Strakka DOME S103 je nový závodní speciál pro třídu LMP2

Britská závodní stáj Strakka připravuje ve spolupráci s japonskou firmou DOME nový závodní vůz pro vytrvalostní podniky.
Strakka DOME S103 je nový závodní speciál pro třídu LMP2

Ano, čtete správně, toto auto se skutečně jmenuje Strakka. Pokud ovšem alespoň okrajově sledujete zákulisí motoristického sportu, jistě jste již toto jméno slyšeli. Stáj Strakka Racing se sídlem přímo na britském okruhu Silverstone totiž celkem úspěšně působí ve vytrvalostních závodech již od roku 2007. Například v roce 2010 Danny Watts za volantem vozu HPD ARX-01C třídy LMP2 zvítězil na Hungaroringu v jízdě na 1 000 km, a tak porazil i výkonnější vozy kategorie LMP1.

Klepněte pro větší obrázek
Strakka DOME S103 nastoupí ve třídě LMP2 

Nový vůz s pro nás možná opět trochu vtipným jménem Srakka nastoupí do nadcházejícího ročníku seriálu vytrvalostních závodů FIA. O pohon modelu DOME S103 by se měl postarat zážehový osmiválec Nissan 4,5 l (LMP2), nicméně technické detaily zatím zveřejněny nebyly. Podle vyjádření stáje Strakka Racing má jít o „jeden z nejaerodynamičtějších a nejpokrokovějších vozů LMP2 na startovním roštu“. Výrobce zároveň slibuje dostupné pořizovací i provozní náklady.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků