Strategie a vize ŠkoFINu pro rok 2008

Společnost ŠkoFIN vidí leasing stále jako jednu z nejvýhodnějších forem financování automobilů. Značkový finanční leasing koncernových vozů bude pro ŠkoFIN i po legislativních změnách od 1. 1. 2008 stále prioritou. Finanční leasing pro velmi širokou skupinu nepodnikajících fyzických osob zůstává reformou nedotčen; pro vybraný segment podnikatelů se dokonce jeho atraktivita zvýší a stane se tak alternativou pro rostoucí oblast úvěrů. Další mohutnou expanzi ŠkoFIN očekává v oblasti operativního leasingu a službách s ním spojených. ŠkoFIN jako jediný na trhu poskytne klientům operativní leasing tzv. na stole, tedy uravření smlouvy a vše potřebné přímo u dealera v autosalonu.

„Z některých článků v tisku a různým výkladem legislativních změn mohl vzniknout dojem, že leasing už není tak výhodný jako dosud. Ovšem podle našeho názoru všechny významné přednosti leasingu zůstávají zachovány. Především pro naši nejširší skupinu nepodnikatelů, kterých má naše společnost v portfoliu přes 50 %,“ vysvětluje Oliver Schmitt, jednatel a mluvčí vedení společnosti ŠkoFIN. „Pro některé podnikatele se leasing stane od ledna naopak ještě výhodnější,“ dodává Jiřina Tapšíková, jednatelka ŠkoFINu a dále komentuje: „Leasing bude zajímavou alternativou k úvěrům pro podniky nově omezované nízkou kapitalizací, tedy pro firmy na začátku podnikání, společnosti s nižší kapitálovou vybaveností, druhy podnikání náročné na cizí zdroje nebo investující do nákupu nových technologií.“

ŠkoFIN je již od svého založení před více než 15 lety vnímán jako leasingová společnost a nic se nezmění ani po daňové reformě. Leasing je stále nejdostupnější formou financování automobilů a na rozdíl od ostatních finančních produktů nevyžaduje žádné dodatečné zajištění. Pro klienty je také velmi důležitá rychlost a dostupnost v místě prodeje, tedy u dealera v autosalonu. S leasingem se také tradičně spojuje výhodné pojištění a ostatní dodatkové služby (například ŠkoFIN Mobility Services).

Další oblastí, které se daňová reforma nedotkne, je operativní leasing. Podnikatelé stále více využívají produkty operativního leasigu, jehož podíl neustále roste a tvoří dnes téměř 15 % smluv ŠkoFINu. Od 1. října 2007 navíc ŠkoFIN sjednotil svou komunikaci, a to fúzí společností ŠkoFIN, ŠkoLEASE a ŠkoFIN Fleet Services. „Pod jednou střechou ŠkoFINu se tak zjednoduší tvorba kumulovaných produktů a služeb. Dalším důvodem pro spojení těchto společností byl předpokládaný růst trhu s operativním leasingem,“ říká Joern Achim Kurzrock, jednatel ŠkoFINua dodává: „Jsme úplně první a zatím jedinou společností v Čechách, která dokázala dealerům poskytnou operativní leasing on-line přímo do kanceláře, takže uzavírání smlouvy probíhá přímo v místě prodeje. To je obrovská výhoda.Pro dealery jsme navíc připravili různé servisní balíčky pro podporu operativního leasingu, jejichž součástí je například výměna letních a zimních pneumatik, poskytnutí náhradního vozidla či likvidace pojistných událostí.Nový obchodní software pro uzavírání smluv umožňuje například kvalitní reporting o stavu jednotlivých vozidel, provozních nákladech a poskytne tak maximální přehled o efektivitě celého vozového parku klienta.“

Jednatelé společnosti ŠkoFIN:

Oliver Schmitt

Joern Achim Kurzrock

Jiřina Tapšíková

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků