S 24kW elektromotorem by to moc neakcelerovalo :) neni to vykon elektromotoru ale prave toho palivovyho clanku, ten dobiji kondenzator a z nej jsou pohaneny 4 elektromotory (v kazdem kole jeden), zpetne se kondenzator dobiji pri brzdeni. Vykon elektromotoru se nikde neuvadi, ale tipoval bych to okolo 100kW dohromady.
Hybrid nebo elektromobil s ultrakapacitory existuje a neni to tedy nijak nutne vazano na palivovy clanek jako tady. Nutno podotknout, ze je to i mnohem drazsi. Jinak vykon elektromotoru v kW a stejny vykon uvedeny u spalovaciho motoru jsou dve odlisne veci a na to se casto zapomina. Otazka za 100rupii, ktery vykon je ten nadsazeny? Samozrejme ten u fosilare..
No pekne az na to ze s palivovym clankem je to naprosta ekonomicka hovadina.Podobny koncept ale s hybridem se mohl vyrabet uz 100let - technologie na to je a byla - ale melo to nekolik zasadnejsich problemu: idioti v marketingu automobilek nesnaseji skutecne aerodynamicke a ekonomicke vozy, hybrid snizuje spotrebu benzinu ve mestskem provozu dost dramaticky takze to pro fosilni pratele nebyl dobrej kseft, praxe s hybridem v podstate okamzite ukazuje ze se lze bez spalovace uplne obejit.. Panove ve zminenych prumyslovych odvetvich nemaji radi revoluce ze kterych nic nekapne at uz jde o benzin ci penize..
"výrobce vozů Mogran představil"mogran / morgan
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.