StudioTorino upravilo Porsche Cayman. Do prodeje míří 18 kusů

Italské StudioTorino před pár dny oficiálně představilo svůj nejnovější počin zvaný Moncenisio. Jedná se o úpravu určenou pro současné Porsche Cayman. Pokud byste eventuálně měli zájem, připravte si kromě vlastního Caymana také dalších 145 000 euro minimálně.

Porsche Cayman: druhá generace od 1,3 mil. Kč (aktualizováno)

Porsche Cayman: druhá generace od 1,3 mil. Kč (aktualizováno)

Základní úprava zahrnuje jiný přední nárazník vyrobený z kombinace karbonu a kevlaru, nová je maska chladiče, přední kapota, malá boční okna byla nahrazena kovovými plechy, zcela nové je zadní okno, jiná je také zadní část auta (nárazník, spoiler, koncovka výfuku) a jisté péče (převážně nové kůže) se dočkal interiér. Samozřejmostí jsou plakety s příslušným číslováním. Vše pak podtrhují dvacetipalcové disky z dílny StudioTorino. Na výběr je sedm odstínů karoserie.

Porsche Cayman S: ostrý, přitom nezáludný

Porsche Cayman S: ostrý, přitom nezáludný

Na přání můžete získat třeba další barvy karoserie, lepší kůži do interiéru, zimní devatenáctipalcová kola, lakované brzdné třmeny nebo zpětná zrcátka v provedení Turbo.

StudioTorino nevyrobí více než devatenáct exemplářů, přičemž ten z fotografií poslouží pro účely společnosti.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků