akorát k smíchu...I v okruhu známých, co měli o auto reálný zájem, tak ten motor byl odrazující.Taková např. MX5 2,0 NC má projev lepší.Pokud by ses chtěl někdy s Mustangem projet, pravidelně vyrážíme o víkendech (pokud nepadají sračky) na komorní projížďku po Beskydech, odjezd v 6 ráno :-D
"výkon k hmotnosti má vyšší než oktávie rs před faceliftem, u které si nikdo nestěžoval"...autor článku je idiot... brz je auto pro radost, u takových se výkon oceňuje jinou optikou než u mainstreemovýho posunovače. výkon u brz má stejnou váhu jako kufr u té oktávie, což oktávie svou dominantní disciplínu s přehledem splňuje...
No, IMHO autor idiot neni a ma pravdu. Poznat to ale vyzaduje umet jezdit a auto si vyzkouset.
Aha a proto se u nás ročně prodá tolik kusů, že bych je stolař spočítal na prstech, že? Já jsem rád, že ta auta jsou, ale proč nezvednou objem a výkon, to nechápu. 250 - 300 koní a prodávalo by se to mnohem lépe. Nebo jít s cenou o 200 000 dolů a pak taky. Ač to jsou zajímavá řidičská auta, jsou to totální prodejní propadáky. Bohužel.
BRZ jsem testoval i chtel koupit, nakonec rozhodla prakticnost. Pokud s tim clovek nekdy jel, tak vi, ze to auto nepotrebuje ani o jeden kun navic! Tak jak je auto postavene, tak vse ma svuj smysl. Proc tam tlacit vykon na 300k, davat vetsi brzdy a sirsi kola, pneumatiky... jen se zvedaji naklady a ridicky zazitek se nijak extremne nezvetsi, maximalne ego ridice, ktery si chce neco dokazovat predjizdením na dalnici a o tom to auto vubec neni.. BRZ je udelano genialne v tom, ze je to nizkonakladovy vuz a sportovni zazitek prichazi uz v nizkych rychlostech, to je taky z durazem na bezpecnost. Jednoducha rovnice: naklady x zazitek x bezpecnost x zlepsovani ridicskych schopnosti ... o tom to je, na tom je to auto postaveny. :D chtel bych vedet jaka znacka by to prodavala o 200t levneji s tim jak je to auto postaveny a jaky technologie v tom jsouNevim, kde jsi byl na tom, že je to propadak. V USA, UK, Japonsko a pod. se prodava solidne. CR není ani vyznamnej trh pro jakoukoliv automobilku, krome mainstreamu Skoda VW, Hyundai ,, Tady si myslim, ze kupujici to berou jako i jako vyhodu mit neco jedinecneho.
Přesně tak. Výkon 250 koní bez toho lavoru uprostřed výkonové křivky a bylo by to za svoji cenu super auto. Škoda.
Tak tak. Klidně by mohli zvednout objem. U takového auta se neřeší nějaké deci paliva.
Objem jsou kila. Kila navíc jsou špatně. Je smutné, když chcete všechna auta dělat jen podle jednoho vzoru - co největší výkon.
Všechna ne, ale sportovní jo. Nemusí být co největší. Ale měl by odpovídat zaměření. A s vyšším objemem by nemusela nutně moc růst váha.
Zamereni odpovida. Auto pro radost a pro ridice. Vy jste s tim nejel pilu na klikate okresce ze ne? Mel byste z huby banan a reci o nedostatecnem vykonu by vas snad presly.
Ne, nejel. Pilu ani na moto ani v jednom autě v provozu nikdy nejezdím. Na to jsou okruhy nebo uzavřené polygony atp.
Nekomu prijde 5ilitr v Mustangu na nase cesty zbytecne moc, jinemu 2litrovych 200 koniku v GT nebo BRZ malo. OK, kazdy ma jine priority/moznosti a predevsim jiny skill. Ale proboha neposuzujme ceny optikou bezvyznamneho CZ trhu resp CZ platu. Ktere o 200tis levnejsi auto u nas nabidne tolik pozitku z jizdy?
No pokud vím, tak mustang měl rekordní prodeje a má velkou oblibu! Čísla hovoří za vše!! Hledat to na netu nebudu, ale pokud zapátráte, tak to určo hned najdete, nicméně sam bych toho jednoho 5-litra bral. Brz se podle mě velice povedl vzhledově, ale ten motor....to ma golf gti vic!!! Mít to 250kw tak ho ani nestačí vyrábět! A autor musí být strašnej kretén!! Omlouvám se za ty slova, ale porovnavat to s oktavkou je ujety.
To je pravda, ale těch Stangů se ve světě vloni prodalo 150 000. Co je moc nebo málo rozhoduje zákazník. No třebas Fiesta ST za 450 000 nabídne hodně zábavy, možností individualizace a troufám si říct, že jí Toyobaru moc neujede. Je to sice jiné kafe i náhon, ale sranda s tím je a vyjde skoro na půlku.
Toho Stanga bych asi nesrovnával. Toho si kupuje úplně jiná sorta lidí. Jeho obliba spíš vypovídá o tom, že daleko víc lidí chce jen v přímce sešlápnout plyn, než se namáhat plachtěním zatáček. A taky, že preferují mít i použitelné zadní sedačky. Holt doba už je taková, že umožnuje skoro každému získat iluzi o vlastním sportovním nasazení díky převaze výkonu a nikoliv řidičského umu. Nicméně to nic nemění na tom, jak už bylo několikrát psáno, že za tuhle cenu z toho Toybaru masovka nebude. U nás se bohužel spíš uplatní paket pro špatné cestu než nízké těžiště ;-)
Nevím, jak jiní, nechci mluvit za všechny, ale kluci z ostravského sdružení mustangistů jezdí hodně bokem než rovně :-D. A jsou tam od mladých po staré....stangy i majitelé. Zadní sedačky jo, vozím tam manželku a syna. O umu nevím...s manuálem to není jednoduché, syrové auto, člověk musí opatrně. Jo za tu cenu z toyobaru masovka nebude. Navíc mu konkuruje Mazda MX-5. Uvidíme co s tím dál provedou, zda půjdou naproti zákazníkovi nebo to zabalí...
Recenze mi připomíná jak jsem na jedné párty potkal člověka, co obcházel lidi a každého přesvědčoval, že je v pohodě. Prostě byl v pohodě. V pohodě, jasný, jo? V P O H O D Ě.GT86 má dostatečný výkon. Kdo si myslí opak, tak to s tím neumí. Výkon motoru je prostě v pohodě. Stačí věnovat jen půl recenze tomu, že je to úplně v pohodě. V pohodě, jasný, jo? V P O H O D Ě.
Souhlas. Ten vůz oslavují jen novináři. Já jsem rád, že existuje. Ale úspěch by mohl mít, kdyby měl větší výkon nebo nižší cenu. Alespoň u nás. No a taky design mohl být povedenější.
A přesně takovíhle neřidiči pak BRZ kazí pověst svými řečmi...
Neřidiči? Já mám docela řidičskou garáž :-D. Pověst vytváří novináři. Realita je bohužel krutá a odpovídá tomu, co jsem napsal.
Hlavně cena je V POHODĚ! Bohužel, ne/kupci si to nemyslí, GT86/BRZ je parádní kára, jenže stojí o čtvrt mega víc, než za co by se prodávala.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.