Strosek Porsche Cayman S: černá síla

Ladičská firma Strosek Design se vrhnula na Porsche Cayman S a vedle optického kitu se inženýři podívali i pod kapotu vozu. Vrcholná verze má převrtaný motor a výkon 279 kW (380 k). Strosek slibuje akceleraci z klidu na stovku za 4,7 s.
Strosek Porsche Cayman S: černá síla

Adresné úpravy pohonné jednotky v podobě nového sání, vzduchového filtru, katalyzátoru a sportovního výfukového potrubí zvednou výkon ze sériových 217 kW (295 k) na 235 kW (320 k). Komu by to nestačilo, může si nechat zvednout objem z 3,4 l na 3,8 l a po kompletní modifikaci výkon povyskočí až na 279 kW (380 k). Maximální točivý moment je 415 Nm. S těmito parametry zvládne Cayman od Stroska sprint z nuly na stovku za 4,7 s a nejvyšší rychlost je 288 km/h.

Optický paket obsahuje obvyklé prvky, jako je karbonový přední spoiler, rozšířené boční prahy, nové vdechy bez žebrování, oplechování zádě a karbonové přítlačné křídlo. Samozřejmostí jsou i chromované koncovky a velká 19 nebo 20palcová kola. Vetší disky jsou obuty do pneumatik 235/30 vpředu a 305/25 na zadní nápravě. V interiéru jsou semišové koberečky s logem tunera, dále hliníkové pedály, řadící páka a madlo ruční brzdy. Strosek svým zákazníkům dále nabízí i luxusní kožené čalounění v mnoha barvách.


Strosek Cayman S

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků