TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Lol  |  13. 01. 2021 13:12

kdybych žil v roce 1998 tak je to super kára..

Odpovědět  |   | 
Twan  |  13. 01. 2021 13:32

poslední Mohykán

Odpovědět  |   | 
Permon78  |  13. 01. 2021 15:59

Jediná volba v dané cenové relaci? A MX5 je co?

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 01. 2021 18:33

angličák.

Odpovědět  |   | 
MartinK  |  13. 01. 2021 16:45

S BRZ jsem jel jen cca 15km, navíc s nezajetým motorem, takže se vůbec nedá mluvit o nějaké zásadní zkušenosti, ale i to mi bohatě stačilo, abych poznal co je zač. Mám bohaté zkušenosti s HH, posledních 7 let jsem měl RCZ a 308 GTi a i když GTi jede na první dobrou oproti BRZ motoricky jako kráva, má super brzdy, tak je to furt jen rychlá nákupní taška která poměrně rychle zevšední a zdaleka nedá tolik zpětné vazby a radosti. Navíc to umí být na typické rozbité okresece docela zlá svině :) Nakonec jsem dospěl k názoru, že už žádný HH nechci, jako daily jsem pořídil Subaru XV a teď se rozhoduju, jestli jako víkendovku pořídit BRZ a nebo MX5....

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 01. 2021 17:29

Kolik měříš? Mám 183 cm a do mx se vejdu docela dobře podélně, očima ale koukám víceméně už přes štítek. Ani když se podrazím, tak to nějak není ono.

Odpovědět  |   | 
MartinK  |  13. 01. 2021 19:08

173cm 72kg, do MX5 ND jsem vlezl bez problému, skoro jako by to bylo stavěné přímo pro mě :)

Odpovědět  |   | 
/™\  |  13. 01. 2021 19:20

190cm
105kg
MX5 a mnoho dalsich nepouzitelne. Bohuzel . Uprava sedadla bud nemozna anebo neucinna.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  13. 01. 2021 22:06

No s takovou výškou asi ještě v normě budeš, já do toho už jsem fakt moc velkej. Je to dělaný od Japonců pro Japonce. Bohužel.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  14. 01. 2021 06:49

Napsal si to dokonale.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  14. 01. 2021 13:14

Na víkend doporučuji Mini cooper JCW či alespoň S.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 14:07

Pokud uz to musi byt Mini,tak jedine GP . Neskutecna raketa

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 01. 2021 16:46

Měli to udělat jako sedan 5 místný a prodeje by měli lepší a výrazně.Takhle je to jen 2 auto pro zábavu.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  13. 01. 2021 18:00

Tohle Subaru je podružný produkt .
Primárně šlo o Toyotu gt 86.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  13. 01. 2021 21:40

proto má Toyota motor od Subaru ty šášo :D

Odpovědět  |   | 
 |  13. 01. 2021 21:55

Subaru a Toyota potvrdily, že sportovní duo hravých zadokolkových kupé s přezdívkou Toyobaru se bude dál vyrábět. Ale to není zdaleka všechno. Toyota přikoupila další akcie Subaru a můžeme se těšit na další společná auta!

Odpovědět  |   | 
 |  13. 01. 2021 22:04

Toyota je největším akcionářem Subaru, svůj podíl ve firmě začala budovat v roce 2005, píše agentura Reuters. „Zdá se, že v plánu je nakonec učinit ze Subaru plně vlastněnou divizi a pomoci tak vytvořit ‚mega Toyotu‘. Toto je první krok tímto směrem,“ uvedl Takeši Mijao z poradenské společnosti Carnorama.

Minulý měsíc se Toyota dohodla na kapitálovém propojení s dalším menším domácím konkurentem, společností Suzuki Motor.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 08:01

Subaru Corporation se oficiálně připojila ke skupině Toyota Motor podle zveřejněné přihlášky v Japonsku. Toyota zvýšila svůj podíl ve společnosti Subaru Corporation ze 16,83% na 20%, což znamená posílení jejich vazeb. Oznámení bylo učiněno loni v září a zpráva společnosti Nippon v Japonsku odhalila, že je nyní oficiální.

Co bude rozšířené partnerství znamenat pro modely Subaru, jako je 2020 Outback, Forester, Crosstrek a Ascent?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  13. 01. 2021 22:21

Myšlenku a financování vývoje udělala Toyota, vývoj byl v Subaru. Výroba byla také v Subaru v poměru 1:1 GT86 : BRZ. Primární nebyl tedy nikdo, jeden bez druhého by to asi nedělali.

V Toyotě GT86 jsem se projel po uvedení na náš trh. Osobně mě to nějak neoslovilo, i když prodejce byl nadšený. Celkem ho chápu, bylo to něco naprosto jiného, než zbývající produkce Toyoty, která se u nás prodávala. Aby to jelo, musel se motor neustále točit ve vysokých otáčkách. Zadní sedadla nepoužitelná, snad jen pro děti do 10 let a výškou pod 1,5 m, a i o tom se však dá pochybovat. Po usednutí a nastavení předních sedadel nebylo na zadních sedadlech prakticky místo pro nohy pasažérů.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  14. 01. 2021 14:50

Tohle auto navazuje na levné, japonské sportovní vozy z 90. let. Proto jsou z toho lidé nadšení. To auto se musí ŘÍDIT, musí se umět ŘADIT a celkově se musí vědět, co se s tím zrovna dělá...holt to není tupé turbo, kde je fuk jaký kvalt a kolik otáček, s podvozkem nastaveným pro mongola který je rád že jede rovně (samozřejmě po přenastavení geometrií, jinak by to mongoly zabíjelo...kdyby tam neměli svojí nedotáčivost a zadek se nebránil smyku). A když řidič není ňouma, umí s tím ukázat záda kde čemu. To je na tom asi to nejzábavnější. A řešit u malého kupé místo vzadu, to už je jen třešnička....

Odpovědět  |   | 
/™\  |  14. 01. 2021 15:42

''.holt to není tupé turbo, kde je fuk jaký kvalt a kolik otáček''
Tohle vypovida zcela vsechno o znalostech tohoto ........,nevim jak to pojmenovat.
Turbo Lag je vec,o ktere nikdy neslysel a proc je potreba vcas a ve spravnych otackach radit,specialne u nadupanych jednoturbovych aut , to je zbytecne mu vysvetlovat.
Tohle tady psalo vcera o jakemsi poslednim Mohykanu a dnes tady vypusti takovy nesmysl. Zapomnel si vzit leky,jinak to nevidim .

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 01. 2021 16:55

Ty jsi naprosto dokonalý všeuměl, všeználek, všude jsi byl a od všeho máš klíče. Nemusíš to tady dokola psát.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 01. 2021 17:12

V době, kdy jsem jel s Toyotou jsem měl auto s atmosférickým motorem, neboj, řadit a řídit umím. Já vím, ty to umíš mnohem lépe, i když jsi mě nikdy neviděl, tak to zkrátka víš, viděl jsi to přece ve skleněné kouli. Já neřešil místo na zadních sedadlech, ale dá se to chápat, že asi hledáš jakoukoliv záminku, já to jen zhodnotil. Pokud si přečteš nějaký test takovýchto aut, tak tam snad nenapíši jak vypadají zadní sedadla? Já to zmínil jen proto, že jsem si to auto zkrátka prolezl, tedy i zadní sedadla pro své obveselení. Já se k tomu autu dostal tak, že jsem byl za známými v autosalónu Toyota a dostal jsem tu možnost se tímto projet. Vsadím se, že ty jsi v tom ani neseděl, včetně všeználka /™\ , ale rozumy, to rozdávat umíte asi oba. Když budu chtít dvoumístné auto, tak budu kupovat dvoumístné, ale na co tam tak asi ty automobilky ta zadní sedadla dávají, když jsou prakticky nepoužitelná, že by kvůli vám dvěma?
Lidé jsou z toho nadšení? Se divím, že ty prodeje tomu nějak neodpovídají.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  14. 01. 2021 17:17

Seděl jsem v tom a fakt mně rozčiluje neustálý brečení, že to nemá podělaný turbo. Prostě je to atmosféra, díky bohu. Bezcharakterních motorů mám až pokrk. A Ferrari má vzadu taky sedadla, dokonce pásy a nic jiného než tašku na tom nikdo nikdy nevezl. Taky se o tom mluví? Ne. A lidé jsou dnes prostě tupci, kteří si radši koupí Golfa GTi, protože má víc koní a "táhne vodspodu". Prostě jsi mně nasral, to je celé.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 01. 2021 17:46

Já něco psal o turbu? Kde? A že jsem si dovolil zhodnotit zadní sedadla? To je teda ode mě troufalost. Jen jsem tím upozornil, že si tyhle místa mohli ušetřit a tím dosáhnout případně lepší ceny, nejsou k ničemu.
https://www.autoforum.cz/testy-aut/test-toyota-gt-... ...
Přečti si, stejné pocity z jízdy jsem měl i já. Můžeš jít Jandovi také vynadat.

