StudioTorino upravilo Porsche Cayman. Do prodeje míří 18 kusů

Italské StudioTorino před pár dny oficiálně představilo svůj nejnovější počin zvaný Moncenisio. Jedná se o úpravu určenou pro současné Porsche Cayman. Pokud byste eventuálně měli zájem, připravte si kromě vlastního Caymana také dalších 145 000 euro minimálně.

Porsche Cayman: druhá generace od 1,3 mil. Kč (aktualizováno)

Porsche Cayman: druhá generace od 1,3 mil. Kč (aktualizováno)

Základní úprava zahrnuje jiný přední nárazník vyrobený z kombinace karbonu a kevlaru, nová je maska chladiče, přední kapota, malá boční okna byla nahrazena kovovými plechy, zcela nové je zadní okno, jiná je také zadní část auta (nárazník, spoiler, koncovka výfuku) a jisté péče (převážně nové kůže) se dočkal interiér. Samozřejmostí jsou plakety s příslušným číslováním. Vše pak podtrhují dvacetipalcové disky z dílny StudioTorino. Na výběr je sedm odstínů karoserie.

Porsche Cayman S: ostrý, přitom nezáludný

Porsche Cayman S: ostrý, přitom nezáludný

Na přání můžete získat třeba další barvy karoserie, lepší kůži do interiéru, zimní devatenáctipalcová kola, lakované brzdné třmeny nebo zpětná zrcátka v provedení Turbo.

StudioTorino nevyrobí více než devatenáct exemplářů, přičemž ten z fotografií poslouží pro účely společnosti.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků