Studie BMW Vision EfficientDynamics se bude vyrábět jako BMW i8

Odvážný prototyp BMW Vision EfficientDynamics Concept učinil právě další krok k zahájení sériové výroby. Automobilka BMW totiž oznámila záměr zahájit jeho produkci pod označením BMW i8. Písmeno „i“ evidentně naznačuje původ v projektu „BMW Project i“, zatímco číslice „8“ odkazuje na konvenční číslování řad a na legendární kupé 850ci.

Tato informace navíc může ukázat, jakým směrem by se mohlo ubírat značení nových vozů značky BMW zaměřených na radikální snižování emisí CO2. Tak třeba připravovaný elektrický minivozík by mohl v následujících letech vyrazit na silnice pod označením BMW i0. Navíc jsme se právě dozvěděli, že si automobilka BMW minulý týden nechala patentovat nejen logo s dominantním písmenem „i“, ale také celou řadu obchodních značek v číselné řadě i1 až 9.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW Vision EfficientDynamics
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 51 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků