Subaru BRZ: japonské dvojče oficiálně

O víkendu zveřejnila oficiální informace o novém kupé Toyota, teď přichází na řadu Subaru. První, co samozřejmě bude všechny zajímat, je to, jak se o d sebe oba dva automobily liší. Zatím je sice k dispozici pouze několik málo snímků, ale už z nich je naprosto jasné, že rozdíly budeme hledat v detailech (například jiný přední nárazník) a nedá se předpokládat, že by tomu mělo být v interiéru jinak. Jak naznačila automobilka v Los Angeles, těšit se ovšem můžeme také na agresivněji vypadající verzi STI.

Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště

Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště

Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou je čtyřválcový boxer vybavený systémem vystřikování D-4S. Jeho maximum činí 200 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 205 Nm. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, na přání lze do auta dostat také šestistupňový automat. Základní verze stojí na sedmnáctipalcových discích s pneumatikami o rozměru 215/45 R17. Veřejnost si bude moci nové Subaru prohlédnout na blížícím se autosalonu v Tokiu. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků