Střízlivější Yaris GRMN je tu. GR Sport je hybrid se sportovním podvozkem

x-ray  |  14. 09. 2018 20:03

GRMN je skvělý sportovní hatch, tohle hybridní čudo nemá se sportem společného vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 09. 2018 14:22

A kolik 'masovek' s oznacenim Sport ma skutecne neco spolecneho se sportem? Tady se postarali alespon o lepsi kola/pneu a podvozek, coz u takhle maleho auta muze i s 'mensim' motorem stacit na sviznejsi/veselejsi jizdu.

Odpovědět  |   | 
x-ray  |  15. 09. 2018 16:44

S CVT a hybridem je jízda všechno možné (třeba úsporná) jenom ne svižná nebo veselá.

Odpovědět  |   | 
Hktr  |  15. 09. 2018 21:18

Když si budou Marketéři přát, tak jim klidně Inženýři naprogramují virtuální převodové stupně, které vás budou kopat do sedačky. Ale jinak máte samozřejmě pravdu

Odpovědět  |   | 
x-ray  |  16. 09. 2018 10:41

Když si budou marketeři přát, tak jim inženýři klidně naprogramují do repráků zvuk osmiválce. To či ono, ale ze zcela nesportovního pohonu sportovní neudělá.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 20:09

Toto auto nema CVT.
Ked neovladas zakladne technologie a skratky automobiloveho priemyslu, tak sa radsej zdrz komentara.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  16. 09. 2018 20:12

Ako by som... koncepcne je toto auto rovnako sportove ako skodovka s nalepkou RS ci vRS.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 17 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 60 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 77 N/A