Studenti Škodovky rozřezali Karoq. Bude z něj kabriolet!

Již několik let studenti podnikového učiliště automobilky Škoda navrhují a staví žákovské vozy. Tentokrát to bude karoq bez střechy.

Již v červnu se představí další žákovský vůz, který navrhli a sestavili studenti podnikového učiliště Škoda v Mladé Boleslavi. Bude již pátým dílem tohoto druhu v řadě. Letos vzniká v dílnách Škoda Karoq ve verzi kabriolet.

Na projektu se podílí celkem dvě desítky studentů ve věku od sedmnácti do osmnácti let. Mezi nimi jsou technici ze sedmi studijních oborů. Například jde o autolakýrníky, autoelektrikáře a karosáře.

Škoda Atero: Prohlédněte si Rapid Spaceback s karoserií kupé

Škoda Atero: Prohlédněte si Rapid Spaceback s karoserií kupé

Jak ukazují fotografie, na projektu se již usilovně pracuje. Sériová karoserie SUV Karoq přišla o střechu a dveře o rámy oken. Studenti navrhují design interiéru i specifickou výbavu. Jméno zatím určeno nebylo.

V minulých letech jejich předchůdci navrhli a vyrobili dvoumístnou variantu vozu Citigo, následoval pick-up odvozený z Fabie, pak kupé vycházející z Rapidu Spaceback a vloni vznikla elektrická bugina opět z citiga.

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V Číně přišli na to, co se skrývá pod logy Škoda na krytech motorů

V učilišti v současné dob studuje více než 900 žáků ve 13 oborech. Kvalifikaci si tu rozšiřují také desítky současných zaměstnanců automobilky.

TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků
TEST Honda PCX 125 vs. začátečník: Trapas hned na začátku!

Skútr Honda PCX 125

Skútr s motorem o objemu 125 kubických centimetrů můžete už pěkných pár let řídit pouze s řidičákem na auto. Je ale bezpečné vypustit „jednostopého eléva“ přímo do pražského provozu? To jsem se rozhodl vyzkoušet na vlastní kůži.

4.  8.  2018 | Jan Mička | 36 příspěvků