Subaru BRZ jako studie XT Line Concept

Značka Subaru v Paříži vystavuje jeden z vozů řady BRZ opatřený sadou dílčích úprav.

Po technické stránce se nic nezměnilo, takže pod přední kapotou se stále skrývá standardní dvoulitrový „boxer“ bez přeplňování, jenž dosahuje výkonu 200 koní (147 kW) při 7 000 ot./min. a točivého momentu 205 Nm od 6 400 do 6 600 ot./min. Studie Subaru BRZ XT Line se na první pohled vyznačuje především bílými kryty bočních blikačů a celou škálou doplňků s „karbonovým“ povrchem ze sady Carbon Style.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto BRZ u Subaru označují jako studii

Ty najdeme nejen na krytech zpětných zrcátek, masce chladiče a střeše, ale také na středu zadního spoileru, sportovní vzezření dále podtrhují osmnáctipalcové lité ráfky Black Silica. Interiér je čalouněn kůží Rouge a palubní deska obložena opět „karbonovým“ povrchem. 
 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků