Sto nejkrásnějších aut všech dob

139 komentářů

Top Gear
1. srpna • 19:17

Na druhé místo bych určitě nedal citroen ds. S Jaguarem E Type souhlasím

Monix
4. prosince • 20:39

Mustang až 48. ??? Já bych teda měl:
1. Jaguar E-Type
2. Ford Mustang
3. Bentley Continental Flying Spur Sport
4. Range Rover
5. SLS(staré) / SLS AMG(nové)

Monix
4. prosince • 20:35

Mustang až 48. ??? Já bych teda měl:
1. Jaguar E-Type
2. Ford Mustang
3. Bentley Continental Flying Spur Sport
4. Range Rover
5. SLS(staré) / SLS AMG(nové)

martin
18. října • 15:59

si delaj kozy, daj tam 406 peugeot cupe takovej peká a americký auta tam jsou jen 4, to delal nejaký idiot z prominutím, co si doma leští oktávku a tankuje diesel, Fuj zastydlý evropane

Plzensky drak
18. července • 21:03

Panove at je to jak chce tak skutecnosti tedy udalosti nikdo nikdy nemuze zamest pod koberec !!!! Za vsechny sracky co nas potkali muzou nemcouri tedy FASISTI !!! U nas se vyrabeli krasne autaky odjakziva !!!!! Fasisti a posleze Komancove to totalne podelali tedy PO.........!!!! Aspon po strance autaku !!!!Cesi byli odjakziva makaci a kde by jsme byli kdyby???????? Ale na kdyby se nehraje !!! Tak ted nam opet vladnou skobcaci !!!Jeste ze jsou tu tuningari kteri opravdu jsou sikovni ! Nakonec je krasne videt jejich sikovnost na tuningovych prehlidkach po cele CR !!!!!CHlapi do toho !!!! At svet pozna jaky jste DEMONI !!!!!! Drzim Vam palce !!!!

kicko
3. ledna • 17:24

To, ze sa nejakemu senilnemu dedkovi z britskych novin pacia zagulatene veterany, este nie je dovod, aby to bolo nazvane top 100 aut vsetkych cias :).
No a niektore auta (napr. Audi Quattro) su uplne mimo ... to uz tam chyba iba Skoda 120.

bova
1. září • 22:45

Podle mě patří Alfa 8C Competizione aspoň do první pětky. Super desing a technika taky není špatná.

ja
1. září • 9:15

tohle by se klidne mohlo prohodit s rubrikou 100 nejosklivejsich aut vsech dob a nikdo by si niceho nevsiml

Erik
18. dubna • 14:08

Všetci veľmi dobre vieme že najkrajším autom je Tatra 87 tak ako vyzerala v roku 1936. Nikto ma nepresvedčí o krajšom aute. Subjektívne sa mi ani T77 nepáči viac ako 87mička.

WOLF
28. března • 0:44

NEJ SUPERSPORT : Ferrari F40, Mclaren F1, Autounion Typ C
NEJ OFFROAD : Defender, Wrangler, G klasse
NEJ MINI : Mini Cooper, Brouk
NEJ BEZ STRECHY : Corvette mk 1 , AC cobra
NEJ SPORTAK : Jaguar Etype Mercedes SL300 dodge charger 1969 HEMI
NEJ LUXUS : Bentley arnage, RR silverspur,

vsn
27. března • 21:12

kde je? :'( :'( :'(

Luboš
27. března • 1:27

Z těch ohizdných austinů bych blil, ale že tam nedali šestsettřináctku, to jim nezapomenu!

55555
26. března • 14:29

Kto iný môže dať Jaguar 140 a označiť ho za 120? Len on, dilentant.

puck
26. března • 13:31

:-D

Míra
26. března • 12:15

:-))Není nad čím uvažovat Mustang se už nebude opakovat

czech
26. března • 10:24

hodnocení je sice dost subjektivní, já bych to seřadil jinak, ale jsou to krasavci, to se musí nechat.

qwerty
25. března • 19:19

a (super)TATRA MTX nikomu nechybí? Mě teda jo :)

Martin Jedlicka
25. března • 18:36

I pres to, ze jsem tak trochu anglofil mi prijde tato anketa velmi pochybna. Nekolik aut tam nemaji co delat, jina auta jsou prijde mi sprehazena a mnoho aut tam chybi. Ale je to vec nazoru ............

Gloom
25. března • 14:16

můj vůz je v anketě zastoupen a jsem tomu velmi rád :-)

Mike
26. března • 9:52

Pokud není v TOP10, tak je to jako by tam nebyl. :-)

Y2K
25. března • 16:20

Jo...moj tiez :-D

M
25. března • 8:25

Mne sa od malicka pacilo Ferrari Testarossa ... Mozno aj to by si zasluzilo byt aspon v rebricku

Ložisko
24. března • 18:28

Pokud by se podobná anketa dělala u nás, tak podle mě:
-Tatra T77
-Tatra T80
-Tatra T600
-Wikov 35 Kapka
-Aero 1000 Specia
-Aero 50 Cabriolet Sodomka
-Praga Super Piccolo
-Praga Golden
-Walter Regent Sodomka
-Škoda Popular Monte Carlo
-Škoda Rapid 1500 OHV
-Škoda Superb 4000
-Škoda VOS
-Škoda 1201
-Z 6 Hurvínek
-Jawa 750

honzarov
24. března • 20:41

Nebál bych se zařadit Aero 30 kabrio. Jinak by bylo zajímavé, kdyby někdo spočítal počet modelů u nás vyráběných aut. No každopádně na chvostu by byl čtyřkolák velorex.

dunlop
24. března • 17:06

Nějak soudruzi zapoměli na československá auta - Tatraplán - ve své době převratné auto svoji konstrukcí a aerodynamikou, neboTatra 603 atd.

Carlsson
24. března • 0:03

jakej ignorant to ma nasvědomý?

John
23. března • 23:17

Pekna pykacovina ten zebricek... Co treba Dodge Viper RT 10? Naprosto luxusni design a spickovy auto. A ono tam neni... je to blbost.

Tommij
23. března • 19:59

Podle mě je nejkrásnější auto Porsche Carrera GT, ale pro normálního smrtelníka bohužel nedosažitelný. Proto mám ještě jednoho favorita a tím je Audi TT:)

adam
23. března • 22:40

a co škoda 1000MBX ???

PROMO
23. března • 19:43

Tohle jsou nejhezčí auta ? To dělal ožralej manager den před uzávěrkou ne ? A co tam dělají Ferrari ? 15 aut uplně stejných. Kde je Rolls Royce, Bentley, víc Maseratti, samý Ferrari. No fuj

Peca
23. března • 19:40

Zajímalo by mě jakej ňouma rozhodovoval o pořadí těch aut...nebej to absolutní exot tak by se asi sotva mohla dostat taková zrůdnost jako je Citroën SM na 35.místě před tak krásná auta jako je třeba Porsche 356 na 42.místě...

Snowjack
23. března • 19:31

nic si z toho nedelejte B-] a udelejme tady na autorevue anketu o nasi ceskou stovku 100 nejlepsich... stejne lepsich odborniku a milovniku aut nenajdeme... tak co?

Tomix
23. března • 14:24

Tatra 603 je kde, vy angličtí šmejdi?

Kuba
23. března • 16:53

Co pořád máte s tou tatrou ? Vypadá to jako nafouklej brouk. Zkrátka se jim nelíbí, nebo ji neznají. kolik tater asi tak po britskejch silnicích jezdí ? Průměrnej čtenář Daily Telegraph si na starý auto odněkud z evropy, který se snad ani do GB nevyváželo nevzpomene.

B
23. března • 13:28

mohli dát.http://www.mcsmk8.com/91-850/91850-04.JPG

Funferr
23. března • 12:05

Velmi neobjektivni... Coz Britove nejsou v nicem.. co je jejich je proste lepsi... :-/

Jakub Janda
23. března • 18:23

Taky mi to přišlo vybrané ve stylu "nacpem sem všechny auta, co byly kdy dělaný v Anglii a zbytek do stovky nějak zaplácneme". Jinak si zařazení třeba Land Roveru Defenderu nedokážu vysvětlit.

gone
26. března • 7:29

90% aut v tom rebricku su STARE HNUSNE BEZTVARE vraky.
Ja tym starym crepom nikdy nepridem na chut.
Je tam strasne malo aut zo sucasnej doby.
Peugeot 407 coupe je v pohode, to je naozaj najkrajsi peugeot.

Tonda
25. března • 18:52

Presne totez napadlo i me, kdyz jsem ten zalostny vyber videl!

marty75p
23. března • 11:38

Ja myslim ze hlasovani bylo ovlivneno tim co nam dnes media tlaci do hlav,nerikejte mi ze by se mezi stovkou nenasla skoda.Nasla ale lide ve svete ji uz nemaj v podvedomi.

Tano
23. března • 11:22

Mrkněte na číslo 69 - Alfa Romeo Carabo. To jsem vůbec nevěděl, že Alfa někdy udělala takové auto. Strašně moc mi to připomíná americký supersport Vector.

Snakepit-Lespaul
23. března • 11:08

BMW Z3 coupe - chybí!!!!!!!!!!!!!!!

Petr
23. března • 14:35

ja bych tam dal spis Z8 *IN LOVE*

Tomík
23. března • 11:02

Myslím že by se krásně vyjímal i Shelby GT 500...:-)

Bob
23. března • 10:31

Naše tam je, to mě potěšilo :-O

Barney
22. března • 23:36

Co hulili když todlec vybírali :-D já chci taky...
protože fláknout "Lotus Esprit" na 9. místo :-O dyk to vypadá příšerně...

olav
23. března • 2:48

No vidíš, a já bych ho dal ještě výš. Esprit je nádhera, speciálně v tmavé barvě.

Ivo
22. března • 22:26

Kde je Tatra 603?

olav
23. března • 2:46

Přesně tak. Nebo i Tatra 87 a Tatraplan - třeba ten kabriolet se Sodomkovou karosérií by patřil hodně vysoko.

jaymax
22. března • 21:51

tezko rict...rozdelil bych to spis do dvou skupin auta do roku 1960 a nad 1960 nemuzu porovnat auto z roku treba 1940 a novyho mustanga...ale me se nejvic vzdycky libilo ferrari F50:)

jaymax
22. března • 21:57

jo jeste se mi libi ford focus a toyota celica:)

esc
22. března • 21:27

- vidno, že to robili Briti, dosť tých svojich tam napchali /aj keď s e type a xk120 či 150 súhlasím/
- no to by som chcel vidieť ako do toho zapojili čitateľov, stavím sa, že tí by 75% áut ani nespoznali /no dobre, možno iba 50%, ale iba britské a ferrari podľa červenej farby/
- skrátka to vyzerá tak, že to bolo nasilu robené, aby tam boli autá zo všetkých krajín, zo všetkých období ... aby si každý prišiel na svoje a veľmi nekecal :-)
- mne tam chýba napr. F40, f355/360, porsche carrera gt, od lamba gallardo, možno z malosérioviek nejaký marcos alebo wiesmann roadster, a niektoré tam naozaj nemajú čo hľadať /citroen ds - druhý? to ako sa stalo/

melki
23. března • 2:24

Citroen DS neměl být druhý, ale první. Krásnější auto jaktěživo nevzniklo. Myslím čistě esteticky, bez ohledu na supersportovní náboj, který si mnozí s krásou auta pletou.

voyo
22. března • 20:58

fiat 500???
maluch???

Audi
22. března • 20:55

R8

asimov
22. března • 20:49

Spíš je to seznam nejprofláknutějších aut mezi běžnými lidmi. Alf je tu hned několik, ale ta skutečně nejkrásnější... Alfa 6C 2500SS tu není. http://www.thecartorialist.com/?p=1485

mtmccox
22. března • 20:40

Ale kluci co Nissan 350Z <

ANDREA 44
22. března • 20:34

Nejsem žádnou zastankyní značky Honda,ale model CRX Civic druhé generace tu rozhodně chybí...:-(

Hunter
23. března • 10:14

Mně tam teda rozhodně chybí jiný japonský auta než tuzerský CRXko ... třeba takovej Datsun 240Z, Toyota Celica 1600GT, Mazda Cosmos ...
A taky nějaký muscle cary, vždyť třeba Charger, Cahllenger, Barracuda, Hemicuda, Chevelle ... to jsou krásný auta a když ne všechny, tak aspoň jedno takový tam mělo být jako "zástupce rodu".
Ale jak už tu bylo řečeno, beru to jako takovej žebříček osob s nij zvlášť velkým rozhledem (myslím tím, že to nejsou odborníci přes auta) a proto ho neberu nijak vážně a "oficiálně".

R
22. března • 20:33

Viděl bych to tak prostě že to dělali Angličani, tak tam dali svoje značky ( zadosti učiněním muže být to, že pokud se nemýlím, tak už ani 1 VB automobilka nemá Anglického vlastníka- jsou skoupené :-P) ;-)

fort
22. března • 19:13

Škoda že tu chybí Ford Falcon - Last of the V8 interceptorhttp://www.youtube.com/watch?v=QEEaTT-wQqs

jej
22. března • 18:57

bez dodge charger ???

Mr. Kobliha
22. března • 18:41

S prvni 10kou bych nemohl vice souhlasit, jsou to krasna auta, chapu, ze tam proste nemohli narvat uplne vsechna, ale trochu mi tam chybi treba VW Brouk, uzasna Bugatti Royale, nebo uz zminovana Tatra T87, nebo T603... Skoda, budem si muset udelat vlastni anketu... :-)

Dušan Mihalik
22. března • 19:40

Chrobák od VW už dávno dokázal, že patrí medzi legendy a keďže jeho retro malo úspech je jasné, že je to i o dizajne. Nezaradenie tejto legendy a zaradenie krabice typu Defender - ktorú si laik môže pomýliť s desiatkami podobných vozov svedčí o neschopnosti autorov prekročiť svoj "anglický" tieň.Rovno mohli vyhlásiť súťaž o najkrajšie anglické auto a nerobiť z toho šaštáreň.

Jirka Bárta
6. srpna • 13:46

Promiň, ale Defendra si splést s jiným autem nejde. To by dokázal jen naprostý automobilový diletant. Vlastně jen Santana ho okopírovala téměř dokonale.
Defender je legenda, kterou po desítky let nebylo potřeba měnit. To auto tam být musí.
Anglických aut je tam tolik asi nejen proto, že výzkum je anglický. Pokud se neomezíme pouze na karoserii, tak v roce 65 dělali Angličané takový interiér, o kterém dnešní majitele koncernu můžou tak leda snít.
Škoda že už žádný anglický vůz nevlastním, je mi z toho smutno. Ta auta jsou výjimečná a žádný strohý Němec nebo nedej bože Američan se s tím nemůže absolutně rovnat. Určitě se k anglickým vozům vrátím...

Vlastimil Belfin
22. března • 18:16

To je děs

Petr
22. března • 16:49

A co Ferrari 430 Scuderia???

Drewar
22. března • 16:52

Omlouvám se, ale myslím že je daleko více pěknějších modelů od Ferrari než 430!!!

Mr. Kobliha
22. března • 18:42

souhlas

Rumo
22. března • 18:17

Krajsia je podla mna Ferrari 360 Challenge StradaleB-]

tc
22. března • 16:28

Udelame si prurez ceskymi dejinami, je smutne ze tam neni ani jedno ceske auto
Škoda Ferat, Škoda Spider B5, Škoda 130 RS (typ 735), Škoda Spider 733, škoda 1000 MBG, myslim ze bych mohl pokracovat, ale neni to potreba

versicht
22. března • 15:38

s tou jedničkou nejde než souhlasit. Měl jsem možnost v tomhle jednou sedět, nádhera a dokonalost. Alespoň mám o čem snít:)

Dragonist
18. ledna • 22:09

Souhlasim,kolega ho ma doma a je to nadhera ;-)

Chaos
22. března • 15:35

... je stejne nejkrasnejsi auto vsech dob

moose
22. března • 14:39

přihodilbych ještě dva kousky :
iso grifo
http://www.cromoclassico.com/eng/villaeste2005/29_g.jpgA fiat dino
http://damox.com/cars/thumbs/Fiat/1970_Fiat_Dino_2400_Spider_Red.jpgB-]B-]B-]B-]B-]:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P

milan
22. března • 16:28

fiat dino je len uprava klasického dina a ten tam je

moose
22. března • 14:43

tak pardon, iso grifo tam je :) ale fiat dino, si myslím že by si místo zasloužil

jozef
22. března • 13:43

Me se libi novy Lancer, myslim ze jeho design by tam urcite patril, ale jak vidno ten zebrizek je sestaven temer vyhradne z aut starsich 20 let, spis bych to nazvat 100 nejkrasnejsich veteranu. Taky bych zaradil vyse Cadillac...

Martin
22. března • 12:53

, jak píšou někteří...a kde je tatra 77, nebo 87, nebo tatraplán? 77 je v tý době naprosto sci-fi auto, se svými tvary dokonale seděla do doby funkcionalismu a vůbec moderní architektury. Tatra 87 je v tý době taky jedinečná (i rychlostně jela 160km/h a bez nutnosti kompresoru), tvarově konkurenci nemá v té době. A Tatra 600..no podívejte se na ní i dnes...kastle bez blatníků,slitá hmota, aerodynamická...prostě něco. Prostě tatrováci nejen...nejen technika skvělá, ale i design. Jenže prostě sestavovatelé žebříku prostě hledí jen na to, jak jsou auta profláklý...jsme malá zemička, aut bylo vyrobeno málo a po válce dějiny zapracovaly tak, že jsme definitivně upadli do zapomnění a nezájmu...

Martin
22. března • 12:54

fujtajxl...to jsem to hnusně napsal...samý "prostě" promiňte

Jenda
22. března • 12:19

A Lamborghini Gallardo je kurňa kde... http://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Gallardo

Petr
22. března • 12:08

Kde sou nemci? Je tam malo porschaku a zadny BMW! A pritom je tam spousta hranatejch pixel. Nechapu jak Anglani mohli zapomenout na DBS, dyt to je nadhera na kolech. Chybi tam taky dost amerik, zadnej muscle car. Asi se jim v anglii nelibi.
Rekl bych ze chyba je uz na zacatku, pomichali auta ruznyho veku :-/

ka-spel
22. března • 15:46

Těch anglických sr@ček je tam dost. Němců minimum, ale co máš na US autech krásnýho (kromě pár legend jako Mustang atd.)

honzarov
22. března • 11:58

Asi nějaká politika neurazit, od každého dát něco, nechápu. Co tam dělá ta špičatá obluda Lancia Stratos? Proč tam není např. Bentley Continental GT. A tak by se dalo pokračovat.

ka-spel
22. března • 15:53

Špičatá obluda:-O. Oč je špičatější než takový Lotus Esprit? Je vidět, že jsi to auto nezažil v dobách největší slávy. Zřejmě si tehdy ještě sr@l do plínek.

honzarov
23. března • 1:40

Podle tvé mluvy potřebuješ ty plínky ještě pořád. Vem si dudlík a přijď znovu. To že se mi něco nelíbí ještě není důvod abys na mě vyjížděl. Vrať se až ti bude osmnáct.

stoural
22. března • 11:33

... v zebricku je spousta stalych a ohyzdnych kramu pro radoby fajnsmekry.

stoural
22. března • 11:33

starych :-D:-):-))

michallos
22. března • 11:24

A kde je Ford Mustang (ELEANOR)??

Petr
22. března • 12:03

Jo to taky nechapu kde je mustang z '67 3-[

T.N.T
23. března • 10:56

Přesně tak a ten jedinej, co tam je, se pohybuje kolem 50. místa, no blbost. Taky mi tam chybi stará Camara. Třeba ss/rs tušim z 67. To je kráska. Hezčí, jak většina těch, co tam jsou. Pouze můj názor...

mates
22. března • 11:21

nechapu jaktoze tam neni nova Fabia... aha, to je zebricek zhora dolu...

peťa
22. března • 10:44

A co Trabant pánové ;-)

Xsaver
22. března • 10:20

Pokud vím tak Tatra 8 byla prvním aerodynamickým autem,takže by tam určitě mělo figurovat.

andre
22. března • 16:45

Pokud si dobře vzpomínám, tak prvním aerodynamickým byla tatra 77, které vznikla ještě před válkou. Byl představen veřejnosti 5.března 1934. Je to z chytrých knih. :-))

badnews
22. března • 9:49

20% jaguar, 20% citroen, tady vybirali asi jenom z urcenych znacek

lejm
26. března • 13:08

vědí co je dobré :D

ferda
22. března • 9:49

jsou pro některé z nás vzpomínkou,pro jiné pohled do minulosti.Pokud ale ohodnotit nejen model ale i výrobce,je asi na 1 míste Jaguár.Podívejte se,kolik modelů má zastoupení v hodnocení.Je samozřejmé,že angláni ohodnotí anglická auta,ale mě se opravdu líbí Jaguár
i když bych ho po vlastních zkušenostech nechtěl.;-)

norad
22. března • 9:34

Ještě že je tam aspoň starý SLkový Medvěd, ale až třináctý ?? No budiž.Netvrdím, že Jaguar E-type není krásný a podle mně si tu první příčku zaslouží ale ta převaha britských vozů je dost divná. je to stejně objektivní jako kdyby to dělali Francouzi a na prvních dvaceti místech by se pravidelně střídaly Pažouty, Citróny a Rencky. Nebo v případě Germánů zase skvosty od VW.

Kuba
22. března • 9:39

No vždyť je to také výsledek ankety čtenářů Daily Telegraph, žádných motoristických expertů !
asi to ani nemělo být objetivní, vždyť to u vzhledu ani nejde, jeho vnímání je vždy subjetivní.

p
22. března • 9:26

to neni pěkné auto s nějakým novým disajnem ?

otoman
22. března • 9:21

Nejkrásnější, ale podle ceny. Co taková Felicia, Tatrovky, Brouk...

Tomcat
22. března • 9:22

cena je krásná?

zdenaal
22. března • 9:01

Krasna prace........

User
22. března • 8:59

Z víc než půlky aut je mi na blití.

ka-spel
22. března • 15:36

Hlavně z těch anglických značek, ale myslím, že kdyby se ta anketa dělala u nás, tak tam zase narvou takové Spartaky, Š1000, Fabie, Oktávky atd.

tc
22. března • 16:07

škoda 120, skoda 100, favorit, liaz...

22. března • 9:02

Tak nějak. Ale moje Audi R8 tam je:-)

DedlyM6
22. března • 8:49

Vidíte tam snad někdo Fabii, Octavii nebo Superba? NE, takže už nikdy nechci slyšet že Superb je luxusně krásný a nebo že Octavia je nejhezčí současné auto.:-D

Ivan
22. března • 17:38

Jde o nějaké nedorozumění, Octavia Combi TDI JE nekrásnější auto.

Motret
23. března • 9:12

Nevim jak v dnešní době stojí superb nebo octravie, ale podle mého třeba taková škoda 136 (vývozní s přímím vstřikováním a lepším intriérem) byla určitě lepší než které koliv jiné auto ve své době.

BikeR
4. dubna • 0:26

Tak se prosim podivej co vyrabelo Porsche v dobe kdy od nas lezly Skody 136;-) Nemyslis ze to bylo o neco lepsi;-)

Frentisek Koudelka
22. března • 8:19

LOL, prej Pazout v kupecku, to uz tam mohou klidne napasovat i Logana, nebo UFO-Civica :-D

KronosDeret
22. března • 8:29

Vydite a zrovna to UFO civika dnes povazuji za nejpohlednejsi vozitko, nehlede na hondacke parametry:) Vkus je vzdy veci subjektivni. Nekdo UFO rad, nekdo ne... nikdo nikomu nic nenuti mno ne?:)

Posraldescu
22. března • 12:23

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie ;-)

Drewar
22. března • 8:17

Opravdu, ale opravdu mi tady chybí Ferrari F40. Toto je podle mě nejkrásnější auto všech dob!!!

?
23. března • 7:12

A co CRX?

RON
22. března • 19:35

F40 chybi kazdopadne, BMW 635CSi taktez a spousta jinych krasnych aut...ale 406Coupe urcite ne

Drewar
22. března • 8:23

Ještě jeden mailnkej dodatek a to nový Mercedes CLS.... to je auto, u kterého se mi vždy podlamují kolena

cech
22. března • 9:08

jj, to jo :-D

Dušan Mihalik
22. března • 6:49

Hľadľať najkrajšie auto takmer výhradle len medzi šporťákmi a luxusnými autami mi pripadá dosť choré. Je XY pekných "normálnych" áut. Preto by som ten výber nazval: "Súťaž o nakrajšie snobské auto".

Tomcat
22. března • 8:42

LOLcopak chybý Vám tam nějaký kombajn v dechtu? Případně šáde S1xx , Dacia, případně jiný motoristický mindrák?
Řekl bych že Mini, Defender , Granada , fiat 130 a i jiné nejsou Luxusní, sportovní, natož snobskéProblém toho žebříčku je že to byly obyčejná normální auta, dnes veteráni nebo sběratelské kusy, takže cena šla zase nahoru, ale furt nejsou nedostupné.
Snobská auta mi připadají tako vé ty "rodiné koráby v plné palbě" který mají asi jednivý přínos "aby ostatní čuměli" a "...ukázali sme že na to máme, že jo..." a to je ta snobárna.V tom žepříku jsou přímo anti snobská auta viz. Mini, Defender, Lancia ale i McLaren F1 protože neměl posilovač na nic, kontrola trakce 0% atd... takže nic pro cvičené opičky co chtějí mít pohodlí a jen točit volantem a šlapat na pedály bez myšlení, protože ono to auto je "pohlídá".
Jak říkal kolega na tu Lanci ....chtete nejlevnější supersport, tady máte klíčky a zabijte se... , protože Stratos je tak trochu neřízená střela.Snobská auta která v tom žebříku sou je asi Veiron , R8, RR atd... ale to neznamená že nemohou být hezká

LOL
23. března • 9:11

ale zcela jasně tam chybí VW Brouk... tohle auto je totiž po designové stránce naprostý skvost - pohledné a přesto na 100% funkční, žádné serepetičky, křidýlka apod.

KajaK
22. března • 7:01

jj a proto je tam treba Mini, snobarna jak prase :-Dono to bude spis tim, ze auta jako Ford Fiesta jsou krasna jen malokdy, proste proto, ze investice do designu koresponuje s tridou vozu ;-) Obcas to neplati, ale skutecne jen obcas a par vyjimek se najde i v tomhle preheldu. Ja jsem s nim v podstate OK, i kdyz pro me cislo 1 bylo asi 250 GTO :-)

GGG
22. března • 6:30

A co TATRA 87?

popo
22. března • 12:19

skor MB 1000

Pete
22. března • 8:55

A podle ceho usuzujes ze jsme byli automobilova velmoc? Nezda se nam to jen s pri pohledu z nasi provincni kotliny kde predjizdime zprava, parkujeme na mistech pro invalidy a co se chovani na silnici tyka mame blize k ukrajine nez k civilizovanemu svetu?

Cynik
22. března • 17:04

Měli jsme tu jedny z nejstarších automobilek světa, které vyráběly a prodávaly na tehdejší dobu velmi mnoho aut - od luxusních vozů až po lidové prodejní trháky. Československý automobilový průmysl byl v té době na stejné úrovni jako italský a britský a rozhodně na vyšší úrovni, než německý.

Pete
22. března • 18:20

Mas nejaka konkretni data? Aby nedoslo k omylu, rad bych aby to byla pravda protoze v soucasnosti nenalezam prilis veci na ktere bych mohl byt hrdy.

Peca
23. března • 19:32

Zkus si přečíst jakoukoliv knížku o historii automobilismu v Čechách...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Al
24. března • 10:55

v Čechách?

Quimby
22. března • 7:45

Presne tak. Ani jedno ceske auto a pritom, cesko byla automobilova velmoc za prvni republiky.. Proc mi cesi jsme tak anti-vlastenecti? Vzdyt jsme tu delali krasne auta? O co byly horsi nez nejake italske smejdy?

JJ
22. března • 22:04

Vy jste ta auta dělal osobně? Jestli to stihnete, než samým vlastenectvím a rozhořčením puknete, tak si o té Tatře něco zjistěte. Až do konce WWII v Tatře převažovali Němci a Rakušané, původně jmenovala Nesselsdorfer Wagenbau atd. Podotýkám, že já (nejspíš na rozdíl od Vás) Tatrou jezdím.A jakkoli estetické záležitosti jsou značně subjektivní, T77 měla podstatně čistší design než "oplácaná" T87 (která byla ovšem lepší technicky, to nikdo nepopírá). Z celé řady aerodynamických Tater se dle mého názoru nejvíc povedla T77 a pak až T603.

neodhalitelny
23. března • 17:52

Chtěl sem se zeptat, co jste chtěl říct tím, že do konce druhé světové války (tady koukám, že vy jste už napřed, že používáte anglické zkratky u slov, které mají český ekvivalent, čili už se vidíte jak celá evropa bude USA) se ta továrna jmenovala německy? To má být jako argument? Tohle jsou bohapusté bláboly, za chvíli se tu začne někdo jiný ohánět tím, že předtím tu byla Velkomoravská říše, atd...

JJ
25. března • 12:25

To byla jen reakce na to vlastenectví. Spousta těch lidí, kteří se za první republiky (a Rakouska) velmi zasloužili o to, že české země patřily ke světové špičce v automobilovém průmyslu, byla po druhé světové válce vyhnána (v lepším případě) právě různými "vlastenci", kteří měli národa plné huby a jejichž nástupci se dnes dmou pýchou nad čs. automobilovým průmyslem...

Kuba
22. března • 9:25

Ti čtenáři Daily Telegraph jsou ale divní, když neznají 70 let starý český auta :-))
Je to britská anketa, tak tam budou nejspíš britský auta, v každý zemi by ten žebříček byl jinej.

cech
22. března • 9:05

Urcite tam mel byt Forman! (Milos Forman)

Drewar
22. března • 8:21

Neříkal bych že to jsou italské šmejdy, mám italské auta rád (i když si asi žádné Ferrari nikdy nekoupím, jsem jejich veliký fanda). Ale je pravda, třeba mistr Král navrhoval nádherná auta... Musíme to Brát s rezervou jelikož tento seznam dělali angličané. Kdyby ho dělali češi dopadlo by to asi jinak. No nechtěl bych vidět, kdyby ho dělali američani. To by tam bylo maximálně 5 evropských aut ;-)

ANT
22. března • 3:32

BMW 507.Ale nejak mi tu chybelo Ferrari 456 GT.
Tohle auto je podle meho nazoru krasne a i pomerne hodne vyjimecne...;-)

Doporučujeme

Články odjinud