Subaru BRZ jako studie XT Line Concept

Značka Subaru v Paříži vystavuje jeden z vozů řady BRZ opatřený sadou dílčích úprav.

Po technické stránce se nic nezměnilo, takže pod přední kapotou se stále skrývá standardní dvoulitrový „boxer“ bez přeplňování, jenž dosahuje výkonu 200 koní (147 kW) při 7 000 ot./min. a točivého momentu 205 Nm od 6 400 do 6 600 ot./min. Studie Subaru BRZ XT Line se na první pohled vyznačuje především bílými kryty bočních blikačů a celou škálou doplňků s „karbonovým“ povrchem ze sady Carbon Style.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto BRZ u Subaru označují jako studii

Ty najdeme nejen na krytech zpětných zrcátek, masce chladiče a střeše, ale také na středu zadního spoileru, sportovní vzezření dále podtrhují osmnáctipalcové lité ráfky Black Silica. Interiér je čalouněn kůží Rouge a palubní deska obložena opět „karbonovým“ povrchem. 
 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků