Studie Italdesign Visconti a Volta: krása a dynamika (Ženeva živě)

Dvěma novými studiemi potěšil oko návštěvníka mezinárodního autosalonu v Ženevě veleslavný ItalDesign. Publiku se představila studie Visconti, která reprezentuje novou vlajkovou loď Alfy Romeo, vedle ní studio postavilo hybridní Voltu (fotogalerie).
Studie Italdesign Visconti a Volta: krása a dynamika  (Ženeva živě)

Studie Visconti

Studie Visconti zobrazuje možnou podobu vlajkové lodi Alfy Romeo. Italdesign upozorňuje na sportovní tradici značky. Nové vozy od Alfy Romeo mají vzbuzovat ještě více emocí, dále prohloubit sportovní směřování automobilky. Filosofii sportovní značky odpovídají motory. Pod kapotou studie se usadil výkonný šestiválec s objemem 3.2 litru a výkonem 408 koní. Studie Visconti měří téměř pět metrů na délku a 1,9 m na šířku. Studie byla navržena s pohonem všech kol.

Parametry:

  • Karoserie: 5 dveří
  • Rozměry: 4 955 x 1 896 x 1 474 mm
  • Rozvor: 2 825 mm
  • Rozchod vpředu a vzadu: 1 595/1 615 mm
  • Motor: Alfa Romeo V6 3.2 twin turbo-JTS, 300 kW/6000 ot.

Oficiální obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Stáhněte si novinky jako plakáty na plochu.

Studie Volta

Druhou novinkou je studie s hybridním pohonem jménem Volta (vznikla ve spolupráci s Toyotou). Tímto konceptem chtějí designéři ukázat, že supersport může pohánět ekologicky šetrný pohon. O ten se postaral Lexus, konkrétně model RX400. Podvozek je vyroben z uhlíkových vláken, celková délka činí 4,3 m, šířka necelé dva metry. V kokpitu zbylo místo pro 3 pasažéry. Kola pohání šestiválec s objemem 3.3 l ve spolupráci se dvěma elektromotory. Celkový výkon dosahuje 300 kW/408 k, maximální rychlost činí 250 km/h, z 0 na 100 zrychlí studie za 4,06 s. Unikátní je možnost posadit do přední řady tři cestující, přičemž každý může automobil řídit díky posuvnému sloupku řízení vč. pedálů.

Parametry:

  • Karoserie: 2 dveře, 2/3 sedadla
  • Rozměry: 4 358 x 1 925 x 1 140 mm
  • Rozvor: 2 570 mm
  • Rozchod vpředu a vzadu: 1 652/1 640 mm
  • Motor: hydbridní spalovací/elektro motor s celkovým výkonem 300 kW

Oficiální obrázky

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Fotografie z Ženevy

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků