Subaru BRZ: facelift a verze tS by STI, „pravé“ STI v závěsu

Značka Subaru představuje na svém domácím trhu vylepšené BRZ a provedení „tS by STI“, jež se stane přímým předobrazem regulérního STI.

Nové Subaru BRZ STI je výrazně sledovanou novinkou zvláště ze strany těch, kteří dynamické parametry standardního Subaru BRZ považují za nedostatečné. Ovšem datum ani místo jeho premiéry dosud známo není, nicméně obecně se očekává, že se s ním setkáme již za několik týdnů ve Frankfurtu. Prozatím si můžeme trochu zchladit žáhu premiérami omlazené základní řady Subaru BRZ pro japonský trh a špičkového provedení „tS by STI“.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Subaru BRZ ve svém základním, pro rok 2014 modernizovaném provedení pro japonský trh

Standardní Subaru BRZ nabízí ve verzi „S“ kompletně krytý podvozek a u odlehčeného provedení „RA“ pak řadu prvků včetně diferenciálu s omezenou svorností a účinnějších předních brzd. Upravené BRZ tS by STI vám nyní můžeme poprvé ukázat v produkčním provedení, jež si ale zachovává pohonnou jednotku BRZ bez zvýšení výkonu. K mání bude v základním provedení, nebo jako GT Package, které bude omezeno na 250 kusů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové Subaru BRZ tS by STI

Subaru BRZ tS by STI nabízí ve standardu celou řadu prvků z programu STI určených především pro zlepšení jízdních vlastností. Za zmínku stojí zejména brzdová soustava Brembo, kompletně přepracované závěsy kol s novými tlumiči, pružinami, rameny i stabilizátory, upravený program stabilizace VDC a osmnáctipalcové lité ráfky obouvající na obou nápravách pneumatiky Michelin Pilot Super Sport o rozměru 225/40 ZR18.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Limitovaná edice BRZ tS GT Package vyniká hlavně stavitelným křídlem na zádi

U BRZ tS nesmíme zapomenout ani na emblémy STI, lízátko pod předním nárazníkem, speciální sedadla a volant, upravená madla řadicí páky i ruční brzdy, vylepšený přístrojový štít ani na specifické prahové lišty. Série GT Package se pak pochlubí také černě lakovanými ráfky (opět s nezměněným průměrem 18 palců), sportovními sedadly Recaro a stavitelným přítlačným křídlem na zádi vyrobeným z uhlíkových kompozitů.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků