Studie rychlého combi od Chevroletu

Chevrolet přivezl do Frankfurtu studii rychlého combi, které bylo při vývoji inspirováno modelem Lacetti, který se zůčastňuje šampionátu WTCC (World Touring Car Championship).

Už dříve Chevrolet ukázal světu WTCC verzi Lacetti, ale v provedení sedan. Nyní přiostřili combi verzi, která nese název Stationwagon WTCC R+. Už na první pohled zaujmou širší linky karoserie, přední nárazník s mohutným nasávacím otvorem a širší blatníky. Při pohledu zezadu bije do očí nezvykle tvarovaný zadní nárazník, ze kterého vyčnívá dvojitá chromovaná koncovka výfuku. Auto je posazené o 3 cm blíže k asfaltu než běžné verze Lacetti. Pro ty, kteři by nebyli stále schopni tento sportovněji střižený model identifikovat, se nachází na autě několik log R+.

Interiér působí kvalitním dojmem s luxusním nádechem díky použité kůži, přístrojová deska dostala hliníkový obklad a pedály jsou vyrobeny z téhož materiálu. Zajímavý je taktéž dvoubarevný volant, ten by ale mohl být raději 3-ramenný.

Základní osmnáctistovka, která je montována do standardních verzí Lacetti, dosahuje najvyšší výkon 90 kW (122 PS) a maximum točivého momentu je 165 Nm. Pod přední kapotou se ale nachází tentýž agregát, ale dopovaný kompresorem vyvinutým společností Swiss delta engine, který produkuje maximální výkon 126 kW (172 koní) a maximální točivý moment dosahuje hodnoty 230 Nm. S tímto motorem zrychlí toto combi na 100 kilometrovou rychlost za přibližně 8 vteřin a akcelerace se zastaví při rychlosti 215 km/h.

Auto je posazeno na 17-palcových kolech a brzdy byly taktéž posilněny. Přední kotouče mají prúměr 325 mm, co je na příslušný výkon pěkná hodnota. Aby jízdní vlastnosti byly na špičkové úrovni, dostal Chevy i stavitelný podvozek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků