Subaru 360: japonský brouk z roku 1958

5 komentářů

lethal924
27. února • 9:28

"Zatímco v současnosti jsou vozy Subaru známy především svým ortodoxním lpěním na plochém motoru s protiběžnými písty a trvalém pohonu všech kol, ale nebylo tomu tak vždy."
Zatímco - ale
Ach ten češtin!

Zelí
20. února • 7:17

Standardní asijský příběh. Pajcování, pajcování, pajcování... Nic se do dneška nezměnilo. Stará známá písnička.

puk123
20. února • 14:26

Nechápu tě. Prostě udělali lidové vozítko šité na míru japonským předpisům tak, aby se dobře prodávalo a posloužilo. Země, která uměla udělat válečné křížníky a letadlové lodě nepotřebovala tupě "pajcovat". Podle tebe to mělo mít bambusový rám, potah z rýžového papíru a spalovat saké? Nebo ti vadí, že to má motor vzadu? Pak by asi motor musel být jedině na střeše, to tu snad ještě nebylo.
P.S. Takový kompas jsme od asijců opajcovali my.

Vana666
19. února • 7:52

Citace: "...malý vozík dosahoval rychlosti 100 km/h, zrychlení z klidu na 50 km/h mu však trvalo plných 37 s..."
Podle mě úplný nesmysl, pokud takovéhle krabičce trvá zrychlení na 50 opravdu přes půl minuty, tak stovku nemůže dosáhnout nikdy. Anebo je špatný ten údaj o zrychlení

Doporučujeme

Články odjinud