Subaru a Toyota přijdou se společným vozem

Japonské automobilky Subaru a Toyota hodlají přijít na trh se společným vozem, který by měl být určen pro mladé a sportovněji založené řidiče. Vůz by měl mixovat to dobré z nabídky obou automobilek a přestože nejsou žádné bližší specifikace známy, hovoří se o tom, že Toyota by dodala podvozek, elektroniku, vůz by vyráběla a prodávala pod svým jménem a Subaru by poskytlo náhon na všechna kola a také jeden z motorů boxer.

Vůz by se měl na trhu objevit v roce 2010 a primárně by měl být určen jen pro domácí japonský trh. Toyota totiž potřebuje nějaký trochu sportovnější model, protože v současnosti nic podobného v nabídce nemá. Supra skončila, Celica taky a MR2 se prodával natolik mizerně, že jeho výroba skončila také před nedávnem.

Vůz by měl oslovit hlavně mladší řidiče, kteří by rádi vůz značky Toyota, ale s trochu většími emocemi. Přeci jenom kvalitní, ale usedlé modely toho řidiči, který vyžaduje něco navíc zrovna moc nenabídnou.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků