Studie Italdesign Visconti a Volta: krása a dynamika (Ženeva živě)

Dvěma novými studiemi potěšil oko návštěvníka mezinárodního autosalonu v Ženevě veleslavný ItalDesign. Publiku se představila studie Visconti, která reprezentuje novou vlajkovou loď Alfy Romeo, vedle ní studio postavilo hybridní Voltu (fotogalerie).
Studie Italdesign Visconti a Volta: krása a dynamika  (Ženeva živě)

Studie Visconti

Studie Visconti zobrazuje možnou podobu vlajkové lodi Alfy Romeo. Italdesign upozorňuje na sportovní tradici značky. Nové vozy od Alfy Romeo mají vzbuzovat ještě více emocí, dále prohloubit sportovní směřování automobilky. Filosofii sportovní značky odpovídají motory. Pod kapotou studie se usadil výkonný šestiválec s objemem 3.2 litru a výkonem 408 koní. Studie Visconti měří téměř pět metrů na délku a 1,9 m na šířku. Studie byla navržena s pohonem všech kol.

Parametry:

  • Karoserie: 5 dveří
  • Rozměry: 4 955 x 1 896 x 1 474 mm
  • Rozvor: 2 825 mm
  • Rozchod vpředu a vzadu: 1 595/1 615 mm
  • Motor: Alfa Romeo V6 3.2 twin turbo-JTS, 300 kW/6000 ot.

Oficiální obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si novinky jako plakáty na plochu.

Studie Volta

Druhou novinkou je studie s hybridním pohonem jménem Volta (vznikla ve spolupráci s Toyotou). Tímto konceptem chtějí designéři ukázat, že supersport může pohánět ekologicky šetrný pohon. O ten se postaral Lexus, konkrétně model RX400. Podvozek je vyroben z uhlíkových vláken, celková délka činí 4,3 m, šířka necelé dva metry. V kokpitu zbylo místo pro 3 pasažéry. Kola pohání šestiválec s objemem 3.3 l ve spolupráci se dvěma elektromotory. Celkový výkon dosahuje 300 kW/408 k, maximální rychlost činí 250 km/h, z 0 na 100 zrychlí studie za 4,06 s. Unikátní je možnost posadit do přední řady tři cestující, přičemž každý může automobil řídit díky posuvnému sloupku řízení vč. pedálů.

Parametry:

  • Karoserie: 2 dveře, 2/3 sedadla
  • Rozměry: 4 358 x 1 925 x 1 140 mm
  • Rozvor: 2 570 mm
  • Rozchod vpředu a vzadu: 1 652/1 640 mm
  • Motor: hydbridní spalovací/elektro motor s celkovým výkonem 300 kW

Oficiální obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků