,,Zajímavostí je šesté místo Hyundai, které tak předstihlo i BMW.'' Co je na tom tak zajímavého? To je v současnosti holá realita. Dávno jsou pryč doby, kdy auta značky Hyundai byla jen průměrně kvalitní. Dnes jsou naprostou špičkou spolu s Japonskou produkcí. Evropským automobilkám nezbývá nic jiného, než se od nich učit, především však spolehlivosti. http://www.tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/hy... ...
Studie spokojenosti... no nevim. Kdyz si vezmu ceske (i objektivne opravnene) neustale stezovani si a konfrontuji s vysledky voleb ;-) Spokojenost se da tedy nahlizet opravdu ruznorode ;-)
Ine statistiky z USA zas vravia o najvacsej spokojnosti u Hondy/Subaru atd, vsetko su to sračky tieto blaboly, kazda si razi svoje teorie... zbytocne citanie, apropo ta forma ala fotografia to je vazne skvost vazena redakcia :-D
Tak v česku jsou patrioti taky spokojeni se škodou i přes všechny problémy který škodovky měli. Je to až k neuvěření. Kdyby se lidé byli schopni poučit z chyb které udělali nákupem škodovky tak už by byla v prodejích dávno na úrovni exotických aut. Je tady neuvěřitelné množství lidí kteří měli, mají a vždycky budou mít jen škodovku i kdyby vypadala jak čerstvý exkrement.
Hop a exkrement je tu.
Nejen to. Fascinující je taky fakt, že majitel 20 let starého rozhrkaného japonce nebo korejce, který o škodovkách v lepším případě jen někde četl, má v každé diskuzi chorobnou potřebu přesvědčovat majitele škodovek o tom, jaká ta jejich auta vlastně jsou:-D
Dam ti priklad. Najmodernejsi diesel, ktory najdes pod kapotou skodoviek je technologicky stale generaciu za dieslom, ktory Mazda montovala do 6 a CX-7 pred nastupom SkyActiv.Ze VW stale nebol schopny vyrobit hybrid, ktory by majitelovi priniesol za normalnu cenu realnu usporu paliva ani nehovorim.Takze faktom zostava, ze 10-rocny Prius je technologicky vyspelejsie auto nez najnovsi VW.
Dejme tomu, že vám to věřím. Čím se to měří, že jsou ty diesely technologicky před VAG?Žádný z motorů Mazdy není v provozu schopen splnit emisní normy, v praxi jejich EURO 5 a 6 motory vypouští sračky na úrovni nejlépe EURO 3. Naproti tomu motory VW jsou prakticky jediné, které limity pro normu EURO 6 dodrží i v reálném provozu.Tak mi prosím vysvětlete, jak se ten technologický náskok pozná? (o problémech Skyactive -D teď pomlčím)
Tohle mě celkem zajímá s tou Mazdou. Na to jste přišel jak? Nějaký zdroj nebo jen výkřik do tmy? Podle agentury EPA, což je organizace v USA, která kontroluje spotřebu a emise, je právě Mazda suverénně nejlepší automobilka, jejíž údaje nejpřesněji odpovídají reálnému provozu. Aby to bylo naprosté jasné - Mazda má nejnižší spotřebu i emise. A další perlička pro Vás - v tomhle srovnání vyhrává právě Mazda opakovaně! Pokud nevěříte, jeden odkaz níže. Další bez problémů najdete přes Google. Jinými slovy, tvrdíte tady naprosté nesmysly.http://www.autoblog.com/photos/most-fuel-efficien... ...
10 let náskoku bylo psáno u Priuse, jestli se nepletu, že? A s tím souhlasím.
já se ptal na Mazda diesel předchozí generace, který je údajně o generaci napřed před současným VW. Tj. ekvivalent tvrzení že Mazda ma v dieselech 2 generace náskok před VW.Když neumíte číst a nevíte na co reagujete, raději nereagujte vůbec.
Mistře, teď jste mě dostal. Vy musíte být ale znalec. Ale přesto tam čtu, cituji: Takze faktom zostava, ze 10-rocny Prius je technologicky vyspelejsie auto nez najnovsi VW. Takže 10 let je tady a né u Mazdy kde pán hovoří o generaci a ne o 10 letech. A vy si pouze vybíráte co se vám hodí neumětele.
Dostal jste se sám. Joe Doe psal za prvné i dieselech Mazdy vs. Skoda = VAG, za druhé o hybridech VW a toyoty. Protože nevím nic o hybridech Toyoty nebo VW, ale znám diesely Mazda i VW, požádal jsem o vysvětlení technologického náskoku Mazda vs. VW.A v tom přidete vy a začnete blekotat něco o Priusu, o kterém se nikdo dále nebaví? :-D
Ty vytáčky ti stále nejdou a nejdou. Tvrdíš, jak se někdo dostal sám, ale ty jsi první, kdo se v tom topí.
To, co jsi teď vyplodil sedí přesně na tebe. B-]:-D
Tak nevím, jestli by sis neměl svůj příspěvek vzít za své, ale v opačném pořadí. Vždyť ty radíš stejně, jen vychvaluješ škodovky, nebo případně jiná evropská auta. Stačí si přešíst třeba tvůj příspěvek v úvodu diskuze. :-D
Skutečně? Vy si děláte doma osobně crashtesty vlastního auta? Zábavné. :-P
Ty jsi již tak zblblý z toho kádrování, že ani nechápeš o čem píšu. No nic, zkus si to několikrát dokola přešíst, možná ti to dojde. :-D
Je to prostě odlišnej trh, jiné silnice, odlišné využití, prostě lidé nejsou všade stejní jak nám sluničkoví globalizátoři tvrdí. Nám také nevyhovuje to z čeho je odvázanej číňan nebo rus
Ruzni lide maji ruzna kriteria spokojenosti. Leckomu staci ke spokojenosti nizka cena. ;-)
Nevím jestli zrovna Američan řeší cenu a kdo má malý příjem tak to vezme na dluh. Američané dluží jen za auta 1,16 bilionu USD.
V USA se auta kupují JEN na dluh a po 2-4 letech zase nová..u nás se také většinou kupují na dluh 5-10 letá a za 5-10 znovu :-D
Na to není nic divného, vkus průměrného amerického zákazníka je někde úplně jinde než evropského. Krom toho většina těch oblud na amerických silnicích při čelní srážce s o třídu menším evropským autem zcela propadne :-P
To myslite vazne, ze ked sa celne zrazi F-150 s VW Tiguan tak, F-150 ako hovorite "zcela propadne?" Skuste si porovnat hmotnosti oboch vozidiel len tak pre zaunjimavost a mozno prestudovat elementarne zakony fyziky, predtym nez nieco napisete. A mozno by bolo najlepsie sa zviest s F-150 predtym nez na tie "obludy," budete kydat.
Ono je to i o úplně jiném způsobu používání, jiném charakteru provozu, jiné mentalitě. Jde o dva velmi odlišné světy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.