Honda e věrně replikuje moderní pojetí vozů Kei ze sedmdesátých a osmdesátých let. Carscoops.com

Honda e věrně replikuje moderní pojetí vozů Kei ze sedmdesátých a osmdesátých let. | Carscoops.com

Standardní provedení disponuje elektromotorem o výkonu 113 kW se 315 Nm točivého momentu.  Carscoops.com

Standardní provedení disponuje elektromotorem o výkonu 113 kW se 315 Nm točivého momentu.  | Carscoops.com

Díky němu to Honda e zvládne z klidu na 100 km/h za 8 sekund. Bateriový set s kapacitou 35,2 kWh vystačí pro ujetí 220 kilometrů.  Carscoops.com

Díky němu to Honda e zvládne z klidu na 100 km/h za 8 sekund. Bateriový set s kapacitou 35,2 kWh vystačí pro ujetí 220 kilometrů.  | Carscoops.com

Innovate Composites vytvořil pro Hondu e fantasticky vypadající bodykit, který ji výrazně rozšíří a dodá náležitý charakter rally speciálu.  Carscoops.com

Innovate Composites vytvořil pro Hondu e fantasticky vypadající bodykit, který ji výrazně rozšíří a dodá náležitý charakter rally speciálu.  | Carscoops.com

Výrobce chce vytvořit limitovanou omezenou sérii. Zároveň oznámil plán vyrobit přestavbový kit také z karbonového vlákna. Carscoops.com

Výrobce chce vytvořit limitovanou omezenou sérii. Zároveň oznámil plán vyrobit přestavbový kit také z karbonového vlákna. | Carscoops.com

Motivací pro vznik této unikátní Hody e byla oslava prvenství Maxe Verstappena v šampionátu řidičů Formule 1, které dovezl do boxů týmů Honda Racing F1 a Red Bull Racing. Carscoops.com

Motivací pro vznik této unikátní Hody e byla oslava prvenství Maxe Verstappena v šampionátu řidičů Formule 1, které dovezl do boxů týmů Honda Racing F1 a Red Bull Racing. | Carscoops.com

Přední nárazník se širokým centrálním otvorem zdobí aerodynamická křidélka po stranách a vespod najdeme ještě difuzor.  Carscoops.com

Přední nárazník se širokým centrálním otvorem zdobí aerodynamická křidélka po stranách a vespod najdeme ještě difuzor.  | Carscoops.com

Bohužel úpravce ponechal zbytek techniky a vozu v sériové podobě, takže je otázkou, jaký vliv bude mít úprava na jízdní vlastnosti a reálný dojezd. Carscoops.com

Bohužel úpravce ponechal zbytek techniky a vozu v sériové podobě, takže je otázkou, jaký vliv bude mít úprava na jízdní vlastnosti a reálný dojezd. | Carscoops.com

Z boku nepřehlédnutelným detailem jsou výrazně vytažené blatníky spojené prahovými nástavci.  Carscoops.com

Z boku nepřehlédnutelným detailem jsou výrazně vytažené blatníky spojené prahovými nástavci.  | Carscoops.com

Závodnímu stylu odpovídají také bíle lakovaná šestipaprsková kola obutá do širokých pneumatik, které odhaluje zadní nárazník. Carscoops.com

Závodnímu stylu odpovídají také bíle lakovaná šestipaprsková kola obutá do širokých pneumatik, které odhaluje zadní nárazník. | Carscoops.com

Ten tvoří obrovský difuzor a decentní štíhlé zakončení blatníků.  Carscoops.com

Ten tvoří obrovský difuzor a decentní štíhlé zakončení blatníků.  | Carscoops.com

Standardní provedení disponuje elektromotorem o výkonu 113 kW se 315 Nm točivého momentu.  Carscoops.com
Díky němu to Honda e zvládne z klidu na 100 km/h za 8 sekund. Bateriový set s kapacitou 35,2 kWh vystačí pro ujetí 220 kilometrů.  Carscoops.com
Innovate Composites vytvořil pro Hondu e fantasticky vypadající bodykit, který ji výrazně rozšíří a dodá náležitý charakter rally speciálu.  Carscoops.com
Výrobce chce vytvořit limitovanou omezenou sérii. Zároveň oznámil plán vyrobit přestavbový kit také z karbonového vlákna. Carscoops.com
11
Fotogalerie

Stylová Honda e slaví vítězství Maxe Verstappena v F1 unikátním bodykitem. Vznikne více kusů

Jste majitelem Hondy e a ve Formuli 1 fandíte týmu RedBull Racing? Nyní máte jedinečnou příležitost oslavit jejich triumf a dokonale upravit svůj vůz.

Při návrhu stylových elektromobilů se designéři často obracejí ke stále aktuálnímu retro stylu. Dobrým příkladem je Hyundai Ioniq 5, který na mnoha místech karoserie ukazuje vzpomínku na 8bitovou grafiku. Stejně sexy je i Honda e věrně replikující moderní pojetí vozů Kei ze sedmdesátých a osmdesátých let.

Standardní provedení disponuje elektromotorem o výkonu 113 kW se 315 Nm točivého momentu. Díky němu to Honda e zvládne z klidu na 100 km/h za 8 sekund. Bateriový set s kapacitou 35,2 kWh vystačí pro ujetí 220 kilometrů. Ač bychom si to moc přáli, automobilka odmítla spekulace i výkonnější verzi Type-R. Smutnit ale nemusíme.

Výrobce Innovate Composites vytvořil pro Hondu e fantasticky vypadající bodykit, který ji výrazně rozšíří a dodá náležitý charakter rally speciálu. Přední nárazník se širokým centrálním otvorem zdobí aerodynamická křidélka po stranách a vespod najdeme ještě difuzor. Z boku nepřehlédnutelným detailem jsou výrazně vytažené blatníky spojené prahovými nástavci. Závodnímu stylu odpovídají také bíle lakovaná šestipaprsková kola obutá do širokých pneumatik, které odhaluje zadní nárazník. Ten tvoří obrovský difuzor a decentní štíhlé zakončení blatníků. Celkový dojem završuje střešní spoiler.

Přitom nejde o jednokusový koncept. Výrobce chce vytvořit limitovanou omezenou sérii. Zároveň oznámil plán vyrobit přestavbový kit také z karbonového vlákna. Bohužel úpravce ponechal zbytek techniky a vozu v sériové podobě, takže je otázkou, jaký vliv bude mít úprava na jízdní vlastnosti a reálný dojezd.

Motivací pro vznik této unikátní Hondy e byla oslava prvenství Maxe Verstappena  šampionátu F1, které dovezl do boxů týmů Honda Racing F1 a Red Bull Racing. Innovate Composite popsal letošní ročník jako jeden z nejtěžších a nejlepších soubojů pilotů v historii Formule 1.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud