Studie Italdesign Visconti a Volta: krása a dynamika (Ženeva živě)

Dvěma novými studiemi potěšil oko návštěvníka mezinárodního autosalonu v Ženevě veleslavný ItalDesign. Publiku se představila studie Visconti, která reprezentuje novou vlajkovou loď Alfy Romeo, vedle ní studio postavilo hybridní Voltu (fotogalerie).
Studie Italdesign Visconti a Volta: krása a dynamika  (Ženeva živě)

Studie Visconti

Studie Visconti zobrazuje možnou podobu vlajkové lodi Alfy Romeo. Italdesign upozorňuje na sportovní tradici značky. Nové vozy od Alfy Romeo mají vzbuzovat ještě více emocí, dále prohloubit sportovní směřování automobilky. Filosofii sportovní značky odpovídají motory. Pod kapotou studie se usadil výkonný šestiválec s objemem 3.2 litru a výkonem 408 koní. Studie Visconti měří téměř pět metrů na délku a 1,9 m na šířku. Studie byla navržena s pohonem všech kol.

Parametry:

  • Karoserie: 5 dveří
  • Rozměry: 4 955 x 1 896 x 1 474 mm
  • Rozvor: 2 825 mm
  • Rozchod vpředu a vzadu: 1 595/1 615 mm
  • Motor: Alfa Romeo V6 3.2 twin turbo-JTS, 300 kW/6000 ot.

Oficiální obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si novinky jako plakáty na plochu.

Studie Volta

Druhou novinkou je studie s hybridním pohonem jménem Volta (vznikla ve spolupráci s Toyotou). Tímto konceptem chtějí designéři ukázat, že supersport může pohánět ekologicky šetrný pohon. O ten se postaral Lexus, konkrétně model RX400. Podvozek je vyroben z uhlíkových vláken, celková délka činí 4,3 m, šířka necelé dva metry. V kokpitu zbylo místo pro 3 pasažéry. Kola pohání šestiválec s objemem 3.3 l ve spolupráci se dvěma elektromotory. Celkový výkon dosahuje 300 kW/408 k, maximální rychlost činí 250 km/h, z 0 na 100 zrychlí studie za 4,06 s. Unikátní je možnost posadit do přední řady tři cestující, přičemž každý může automobil řídit díky posuvnému sloupku řízení vč. pedálů.

Parametry:

  • Karoserie: 2 dveře, 2/3 sedadla
  • Rozměry: 4 358 x 1 925 x 1 140 mm
  • Rozvor: 2 570 mm
  • Rozchod vpředu a vzadu: 1 652/1 640 mm
  • Motor: hydbridní spalovací/elektro motor s celkovým výkonem 300 kW

Oficiální obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků