Subaru BRZ: japonské dvojče oficiálně

O víkendu zveřejnila oficiální informace o novém kupé Toyota, teď přichází na řadu Subaru. První, co samozřejmě bude všechny zajímat, je to, jak se o d sebe oba dva automobily liší. Zatím je sice k dispozici pouze několik málo snímků, ale už z nich je naprosto jasné, že rozdíly budeme hledat v detailech (například jiný přední nárazník) a nedá se předpokládat, že by tomu mělo být v interiéru jinak. Jak naznačila automobilka v Los Angeles, těšit se ovšem můžeme také na agresivněji vypadající verzi STI.

Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště

Toyota GT 86 oficiálně: 200 koní, 205 Nm a extrémně nízké těžiště

Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou je čtyřválcový boxer vybavený systémem vystřikování D-4S. Jeho maximum činí 200 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 205 Nm. Standardem je šestistupňová manuální převodovka, na přání lze do auta dostat také šestistupňový automat. Základní verze stojí na sedmnáctipalcových discích s pneumatikami o rozměru 215/45 R17. Veřejnost si bude moci nové Subaru prohlédnout na blížícím se autosalonu v Tokiu. 

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 46 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků