Stručně o Citroenu Saxo VTS

Malé vozy tvoří u nás nejlépe prodávající se segment. Je to dáno příznivou cenou a tím i relativně dobré dostupnosti. Do této kategorie patří i u nás dobře známý Citroen Saxo. Představíme si Saxo VTS - nejvýkonnější model v nabídce.
Stručně o Citroenu Saxo VTS
Malé vozy tvoří u nás nejlépe prodávající se segment. Je to dáno příznivou cenou a tím i relativně dobré dostupnosti. Do této kategorie patří i u nás dobře známý Citroen Saxo. Představíme si model VTS - nejvýkonnější model v nabídce. Od uvedení v roce 1996 v ČR získalo značně velkou klientelu.

Představované Saxo je již druhou generací tohoto populárního modelu. Změny oproti první generace jsou více než zřejmé. Nová je přední část s výrazně tvarovanou maskou, které vévodí velký firemní znak. Zvětšily se také přední reflektory a to nejen co do plochy, ale také co do účinnosti.

V interiéru najdeme velké opěrky hlavy, bezpečnostní pásy s přepínači a airbagem řidiče v základní výbavě.

Znalci automobilů Citroen už podle názvu poznali, že pod kapotu tohoto Saxa našel své místo sportovně laděný motor se šestnáctiventilovým rozvodem o obsahu 1,6 litru. Výkon 87 kW je na tak malý vůz skutečně dostatečný. Stejně jako maximální rychlost 205 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,7 vteřiny.

Citroen Saxo VTS stojí na českém trhu v základní výbavě Kč 449 000,-.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků