Turbo je sice fajn, ale kdo s tím autem jel, tak zjistil, jak suprově funguje motor s převodovkou. Bohužel spostu lidí stále srovnává toto auto se Subaru Impreza Sti, ale tohle naprosto o něčem jiném. Zátah v nízkých otáčkách je, troufnu si říct, lepší než u Impreza Sti (když už to teda někdo chce srovnávat). Po dosažení zhruba 3tis otáček výkon rapidně poklesne aby počkal až otáčky dosáhnou nějakých 5700-6500 rpm. Pak jakoby motor chytil druhý dech a jede zase naplno. Prostě přesně tak jak by motor u takového auta měl fungovat. Ano, nejede to jak Sti. Ano, není to žádný závodník na dálnici. Ale je to auto které má svého majitele nechat se vyblbnout v nízkých rychlostech na různých površích. Já mám obavy, že turbína v takovém motoru může napáchat víc škody než užitku. Takže za mne, turbo prosím NE!
S Imprezou to tady nikdo nesrovnává, tak to sem netahejte.A vydávat motorový nedostatek BRZ za přednost, to je fakt už vrchol. Vysvětlete mi výhody toho, proč bych měl po průjezdu zatáčky čekat, až motor chytne druhý dech :-P
K tomu je v autě plynový pedál a řadící páka, aby si mohl držet auto v otáčkách kde je výkon. Nemluvě o tom, že pokud chceš jet ostře tak nebudeš blbnout někde okolo 3000rpm, ale od 4500 výše. Holt to vyžaduje trochu víc umu, než jen dupat na plyn bez ohledu na otáčky a kvalt jako máma co jede kauflandu.
Tak to jsi borec, pokud udržíš na okreskách motor permanentně nad 4500 otáček. Mě stačí držet otáčky mezi 4500-7500 tak tři kilometry na okruhu a olej leze ke 130 stuňům a musím zajet na chladící kolo. Holt asi s tím tak neumím, jako ty, mistře.
máš mít chladič oleje,mistře :Pnavíc okresky budou trochu přívětivější než okruh ;)
V čem jsou přívětivější? Že tam permanentně nedržíš motor nad těmi 4500? Myslel jsem, že to je přesně ta pointa. Je to tak, chladič oleje jsem si musel doobjednat. Je dobré vědět, že pro GT86 teplota při doporučení trvale držet vysoké otáčky nepředstavuje problém, asi má chladič oleje v sérii, že:D :D :P
Odkud čerpáte informaci, že STi je v závěsu? Já naopak všude čtu oficiální informaci, že STi s přeplňováním definitivně nebude, protože to technicky nejde. Prostě hra na sport pokračuje, tentokrát kecama o zdokonalení dokonalého a přidáním znáčku STi :Q
Dobrý den, o přeplňování ale v článku není ani slovo :-) V tomto ohledu je to s BRZ STI opravdu složité: http://www.autorevue.cz/subaru-brz-turbomotor-z-f... ... BRZ STI přesto bude:http://www.autorevue.cz/subaru-brz-sti-prijde-brz... ... Kdo ví, jak to nakonec dopadne, nechme se překvapit...
Dobrý večer. Nerozumíme si. Můj dotaz směřuje na zdroj informace, že nějaké BRZ STI bude a že veškeré informace, které prosakovaly na Internetu se netýkaly pouze tuningu "BRZ tS by STI".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.