Stola Phalcon Coupé: luxusný ale nenápadný

Jedným z mnohých konceptov vystavených v týchto dňoch v Ženeve je aj počin od turínskej spoločnosti Stola.
Stola Phalcon Coupé: luxusný ale nenápadný

Tento pomenej známy malovýrobca predstavil pred troma rokmi v Ženeve „taliansky Maybach“ S85. Tento krát sa predstavil s nenápadným, ale znova veľmi luxusným konceptom Phalcon coupe, ktorý sa v niektorých svojich črtách, ako napríklad výrazne dlhá kapota, podobá na Maybach Exelero.

Pod dlhou kapotou tohto svetlo-žltého krásavca nájdeme upravený 6,3 litrový „mercedesácky“ motor Brabus V12 twin- turbo s úctyhodným výkonom 750 koní. Podľa informácii od výrobcu sa pri maximálnej rýchlosti zastaví ručička tachometra na hodnote 320 km/h.

Dizajn vozu je veľmi výrazný, na prvý pohľad určite zaujme pochrómovaná maska, ktorej dominuje znak v podobe hlavy orla. Svetlo-žltá metalíza veľmi dobre ladí s chrómovými prvkami a zatmavenými sklami. Pri pohľade na zadnú časť vozidla, určite zaujmú úzke svetlá, zadný spojler a výrezy v spodnej časti.

Auto je „postavené“ na 22 palcových chrómových diskoch a nízkoprofilových pneumatikách Pirelli PZero 315/25.

Výrobca zatiaľ potvrdil výrobu 25 kusov z tohto vozidla, bližšie informácie o šasi a technológiách vo vnútri zatiaľ neposkytol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Stola Phalcon Coupé
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků