Subaru 360 vystřelilo značku mezi elitu. Mohlo být skoro vším, co bylo potřeba

14 komentářů

193 cm, dlouuuhé nohy
7. února • 12:42

Japonská auta se od té doby sice trochu zvětšila, ale pořád jsou pravidlem krátké (a navíc neprodloužitelné) sedáky a celkově málo místa pro nohy, krátké interiéry. Evropská konfekce nám sedí prostě daleko líp.

Karel
7. února • 10:26

V článku se píše něco ve smyslu, že pro krásu to autíčko trestáno nebylo. Můj názor je, že na tu dobu to bylo celkem pěkné vozítko, které splnilo svůj účel.

HRD
7. února • 10:38

Mě by se líbilo, drandil bych v tom do práce a na nákupy.

Jan A.K.
7. února • 10:37

FIAT 500 vysel v roce 1957
Kazdy at si to prebere podle sebe

HRD
7. února • 9:17

Každá rozvinutá (po válce rozvíjející se) společnost měla svého trabanta. Někdo déle, někdo krátce, ale to jen vypovídá o rychlosti růstu rozmazlenosti té které společnosti. Pardon, o růstu životní úrovně toho kterého soudruha... ;-)

Jan A.K.
7. února • 9:55

Trabant neni zrovna dobry primer.
Na svou dobu a v podminkach ,ktere meli soudruzi z NDR, to byl technicky velice povedeny automobil. Porad to byli germani, ikdyz pod ruskou kontrolou,.
Vedou se spory, ze naslednik Trabantu ,kterou Lang pripravil /P603/ , byl prodan do NSR a byl stvoren prvni GOLF .
Kdo neveri, at tam bezi ............

HRD
7. února • 10:37

Ano, máte pravdu. Zrovna tak nový Wartburg, (po kulaté 312ce), který byl připraven společně s francouzi by byl první hatchback světa, ale soudruhům připadal příliš buržoazní, tak ho nakonec němečtí konstruktéři věnovali Renaultu. Tak vznikl první R6. A na oplátku Renault pomohl pomocí počítačů vytvořit karoserii Wartburgu 353, která není tak buržoazní :-D ale elegantní byla. To jsou někdy kotrmelce...

Jan.A.K.
7. února • 8:20

Pořád je tohle auto .
Taková BMW Isetta byl pokus o auto.

petr r. (petrumr)
7. února • 12:31

Isseta bylo italský tříkolové vozítko, spletls sis to s bmw- 600 mělo čtyři kola a tři dveře-to přední bylo stím volantem.

Jan A.K.
7. února • 12:36

BMW ISETTA
Issetu si namaluj .

petr r. (petrumr)
7. února • 13:01

isetta je italská tříkolka.

Jan.A.K.
7. února • 13:08

Koukni a zpytuj svědomí, mudrlante.https://en.m.wikipedia.org/wiki/Isetta

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. února • 13:39

isetta není auto, je to třikolka, italská, patří to do motorek .

Jan A.K.
7. února • 17:11

Takze ty popres celou historii BMW Isetta ?
Prepises dejiny ?
Tak to ten tvuj oslavovany Babisuv anticovid pozabijel i neco jineho nez jen virus ,co se tebe tyce kamarade.

Doporučujeme

Články odjinud