Dobré, pohon bude asi lepší než u Audi, bohužel Subaru chybí menší SUV (Forester je opravdu až moc malý) a slušný konkurenceschopný vůz nížší střední třídy.
Subaru neni pro suliny vymyte koncernovymdehtem. To si kupce najde a nemusi se snizovat do "kadlakadla" party
Subaru a lov na Audi? To je jako bych napsal titulek: Škoda Octavia RS, lov na AlfaRomeo GT začíná. A určitě si všichni uvědomujete, že to tak není. Audi a Subaru jsou dva úplně jiné segmenty. Audi je v tom luxusním, někde mezi Lexusem, Mercedesem a BMW, někde, kde Subaru rozhodně není a dlouho ještě nebude.
To take doufam, Subaru se neprofiluje jako pozlatko pro snoby, spise jako znacka pro fajnsmekry
V segmentu Audi Q7 (zatim) zadny Lexus, Mercedes ani BMW neni.
dneska dopoledne jsem ho viděl, béžová metalíza 18ky kola a nádherný zvuk motoru to se nedá popsat
opravdu ošklivý auto, ale to je věcí subjektivní
He, he, he, jak může začít "lov na Q7", když oproti Audi je Subaru jeden velkej designovej hnus, akcelerace zážehového motoru nic moc (oproti Q7) a diesel nenabízí pro jistotu vůbec? Subaru je strašnej propadák, a to chtěj válcovat Audi - dodneška nedokázali udělat jeden jedinej diesel - je vidět, že technologicky jsou asi 100 let za opicema. Zřejmě je ten jejich pohon 4x4 mnohem lehčí, než udělat pořádnej motor - a takovej pohon teda radši nebrat
Audi ale paradoxne do Q7 (zatim) rovnez zadny poradny diesel nemontuje. Tedy pomineme-li tu trilitrovou srandicku co te krave da dynamiku Skody Fabia a jejichz zivotnost s ohledem na trvale pretezovani asi nebude zrovna dlouha. Paradoxem je, ze koncern ma i rozumne diesely pro tento typ vozu, ale nepochopitelne je do Q7 nenabizi.
Clovece jel jsi tim autem nekdy? 3.0 TDi jede velmi dobre, nabizi dynamiku slusneho osobniho vozu stredni tridy (napr. Passat 2.0 TDi) a i obstojnou spotrebu. Pokud ti prijde tento diesel jako prilis malo, co ma rikat chudak Volvo XC90 a dalsi velka SUV?
Nevim jak jezdi 3.0 TDI ale A4/6 2.5 TDI si rad vychutnam. Nejdrive ho necham cmoudit a pak mu moji 1.6 16v ujedu. Nejlepe do kopce je to desna prca. System TDI by mel jit uz do muzea. Q7 je podle meho nazoru krasne auto a tohle Subarko taky, jen to chce videt nazivo. Mimochodem neprislo do Evropy ted, ale uz skoro rok jezdi na Ukrajine / teda pokud to povazujete za Evropu /
Obavam se, ze ve tride luxusnich full size SUV se ocekava kapku jina dynamika nez "slusneho vozu stredni tridy". U starsich modelu teto kategorie motory zacinaji nekde na 300HP, zatimco novejsi kousky maji bezne pres 400HP. Ono na takovou krabici je potreba trosku sily.Jinak XC90 za a) neni velke SUV a za b) neni primou konkurenci Q7.
Volvo XC90 skutocne nie je priamou konkurenciou Q7 - Volvo je o 25cm kratsie, a to je pri 7-miestnej verzii dost. Avsak ak je XC90 iba 5-miestne, ma najvacsi kufor v svojej triede a JE to velke SUV.Mozno to niekomu pripada malo, ale XC90 ma diesel na urovni 136kW/400NM, co na jeho dynamiku uplne postacuje - nie je to ôFerrari", ale nema problem byt na krizovatkach na zelenej daleko vpredu. Ja si ho "vychutnavam" uz 5 mesiacov a zatial si neviem vynachvalit - a to som predtym nejake tie SUV/offroady uz jazdil (Mercedes ML, Jeep Grand Cherokee, Nissan Patrol, Nissan X-Trail, Hona CR-V, Hyundai SantaFe, Kia Sorento, Audi Allroad...).Subaru ma vzdy pritahovalo technicky, ale ako tu uz vela ludi zdoraznilo - designovo je to dost bieda. A aj toto B9 ma nejaky divny "kukuc" (cumak) - pravda vsak je ze americky vkus je HODNE (skutocne HODNE) iny ako nas europsky...
No, někdo má rád holky, jiný zase vdolky. Subaru si vždy kupce najde a nezmění na tom nic ani ten podivný design. Rozhodně si ale nemyslím, že by zrovna Q7 mělo být technologickým a designovým etalonem. Je to jen nafouknutá mediální bublina, v okamžiku prezentace už bylo zastaralé (především designem na úrovni letitého touaregu). A zaostalost kvůli chybějící naftě? Ha, ha, ha. Není tak dávno doba, kdy třeba BMW diesel vůbec nenabízelo a dnes na jeho naftovou flotilu koukají i v Ingolstadtu s otevřenou pusou. No jo, nejde jen žít z toho co bylo, musí se makat. A u Subaru se alespoň snaží.
No já bych to s tragičnostím Subaru zas tak černě neviděl. Je fakt, že snažit se "ulovit" Audi Q7 s tímhle je dost směšný (bez dieselu? s tímhle "designem"?), ale třeba Legacy se designově povedlo a mít pořádný motor, určitě by to bylo koupitelné auto, protože kloudných čtyřkolek je pořád ještě jak šafránu (dvoulitr je moc slabý a třílitr moc drahý, ale chystají se dva diesely, tak uvidíme, jestli z toho něco bude - já osobně bych ovšem v legacy nejraději viděl nějaký soft turbo benzín).
:-D
Tohle Subaru není něják moc hezký, ale na Q7, nafouklou pojízdnou almaru to v "škaredosti" nemá:-D Technologii bude mít ale Subaru určitě lepší. Nevím v čem by mohlo být Audi před Subaru? To že nedělá Subaru dýzl? To vadí tak leda ve střední evropě, kde si lidi nesmyslně ujíždějí na dehťácích. Tohle Subaru chtějí prodávat hlavně v USA, Japonsku a záp. Evropě, a tam si lidi koupí spíš benzínB-]Je více než jisté, že se bude prodávat víc než almara;-)
auto pěkné....až na ten neskutečně odpornej čumák blééééé 3x bléééé:-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.