Stola Phalcon Coupé: luxusný ale nenápadný

Jedným z mnohých konceptov vystavených v týchto dňoch v Ženeve je aj počin od turínskej spoločnosti Stola.
Stola Phalcon Coupé: luxusný ale nenápadný

Tento pomenej známy malovýrobca predstavil pred troma rokmi v Ženeve „taliansky Maybach“ S85. Tento krát sa predstavil s nenápadným, ale znova veľmi luxusným konceptom Phalcon coupe, ktorý sa v niektorých svojich črtách, ako napríklad výrazne dlhá kapota, podobá na Maybach Exelero.

Pod dlhou kapotou tohto svetlo-žltého krásavca nájdeme upravený 6,3 litrový „mercedesácky“ motor Brabus V12 twin- turbo s úctyhodným výkonom 750 koní. Podľa informácii od výrobcu sa pri maximálnej rýchlosti zastaví ručička tachometra na hodnote 320 km/h.

Dizajn vozu je veľmi výrazný, na prvý pohľad určite zaujme pochrómovaná maska, ktorej dominuje znak v podobe hlavy orla. Svetlo-žltá metalíza veľmi dobre ladí s chrómovými prvkami a zatmavenými sklami. Pri pohľade na zadnú časť vozidla, určite zaujmú úzke svetlá, zadný spojler a výrezy v spodnej časti.

Auto je „postavené“ na 22 palcových chrómových diskoch a nízkoprofilových pneumatikách Pirelli PZero 315/25.

Výrobca zatiaľ potvrdil výrobu 25 kusov z tohto vozidla, bližšie informácie o šasi a technológiách vo vnútri zatiaľ neposkytol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Stola Phalcon Coupé
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků