Stinger jako samostatná značka? V Koreji se novinka nebude prodávat jako Kia

Korejská automobilka potvrdila, že na domácím trhu nový Stinger nedostane znak Kie. Místo toho použije písmeno E.

Korejský koncern Hyundai-Kia je sebevědomější než kdykoli dříve a z low-costového segmentu se zřejmě bude snažit proniknout do vyšších cenových hladin. Vedle luxusní odnože Hyundaie - Genesis - by tak mohla vzniknout sportovně laděná značka Kie. Naznačuje to rozhodnutí, že očekávaný Stinger s pohonem zadní kol na domácím trhu nebude Kiou.

Místní magazín Pulse přišel s informací, že v Koreji bude Stinger prodáván pod vlastní značkou. Následně automobilka nový model představila na autosalonu v Soulu. Zářivě žlutý exemplář má na přídi písmeno E, na víku zavazadelníku pak prostý nápis Stinger.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

"E" v tomto případě neznamená nic elektrického, ale podle místních webových stránek automobilky má jít o "Engineered by Excellence" - volně přeloženo jako "excelentně navrhnuto". 

Kia má poprvé výkonný manažerský vůz. Stinger pojede až 269 km/hod

Kia má poprvé výkonný manažerský vůz. Stinger pojede až 269 km/hod

„V Detroitu a Ženevě jsme nový Stinger představili vždy s ohledem na preference daného trhu. Pro domácí trh jsme se rozhodli Stinger formálně oddělit od naší řady,“ říká pro Yonhap News mluvčí automobilky.

První jízda s novou Kiou Picanto: Je to dospělák, ale jiskra mu nechybí

První jízda s novou Kiou Picanto: Je to dospělák, ale jiskra mu nechybí

Na ostatních trzích bude očekávaný sedan na pomezí střední a vyšší střední třídy s klasickou koncepcí nabízen jako Kia. Uvidíme, jestli se písmeno E Korejcům osvědčí a aplikují jej i jinde.

Podívejte se také na fotky evropské specifikace:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků