Studie Rolls-Royce Apparition má k realitě blízko i daleko. Její původ vás překvapí

Své miliony nechte na účtu, jde pouze o virtuální studii.

Pamatujete si na Rolls-Royce Sweptail, speciální designovou jednohubku, která byla jistou chvíli nejdražším novým autem na světě? S jeho pomyslným nástupcem nyní přichází trochu překvapivě designér Hondy Julien Fesquet. A pomyslný zde opravdu platí, jedná se pouze o virtuální představu s minimální šancí reálné produkce.

Jedinečný Rolls-Royce Cullinan má jen metr dlouhou garáž. Vznikal 450 hodin

Jedinečný Rolls-Royce Cullinan má jen metr dlouhou garáž. Vznikal 450 hodin

Julien Fesquet sice nyní pracuje jako exteriérový designér Hondy v Los Angeles, vznešenost luxusních vozů Rolls-Royce je mu ale blízká. Nový koncept Apparition přitom nemá s automobilkou oficiálně nic společného, funguje čistě jako osobní projekt Fesqueta, který hledal způsob, jak vypilovat své schopnosti v 3D navrhování.

Výsledek byste si nicméně s nějakou oficiální studií Rolls-Roycu klidně spletli. Všechny tradiční designové prvky zejména nového Phantomu jsou dodrženy, načež je doplňuje dosti futuristický a minimalistický pohled na vývoj jazyku značky. A nějaká ta pocta minulosti taky nechybí, viz zdánlivě umístěná rezervní kola na boku karoserie.

Středový airbag jako nový standard? I nová Honda Jazz je díky němu bezpečnější

Středový airbag jako nový standard? I nová Honda Jazz je díky němu bezpečnější

Finální render vozu měl Fesquet hotový během dvou týdnů. Pracoval jak v klasickém Photoshopu, tak i programech Autodesk 3ds Max a Autodesk VRED. Především zasazením do nejrůznějších prostředí a pomyslné rozpohybování vozu pak dodávají Apparitionu punc skutečnosti.

Zahlazená maska naznačuje myšlenku čistě elektrického pohonu, což do budoucího směřování Rolls-Royce taky slušně zapadá. Produkce je v případě této studie opravdu mizivá. Svět milionářů je nicméně světem neomezených možností.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

včera | Jan Mička | 78 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

3.  12.  2020 | Jan Mička | 106 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků