Studie Tatry T139 koukala do roku 2020. Na inspiraci v minulosti ale nezapomněla

25 komentářů

Peter(Charouz)
5. března • 9:24

Nevypadá špatně, ale pořád je to jenom upravená kabina řady CF od DAFa.

EL2020
4. března • 22:55

To je elektromobil? Protože řadový šestiválec nastojato se jim tam zjevně nemůže vejít - ten by musel být vidět tím předním oknem :-D

Peter(Charouz)
5. března • 10:25

Tatra nemontuje jenom své vlastní motory. Namontují tam cokoliv.

Peter(Charouz)
5. března • 19:53

Pokud nesouhlasíš, tak si o tom nejdříve něco přečti:
Vozy TATRA vybavíme motorem podle požadavků zákazníka. K dispozici unikátní vzduchem chlazený motor i motory chlazené kapalinou.
Tolik z oficiální webové stránky TATRA.

Jim
4. března • 16:11

Tak Phoenix je proti tomu krasavice.

HRD
4. března • 19:58

Phoenix? Ta je jen malou evolucí Terrno1, nic převratného.

Phoenix
4. března • 15:53

Já teda nevím, ale ať se dívám jak se dívám, z té 138 tam nic nevidím... Kdyby aspoň ta mřížka chladiče evokovala tvar jejich chladiče, tak bych to asi uznal...

HRD
4. března • 19:53

Ani já nevidím nic ze 138. Dokonce ani ze 148 :-)

petr
4. března • 14:07

Když vzpomenu, že před 25 lety tady nebyla jen skica, ale hotová kabina Liaz Xena od Huška a Drvoty, tak mi tohle jako nějaký posun vpřed a vize do budoucna nepřijde.

henkka
4. března • 15:59

Na Pavla Huška se zapomíná. Škoda že se tu neuchytilo vícero jeho kreací..

°
4. března • 18:00

Neuměl nic

henkka
5. března • 2:25

Hloupá prázdná nádobo..

petr r. (petrumr)
4. března • 15:29

u nás jedna xena jezdí-sklopka, ale chtělo aby student, když není technickýho rázu to projednal s někým třeba u toho piva jak auto má vypadat, do terénu má velké sklo, přední kola nemají kryty šroubů a centrální dohuštění je u civilních vozů zbytečné.

..
4. března • 15:51

A kde to sklo chceš ubrat?

HRD
4. března • 19:50

Že by třeba dole? Sklo zasahuje zbytečně nízko, je vidět celý volant. Je ti v osobáku vidět předním sklem celý volant? Spodní hrana okna mohla být tam, co má lišty stěračů. A nahoře se taky dalo ubrat. U terénního vozu je pevnost kabiny rozhodující, dizajnový ptákoviny jsou druhořadý. Sedíš tam vysoko a vidíš daleko :-) Pod sebe řidič hledí speciálním sférickým zrcátkem (taky zde chybí) - to je povinnou součástí trambusové kabiny auta. Asi jsi s náklaďákem nikdy nejezdil, když tady chceš smečovat blbou otázkou. Nebo nemáš žádnou fantazii?

petr r. (petrumr)
4. března • 16:07

víš proč nějaký tatrovky mají půlené rovné skla? Ta kabina není uspůsobená na motory nad rourou, ale kde je motor vsazená do rámu, prostě je to utopie, nemá to ani blinkry na boku, o odrazkách a pozičkách už ani nepíši.

..
4. března • 16:50

A odpověď na moji otázku jako vždy nikde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
4. března • 18:24

jak ubrat? prostě ta kabina je blbě řešená a jistě jak jsou vysoké sloupky a skla, tak tam není pevnost.

..
4. března • 18:42

Hm. Tak nic.

°
4. března • 17:55

Trapaku , nečekej

..
4. března • 18:40

Trhni si blbe.

Fetučina
4. března • 21:41

Pánové, to jste družstevníci? Taková diskuze :-O Prototyp zajímavý, ale pěknou designovou studii udělá každý druhý student umělecko průmyslové školy. Vymyslet a odzkoušet to, co je pod kabátem je horší. ;-) Ale úúúplně nejhorší je, když se Tatry chopí ezoterický finanční podvodník. Vybere od lidí peníze, pak jim sám zruší výlet a na vrácení odpoví počkej si za dva roky. :-O Pak si rozbije motor vodíkem, pak nepokrytě lže do médií. Dokonce ani účetnictví partnerům nechce ukázat, místo toho jim do zaměstnání píše vylhané dopisy aby je uzemnil. Takoví lidé dnes s otevřenými ústy, bez příslušného ŘP dneska jezdí Tatrou.

°
4. března • 23:30

Ty plakat na špatná hrob stupido

°
4. března • 13:09

Pěkné, a co nato Peťa Umrd..?

Doporučujeme

Články odjinud