Subaru BRZ je s námi již osmým rokem. Za dobu působení na trhu se stalo synonymem pro dostupné analogové sportovní auto s atmosférickým motorem, manuální převodovkou a pohonem zadní nápravy. Jen v loňském roce zaparkoval vůz v garážích padesáti majitelů.

Subaru BRZ je s námi již osmým rokem. Za dobu působení na trhu se stalo synonymem pro dostupné analogové sportovní auto s atmosférickým motorem, manuální převodovkou a pohonem zadní nápravy. Jen v loňském roce zaparkoval vůz v garážích padesáti majitelů.

Nadcházející emisní norma EURO 6d-TEMP EVAP-ISC (DG) však dovoz vozu do Evropy znemožní. Výroba skončí již tento duben, skladové kusy ale bude možné koupit ještě během příštího roku. Oblíbený model se bude loučit  finální edicí , které se vyrobí pro celou Evropu pouze 250 kusů. Vzhledem k vysoké oblíbenosti modelu u tuzemských zákazníků jich pro Česko bude vyrazeno 40.

Nadcházející emisní norma EURO 6d-TEMP EVAP-ISC (DG) však dovoz vozu do Evropy znemožní. Výroba skončí již tento duben, skladové kusy ale bude možné koupit ještě během příštího roku. Oblíbený model se bude loučit finální edicí, které se vyrobí pro celou Evropu pouze 250 kusů. Vzhledem k vysoké oblíbenosti modelu u tuzemských zákazníků jich pro Česko bude vyrazeno 40.

Subaru BRZ Final Edition bude obsahovat několik unikátních prvků, mezi které se řadí například speciálně nastavené tlumiče Sachs, vyhřívaná kožená sedadla ve speciálním provedení s modrou kůží Alcantara, ve stejné barvě i páka ruční brzdy či řadící páka. K tomu bude na výběr ze dvou barev karoserie (modrá WR Blue Pearl a černá Crystal Black Silica). 

Subaru BRZ Final Edition bude obsahovat několik unikátních prvků, mezi které se řadí například speciálně nastavené tlumiče Sachs, vyhřívaná kožená sedadla ve speciálním provedení s modrou kůží Alcantara, ve stejné barvě i páka ruční brzdy či řadící páka. K tomu bude na výběr ze dvou barev karoserie (modrá WR Blue Pearl a černá Crystal Black Silica). 

Zbytek výbavy je pak odrazem verze Sport, ve které již ve standardu najdete Bi-LED přední světlomety, bezklíčový vstup, sedmipalcový multimediální systém s navigací, tempomat či automatická dvouzónová klimatizace. Pak samozřejmě i samosvorný zadní diferenciál LSD a jízdní režim pro okruhy.

Zbytek výbavy je pak odrazem verze Sport, ve které již ve standardu najdete Bi-LED přední světlomety, bezklíčový vstup, sedmipalcový multimediální systém s navigací, tempomat či automatická dvouzónová klimatizace. Pak samozřejmě i samosvorný zadní diferenciál LSD a jízdní režim pro okruhy.

Finální edice Subaru BRZ s manuální převodovkou vyjde na rovný milion korun. Za šestistupňový automat se pak 40.000 Kč připlácí. České zastoupení automobilky očekává, že Final Edition bude na nějaký čas poslední svého druhu v Evropě. I když je totiž internet plný spekulací, oficiální potvrzení o nástupci modelu zatím nebylo zveřejněné.

Finální edice Subaru BRZ s manuální převodovkou vyjde na rovný milion korun. Za šestistupňový automat se pak 40.000 Kč připlácí. České zastoupení automobilky očekává, že Final Edition bude na nějaký čas poslední svého druhu v Evropě. I když je totiž internet plný spekulací, oficiální potvrzení o nástupci modelu zatím nebylo zveřejněné.

A zda se i Toyota stylově rozloučí s GT86 finální edicí, to rovněž není jisté.

A zda se i Toyota stylově rozloučí s GT86 finální edicí, to rovněž není jisté.

Subaru BRZ

Subaru BRZ

Subaru BRZ

Subaru BRZ

Nadcházející emisní norma EURO 6d-TEMP EVAP-ISC (DG) však dovoz vozu do Evropy znemožní. Výroba skončí již tento duben, skladové kusy ale bude možné koupit ještě během příštího roku. Oblíbený model se bude loučit  finální edicí , které se vyrobí pro celou Evropu pouze 250 kusů. Vzhledem k vysoké oblíbenosti modelu u tuzemských zákazníků jich pro Česko bude vyrazeno 40.
Subaru BRZ Final Edition bude obsahovat několik unikátních prvků, mezi které se řadí například speciálně nastavené tlumiče Sachs, vyhřívaná kožená sedadla ve speciálním provedení s modrou kůží Alcantara, ve stejné barvě i páka ruční brzdy či řadící páka. K tomu bude na výběr ze dvou barev karoserie (modrá WR Blue Pearl a černá Crystal Black Silica). 
Zbytek výbavy je pak odrazem verze Sport, ve které již ve standardu najdete Bi-LED přední světlomety, bezklíčový vstup, sedmipalcový multimediální systém s navigací, tempomat či automatická dvouzónová klimatizace. Pak samozřejmě i samosvorný zadní diferenciál LSD a jízdní režim pro okruhy.
Finální edice Subaru BRZ s manuální převodovkou vyjde na rovný milion korun. Za šestistupňový automat se pak 40.000 Kč připlácí. České zastoupení automobilky očekává, že Final Edition bude na nějaký čas poslední svého druhu v Evropě. I když je totiž internet plný spekulací, oficiální potvrzení o nástupci modelu zatím nebylo zveřejněné.
10
Fotogalerie

Subaru BRZ odchází. Loučí se speciální edicí za milion, do Česka dorazí 40 kusů

Z celkových 250 kusů pro Evropu se k nám díky extrémní popularitě u tuzemských zákazníků dostane 40.

Subaru BRZ je s námi již osmým rokem. Za dobu působení na trhu se stalo synonymem pro dostupné analogové sportovní auto s atmosférickým motorem, manuální převodovkou a pohonem zadní nápravy. Jen v loňském roce zaparkoval vůz v garážích padesáti majitelů.

Nadcházející emisní norma EURO 6d-TEMP EVAP-ISC (DG) však dovoz vozu do Evropy znemožní. Výroba skončí již v dubnu, skladové kusy ale bude možné koupit ještě během příštího roku. Oblíbený model se loučí finální edicí, které se vyrobí pro celou Evropu pouze 250 kusů. Vzhledem k vysoké oblíbenosti modelu u tuzemských zákazníků jich pro Česko bude vyrazeno 40.

Subaru BRZ Final Edition bude obsahovat několik unikátních prvků, mezi které se řadí například speciálně nastavené tlumiče Sachs, vyhřívaná kožená sedadla ve speciálním provedení s modrou kůží Alcantara, ve stejné barvě i páka ruční brzdy či řadící páka. K tomu bude na výběr ze dvou barev karoserie (modrá WR Blue Pearl a černá Crystal Black Silica). 

Zbytek výbavy je pak odrazem verze Sport, ve které již ve standardu najdete Bi-LED světlomety, bezklíčový vstup, sedmipalcový multimediální systém s navigací, tempomat či automatická dvouzónová klimatizace. Pak samozřejmě i samosvorný zadní diferenciál a jízdní režim pro okruhy.

Finální edice Subaru BRZ s manuální převodovkou vyjde na rovný milion korun. Za šestistupňový automat se pak 40.000 Kč připlácí. České zastoupení automobilky očekává, že Final Edition bude na nějaký čas poslední svého druhu v Evropě. I když je internet plný spekulací, oficiální potvrzení o nástupci modelu zatím nezaznělo.

Subaru BRZ Final Edition: Technické údaje a cena
Model Final Edition Final Edition AT
Zdvihový motoru [cm3] 1998
Výkon [kW/ot.min] 147/7000
Převodovka 6M 6A
Maximální rychlost [km/h] 226 210
Zrychlení [s] 7,6 8,2
Komb. spotřeba [l/100 km] 8,6 8,0
Cena [Kč] 1.000.000 1.040.000

Galerie doplněna o standardní Subaru BRZ.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud