Stola Phalcon Coupé: luxusný ale nenápadný

Jedným z mnohých konceptov vystavených v týchto dňoch v Ženeve je aj počin od turínskej spoločnosti Stola.
Stola Phalcon Coupé: luxusný ale nenápadný

Tento pomenej známy malovýrobca predstavil pred troma rokmi v Ženeve „taliansky Maybach“ S85. Tento krát sa predstavil s nenápadným, ale znova veľmi luxusným konceptom Phalcon coupe, ktorý sa v niektorých svojich črtách, ako napríklad výrazne dlhá kapota, podobá na Maybach Exelero.

Pod dlhou kapotou tohto svetlo-žltého krásavca nájdeme upravený 6,3 litrový „mercedesácky“ motor Brabus V12 twin- turbo s úctyhodným výkonom 750 koní. Podľa informácii od výrobcu sa pri maximálnej rýchlosti zastaví ručička tachometra na hodnote 320 km/h.

Dizajn vozu je veľmi výrazný, na prvý pohľad určite zaujme pochrómovaná maska, ktorej dominuje znak v podobe hlavy orla. Svetlo-žltá metalíza veľmi dobre ladí s chrómovými prvkami a zatmavenými sklami. Pri pohľade na zadnú časť vozidla, určite zaujmú úzke svetlá, zadný spojler a výrezy v spodnej časti.

Auto je „postavené“ na 22 palcových chrómových diskoch a nízkoprofilových pneumatikách Pirelli PZero 315/25.

Výrobca zatiaľ potvrdil výrobu 25 kusov z tohto vozidla, bližšie informácie o šasi a technológiách vo vnútri zatiaľ neposkytol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Stola Phalcon Coupé
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků