Subaru 1000: poprvé s pohonem na přední kola

5 komentářů

Zelí
26. února • 10:27

Jenom bych chtěl pozlobit japonské rektální alpinisty. Krásný popis typické historie japonského pajcování a vzniku jejich skvělých udělátek. A ono to funguje na stejném principu až do dneška. Nic se nezměnilo.

lethal924
27. února • 9:18

Zmenilo. Ano, driv kopirovali, ale dnes uz to nemaji zapotrebi. Dnes to cina dela tak jak pred 40 lety japonsko. Nerikam ze to je spravne, ale take se tak v budoucnu dostanou pred evropu (to hlavne abych pozlobil nemecke rektalni alpinisty :-P).

baboon
27. února • 10:34

Za pár let už možná nebude existovat 90% značek - bude auto globálně evropské, globálně asijské a globálně euroamerické ... :-(

puk123
28. února • 9:11

Jo, a Zelí bude mít jednodušší život. Jen bude dokola psát, že globálně asijské je kopií globálně evropského. :-)

baboon
26. února • 12:44

Proč by se nemohlo mluvit o kopírování? Vždyť to je věc, známá už z předválečné doby ... Pro srovnání stačí se podívat do autokatalogů od konce 40. let ...

Doporučujeme

Články odjinud