Strategie a vize ŠkoFINu pro rok 2008

Společnost ŠkoFIN vidí leasing stále jako jednu z nejvýhodnějších forem financování automobilů. Značkový finanční leasing koncernových vozů bude pro ŠkoFIN i po legislativních změnách od 1. 1. 2008 stále prioritou. Finanční leasing pro velmi širokou skupinu nepodnikajících fyzických osob zůstává reformou nedotčen; pro vybraný segment podnikatelů se dokonce jeho atraktivita zvýší a stane se tak alternativou pro rostoucí oblast úvěrů. Další mohutnou expanzi ŠkoFIN očekává v oblasti operativního leasingu a službách s ním spojených. ŠkoFIN jako jediný na trhu poskytne klientům operativní leasing tzv. na stole, tedy uravření smlouvy a vše potřebné přímo u dealera v autosalonu.

„Z některých článků v tisku a různým výkladem legislativních změn mohl vzniknout dojem, že leasing už není tak výhodný jako dosud. Ovšem podle našeho názoru všechny významné přednosti leasingu zůstávají zachovány. Především pro naši nejširší skupinu nepodnikatelů, kterých má naše společnost v portfoliu přes 50 %,“ vysvětluje Oliver Schmitt, jednatel a mluvčí vedení společnosti ŠkoFIN. „Pro některé podnikatele se leasing stane od ledna naopak ještě výhodnější,“ dodává Jiřina Tapšíková, jednatelka ŠkoFINu a dále komentuje: „Leasing bude zajímavou alternativou k úvěrům pro podniky nově omezované nízkou kapitalizací, tedy pro firmy na začátku podnikání, společnosti s nižší kapitálovou vybaveností, druhy podnikání náročné na cizí zdroje nebo investující do nákupu nových technologií.“

ŠkoFIN je již od svého založení před více než 15 lety vnímán jako leasingová společnost a nic se nezmění ani po daňové reformě. Leasing je stále nejdostupnější formou financování automobilů a na rozdíl od ostatních finančních produktů nevyžaduje žádné dodatečné zajištění. Pro klienty je také velmi důležitá rychlost a dostupnost v místě prodeje, tedy u dealera v autosalonu. S leasingem se také tradičně spojuje výhodné pojištění a ostatní dodatkové služby (například ŠkoFIN Mobility Services).

Další oblastí, které se daňová reforma nedotkne, je operativní leasing. Podnikatelé stále více využívají produkty operativního leasigu, jehož podíl neustále roste a tvoří dnes téměř 15 % smluv ŠkoFINu. Od 1. října 2007 navíc ŠkoFIN sjednotil svou komunikaci, a to fúzí společností ŠkoFIN, ŠkoLEASE a ŠkoFIN Fleet Services. „Pod jednou střechou ŠkoFINu se tak zjednoduší tvorba kumulovaných produktů a služeb. Dalším důvodem pro spojení těchto společností byl předpokládaný růst trhu s operativním leasingem,“ říká Joern Achim Kurzrock, jednatel ŠkoFINua dodává: „Jsme úplně první a zatím jedinou společností v Čechách, která dokázala dealerům poskytnou operativní leasing on-line přímo do kanceláře, takže uzavírání smlouvy probíhá přímo v místě prodeje. To je obrovská výhoda.Pro dealery jsme navíc připravili různé servisní balíčky pro podporu operativního leasingu, jejichž součástí je například výměna letních a zimních pneumatik, poskytnutí náhradního vozidla či likvidace pojistných událostí.Nový obchodní software pro uzavírání smluv umožňuje například kvalitní reporting o stavu jednotlivých vozidel, provozních nákladech a poskytne tak maximální přehled o efektivitě celého vozového parku klienta.“

Jednatelé společnosti ŠkoFIN:

Oliver Schmitt

Joern Achim Kurzrock

Jiřina Tapšíková

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků