Stojí zlomek toho, co nové. Vybrali jsme 8 ojetin, na kterých nemůžete prodělat

Někdojiný  |  28. 07. 2017 09:36

Teda těch překlepů je tam vážně požehnaně.... Pochopím jedno ustřelené písmeno, ale tady jsou celé pasáže, které sem musel přečíst několikrát, abych pochopil co autor myslel. Kdyby si to po sobě alespoň jednou přečetl....

Odpovědět  |   | 
Radek  |  28. 07. 2017 10:24

Nepřesnosti a překlepy beru jíž jako folklór našich rádoby odborníků.. Většina z nich se živí jako novináři..Kteří se naučili vygooglovat jakýkoli článek,přeložit ho,opět googlem.. A nakonec ho s chybami vrazit na internet..A za to požadují plat!! ..
Jinak k tématu..Pár zajímavostí tam je..Stejně jako spousta nepřesností...Já teda vlastním Opel omega MV6 sport.. Kupodivu s manuálem.. Ovšem 95% šetiválců 3,0L, jsou automaty.. A poslední 3 roky s motorizací 3,2L, jsou automaty ve 100% vozů.. Jinak ta koroze není zase takový problém..Negarážuju a zkorodovaly mi jen zadní lemy..Lancia -chrysler je stále původem Mercedes starý 20 let...Volvo je parádní kára ,až na popraskaný kožený interiér..Snad jsem nikdy neviděl ,kromě nového ,nepoškozenou kůži.

Odpovědět  |   | 
Rinslet Laurenfrost  |  28. 07. 2017 10:51

"Lancia -chrysler je stále původem Mercedes starý 20 let"

Další rádoby odborník promluvil. W211, ze kterého to mělo jen některé části (5speed automat, část podvozku a systém 4x4) je stará 20 let?

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  31. 07. 2017 17:26

Tak 15 let, dobre, ale platforma je splacana krom W211 taky z W220 ktere je 19 let stare, takze troska te pravdy tam je

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  28. 07. 2017 15:06

v mém 16letém Volvu je stále nepopraskaná a nesedřená kůže ... pokud teda za popraskání nepokládáš "vrásky".

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  31. 07. 2017 17:29

Na vrasky je nejlepsi ko-enzym Q10 a kyselina hyaluronova

Odpovědět  |   | 
stréc od piva  |  29. 07. 2017 15:18

Odkdy jsou novináři státní zaměstnanci ??? Tzn.chtělo by to si nastudovat rozdíl mezi platem a mzdou :)

Odpovědět  |   | 
P  |  28. 07. 2017 11:21

Volvo S80 na obrázku není druhá generace, ale první.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  28. 07. 2017 12:47

Je to trochu hra na SHOW. Reálně většina těch levných vyjetin má nízkou cenovku vždy kompenzovánu o nutnou investici a když to člověk zráchne, tak nemá vůbec tak atraktivní nabídku která by zaujala cenou na první pohled, jak článek předstírá. Jediné auto, které dává dnes smysl, je W211 která tam chybí, se správným R6 CDI. To je dokonalost i servis je dostupný, a hlavně, bude dostupný dlouho. Né jen 10let od výroby, jako u Lancií...

Odpovědět  |   | 
Saman  |  28. 07. 2017 15:51

z prelomu stoleti je spousta aut z vyssi stredni ci luxusni tridy kde puvodni cena zacinala nad hodnotou 1.5 milionu a ktere dnes stoji par desitek tisic, a popravde milionkrat bych sel porad zpet do Audi A6 prvni generace s nesmrtelnou 2.4 V6 121kW nez do Omegy ktera byla strepem v jakekoliv mnotorizaci a vybave

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  28. 07. 2017 19:26

...omega je zaujimava v prvom rade preto, ze pouzivala motor 525TDS.
Preboha. Kto toto pisal...

Odpovědět  |   | 
SmazteMe  |  29. 07. 2017 09:10

Horší investice už je jen chlast. Tedy pokud nepočítáte ten hezký pocit z povinného ručení, dálniční známky, vydržování servisů a nebo firem jako je Shell. Pomyslnou tečkou jsou pojišťovny, protože až Vám tu popelnici ukradnou, tak zjistíte jak úžasnou policii si vydržujete, s tunou další neschopných úředníků.
Ale proč to tady vlastně říkám: "Do toho pomyslného ho..a si každý musí šlápnou sám". Hezký den. A jinak pěkná reklama, ať žije AAA.

Odpovědět  |   | 
SmazmeTe  |  31. 07. 2017 17:36

Tohle je web o autech, takze vetsina z nas co sem chodime uz v tom hov.e davno je

Odpovědět  |   | 
Draxx  |  01. 08. 2017 10:32

Hyundai Genesis prvni generace v evrope skutecne moc uspechu nemel, to je pravda. Ale mozna to bude tim, ze se v evrope nikdy oficialne neprodaval. Takze vetsina kousku je pritazena z USA, coz je pripad i tech v nemecku. V CR je naprodej par kousku 2009 4.6 V8 za 300k+
Mi osobne se vuz velmi libi, ale trosku strach ze servisu. Navic rocnik 2009 s V8 ma obcas problemy s "Valve springs" coz neni jednoduchy a ani levny na opravu. Pokud motor tu zavadu vubec prezije...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A