Odpovědět  |   | 
 |  14. 01. 2021 17:52

A oba to opsali z Garáže.cz
Hrdinové

Odpovědět  |   | 
Twan  |  14. 01. 2021 19:24

Já nevím proč by od atmosféry někdo čekal krouťák ve 2k rpm a právě ta potřeba ten motor točit na krav mně na tom baví.

Odpovědět  |   | 
Peter(Charouz)  |  13. 01. 2021 18:00

A nemělo to být rovnou i kombi v dieslu?

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 01. 2021 18:23

Prostě jako Alfa giulia rozměrama-o něco menší.Prostě předokolky tahaji za volant a bez ASR smrt v očích.Já bych tohle vzal kdyby v době pořizování auta byla na trhu.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  13. 01. 2021 18:55

Ale tohle je zadokolka , jak jsi prisel na Alfu a predni nahon,to je hodne zajimavy krok

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  13. 01. 2021 22:31

Alfa má pohon zadní.U fwd prostě nezábavná jízda a špatná trakce takže něco takového jako giulia by na trhu mohlo být ale teď už začíná elektro doba bohužel.

Odpovědět  |   | 
Zaujaty majitel  |  14. 01. 2021 19:15

Je to skvele auticko. Pre toho, kto chce jazdit "sportovo". Vykonovo, odhlucnenim, mozno pohodlim sa na bezne rychle hatchbacky nechyta, na prevazanie rodiny sa vobec nehodi ale to asi ani nebolo cielom takeho auta. Zadne sedadla ma mozno preto, ze po ich sklopeni sa da v aute odviest kludne aj osem kolies.Takiez sa za volant zmesti aj vodic nad 190cm. Uz len ergonomia/posed za volantom, kde je vsetko poruke, posobi, ze po presadnuti do bezneho hatchbacku ma clovek dojem, ze sa ocitol v SUV. Toto samotne moze byt pre vodica cennejsie ako 50 koni navyse. Plus dalsie veci, ako manualna prevodovka, manualna rucna brzda, moznost, do istej miery, pouzivat brzdovy a plynovy pedal sucasne, z toho robia, v dnesnej dobe, pomaly exkluzivny produkt. Tomu autu chuti cista stopa, taktiez jazda na hulvata, dverami napred, a to prakticky bez dodatocnych uprav/tuningu. Rychlosti, pri ktorych je s tym zabava, ani nie su nezmyselne vysoke. A je to stale normalne auto, ziaden zavodak, da sa s nim jazdit kazdy den do prace. Oznacenie sportiak na kazdy den, tak ako ho prezentovali, tomu, dovolim si tvrdit, naozaj sedi. A navyse ludovy/dostupny. Ceny za diely ako brzdy, pneumatiky su na urovni normalnych aut. 100 oktanovy benzin je asi jedina vynimka. Pre tych, co nevidia rozdiel medzi sportovou a rychlou jazdou, bude toto auto asi sklamanim. Pre tych ostatnych je to auto, ktore v Europe (zial) nema konkurenciu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

dnes | Richard Herbich | 47 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 78 příspěvků
TEST Toyota Land Cruiser 150 Executive: Injekce adrenalinu pro poctivého dělníka

Toyota Land Cruiser 150

Toyota Land Cruiser bude brzy sedmdesátníkem. Verze 150, kterou jako jedinou u nás zastoupení značky oficiálně prodává, dostala řádný upgrade techniky a výkonu. Jak to dopadlo?

20.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 33 příspěvků

Nejčtenější články

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zakázku za stamiliony chtěl také Hyundai

Škoda Scala je novým autem Policie ČR. Zaká…

Hatchback od škodovky rozšíří vozový park české policie. Do služby zákona však nenastupuje úplně poprvé.

29.  12.  2020 | | 207 N/A
Daniel Fuglevič
PokutyPolicieŠkoda Scala
Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 18 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika