Subaru Boxer Diesel s výkonem 180 koní? U BSR věc za 20 000 Kč

Subaru Boxer Diesel s výkonem 180 koní? U BSR věc za 20 000 Kč

Naftový motor automobilky Subaru nabízí standardně 110 kW (150 k) a 350 Nm. Výkonu není málo, ale třeba v kombinaci s novým Outbackem zájemce o svižnější svezení asi neuspokojí. Nicméně řešení existuje. Decentní tuning, který vám výkon motoru navýší, nabízí společnost BSR.

Subaru Outback 2.0D 2015 je hodně příjemné auto první jízdní dojmy

Subaru Outback 2.0D 2015 je hodně příjemné auto první jízdní dojmy

Za 20 495 Kč včetně DPH dostanete nový software, znak BSR na karoserii a záruku. Výsledné parametry mají hodnotu 132 kW (180 k) a 403 Nm. Upravit tímto způsobem lze naftový Forester, Imprezu, Legacy i Outback.

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x4 vs. Subaru Forester 2.0D: Auto, nebo to ostatní?  

Lepší parametry motoru znamenají podle údajů BSR přibližně o osmnáct procent lepší dynamiku. Například Forester 2.0D zvládne ve standardu pružné zrychlení 80-120 km/h na trojku za 8,2 s, po úpravě se zkrátí čas na sedm sekund. Při akceleraci 80-140 km/h na čtyřku stačí upravenému Foresteru 10,8 s. Standard potřebuje 13,3 s.  

Klepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků