Subaru BRZ: facelift a verze tS by STI, „pravé“ STI v závěsu

Značka Subaru představuje na svém domácím trhu vylepšené BRZ a provedení „tS by STI“, jež se stane přímým předobrazem regulérního STI.

Nové Subaru BRZ STI je výrazně sledovanou novinkou zvláště ze strany těch, kteří dynamické parametry standardního Subaru BRZ považují za nedostatečné. Ovšem datum ani místo jeho premiéry dosud známo není, nicméně obecně se očekává, že se s ním setkáme již za několik týdnů ve Frankfurtu. Prozatím si můžeme trochu zchladit žáhu premiérami omlazené základní řady Subaru BRZ pro japonský trh a špičkového provedení „tS by STI“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ ve svém základním, pro rok 2014 modernizovaném provedení pro japonský trh

Standardní Subaru BRZ nabízí ve verzi „S“ kompletně krytý podvozek a u odlehčeného provedení „RA“ pak řadu prvků včetně diferenciálu s omezenou svorností a účinnějších předních brzd. Upravené BRZ tS by STI vám nyní můžeme poprvé ukázat v produkčním provedení, jež si ale zachovává pohonnou jednotku BRZ bez zvýšení výkonu. K mání bude v základním provedení, nebo jako GT Package, které bude omezeno na 250 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Subaru BRZ tS by STI

Subaru BRZ tS by STI nabízí ve standardu celou řadu prvků z programu STI určených především pro zlepšení jízdních vlastností. Za zmínku stojí zejména brzdová soustava Brembo, kompletně přepracované závěsy kol s novými tlumiči, pružinami, rameny i stabilizátory, upravený program stabilizace VDC a osmnáctipalcové lité ráfky obouvající na obou nápravách pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 225/40 ZR18.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Limitovaná edice BRZ tS GT Package vyniká hlavně stavitelným křídlem na zádi

U BRZ tS nesmíme zapomenout ani na emblémy STI, lízátko pod předním nárazníkem, speciální sedadla a volant, upravená madla řadicí páky i ruční brzdy, vylepšený přístrojový štít ani na specifické prahové lišty. Série GT Package se pak pochlubí také černě lakovanými ráfky (opět s nezměněným průměrem 18 palců), sportovními sedadly Recaro a stavitelným přítlačným křídlem na zádi vyrobeným z uhlíkových kompozitů.

Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
TEST Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD: Díky, Alberte!

Kia Stinger GT 3.3 T-GDI AWD

Trvalo více než pět let, než Kia přetavila fantastický koncept GT v produkční auto. Najala na to ty správné lidi a výsledkem je gran turismo, který nemá v historii značky obdoby.

11.  1.  2018 | Jan Mička | 114 příspěvků