Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 ojetin, na kterých nemůžete prodělat

14 komentářů

Draxx
1. srpna • 10:32

Hyundai Genesis prvni generace v evrope skutecne moc uspechu nemel, to je pravda. Ale mozna to bude tim, ze se v evrope nikdy oficialne neprodaval. Takze vetsina kousku je pritazena z USA, coz je pripad i tech v nemecku. V CR je naprodej par kousku 2009 4.6 V8 za 300k+
Mi osobne se vuz velmi libi, ale trosku strach ze servisu. Navic rocnik 2009 s V8 ma obcas problemy s "Valve springs" coz neni jednoduchy a ani levny na opravu. Pokud motor tu zavadu vubec prezije...

SmazteMe
29. července • 9:10

Horší investice už je jen chlast. :-D Tedy pokud nepočítáte ten hezký pocit z povinného ručení, dálniční známky, vydržování servisů a nebo firem jako je Shell. Pomyslnou tečkou jsou pojišťovny, protože až Vám tu popelnici ukradnou, tak zjistíte jak úžasnou policii si vydržujete, s tunou další neschopných úředníků.
Ale proč to tady vlastně říkám: "Do toho pomyslného ho..a si každý musí šlápnou sám". ;-) Hezký den. A jinak pěkná reklama, ať žije AAA. :-D

SmazmeTe
31. července • 17:36

Tohle je web o autech, takze vetsina z nas co sem chodime uz v tom hov.e davno je B-]

Antiautomat
28. července • 19:26

...omega je zaujimava v prvom rade preto, ze pouzivala motor 525TDS.
Preboha. Kto toto pisal...

Saman
28. července • 15:51

z prelomu stoleti je spousta aut z vyssi stredni ci luxusni tridy kde puvodni cena zacinala nad hodnotou 1.5 milionu a ktere dnes stoji par desitek tisic, a popravde milionkrat bych sel porad zpet do Audi A6 prvni generace s nesmrtelnou 2.4 V6 121kW nez do Omegy ktera byla strepem v jakekoliv mnotorizaci a vybave :-D

Driver
28. července • 12:47

Je to trochu hra na SHOW. Reálně většina těch levných vyjetin má nízkou cenovku vždy kompenzovánu o nutnou investici a když to člověk zráchne, tak nemá vůbec tak atraktivní nabídku která by zaujala cenou na první pohled, jak článek předstírá. Jediné auto, které dává dnes smysl, je W211 která tam chybí, se správným R6 CDI. To je dokonalost i servis je dostupný, a hlavně, bude dostupný dlouho. Né jen 10let od výroby, jako u Lancií...

P
28. července • 11:21

Volvo S80 na obrázku není druhá generace, ale první.

Radek
28. července • 10:24

:-D Nepřesnosti a překlepy beru jíž jako folklór našich rádoby odborníků.. Většina z nich se živí jako novináři..Kteří se naučili vygooglovat jakýkoli článek,přeložit ho,opět googlem.. A nakonec ho s chybami vrazit na internet..A za to požadují plat!! ..
Jinak k tématu..Pár zajímavostí tam je..Stejně jako spousta nepřesností...Já teda vlastním Opel omega MV6 sport.. Kupodivu s manuálem.. Ovšem 95% šetiválců 3,0L, jsou automaty.. A poslední 3 roky s motorizací 3,2L, jsou automaty ve 100% vozů.. Jinak ta koroze není zase takový problém..Negarážuju a zkorodovaly mi jen zadní lemy..Lancia -chrysler je stále původem Mercedes starý 20 let...Volvo je parádní kára ,až na popraskaný kožený interiér..Snad jsem nikdy neviděl ,kromě nového ,nepoškozenou kůži.:-D:-D:-D

stréc od piva
29. července • 15:18

Odkdy jsou novináři státní zaměstnanci ??? Tzn.chtělo by to si nastudovat rozdíl mezi platem a mzdou :)

eLzyx
28. července • 15:06

v mém 16letém Volvu je stále nepopraskaná a nesedřená kůže ... pokud teda za popraskání nepokládáš "vrásky".

lethal924
31. července • 17:29

Na vrasky je nejlepsi ko-enzym Q10 a kyselina hyaluronova

Rinslet Laurenfrost
28. července • 10:51

"Lancia -chrysler je stále původem Mercedes starý 20 let"Další rádoby odborník promluvil. W211, ze kterého to mělo jen některé části (5speed automat, část podvozku a systém 4x4) je stará 20 let?

lethal924
31. července • 17:26

Tak 15 let, dobre, ale platforma je splacana krom W211 taky z W220 ktere je 19 let stare, takze troska te pravdy tam je :-P

Někdojiný
28. července • 9:36

Teda těch překlepů je tam vážně požehnaně.... Pochopím jedno ustřelené písmeno, ale tady jsou celé pasáže, které sem musel přečíst několikrát, abych pochopil co autor myslel. Kdyby si to po sobě alespoň jednou přečetl....

Doporučujeme

Články odjinud