Já myslím, že Lancer EVO je už několik generací furt stejný, hranatý auto, na kterým nezměnili designově naprosto nic. Impreza min. generace je podle mýho naprosto nudný auto, který nemůže zaujmout snad nikoho a tohle nový na tom taky nic nemění. Svět už je jinde a nechápu, jak se nad takovýmahle designérskýma výrvorama může někdo rozplývat. Třeba to křídlo u lancera je tak akorát na parádu, protože to auto zase tak moc nejede, aby něco takovýho potřebovalo, krom toho to vypadá jako držátko, aby to auto měl jeřáb z příkopu za co tahat. Fakt hrůza.
Jen pro vasi informaci -to kridlo tam ma docela efekt a to auto opravdu jede, zataci, brzdi a sedi- takle hezkypohromade a to vsechno temer dokonale!!! Dva roky jsem jezdil Imrezou STI a pritlaceni v rychlostech kolem stovky bylo znatelne. Cim jezdite vy?
Fiat 600D. Ale když čtu tvůj příspěvek, tak odhaduji, že si ještě hraješ s pin..díkem a čekáš na 15 let, a hurá do motokola.:-D
..no mozna proto si myslis ze si tykame -ma to zacit ten starsi. Je mi 33 a kdyz posles mail tak ti muzu par fotek moji byvale imprezky poslat. ..ale na kom by sis potom lecil komplexy coz?
Nech ho bejt, zakomplexovanýho troubu. Křídlo má efekt kolem 150km/. To už to křídlo tlačí pěknejch pár kilo dolů :-) On asi popisoval efekt u své 120tky, tam je to opravdu na dvě věci.
Kridlo na S120 ma svoj VELKY zmysel, pretoze ked je zima, je lepsie tlacit auto o plast ako o plech. Na plechu ma vzdy oziabali ruky ;-)
zaujimave by bolo porovnanie s legendou ako je LANCIA DELTA HF INTEGRALE , myslim ze by bez problemov drzala dych B-] peace
Promiň. Já zapoměl, že je tolik hodin a Večerníček již dávno skončil :-D
STI bude uvedeno na trh v roce 2008 a v roce 2009 proběhně plánovaný facelift.
Nevím, jestli jste to slyšeli, ale hatchback je u Imprezy místo kombi. SEDAN SE BUDE VYRÁBĚT TAKÉ. Takže si myslím, že na těch fotkách možná technika STI je, ale není ve správném kabátě..., z čehož vyplývá, že se ještě možná budeme divit. Je jen otázkou, kterým směrem to divení bude.Ale jak znám Subaru, tak STI neodfláknou.
Pokud budeme brát informace Subaru vážně, tedy ty z představení nové Imprezy, pak WRX bude jak pro hatch, tak pro sedan, ovšem STI bude jen pro hatch. Každppdně uvidiíme, jak to dpadne
no ja se zase doslechl ze sedan bude jen mimo evropu :-D , takze vefinale budem mit vsichni urcite trochu pravdy
Já bych to uzavřel smírem. Impreza je sedan a hatch (tečka).
Uzavřel bych to smírem... Impreza je.... a to je dobře...;-)
som sa tesil ze test a citam dalej ze "fotos":-Ofuj nove EVO fuj nova Impreza hatchEVO IX a Impreza min generacie....to su auta:-)
Ked som videl prve obrazky Mitsubishi Lancer EVO novej generacie, tak som si myslel, ze ho totalne pokazili, lebo dost odbocili od krasnych tvarov predchadzajucich verzii.. Ale ked teraz vidim Subaru, tak vidim, ze Subaru si pokazilo vzhladovo viac svojho "bojovnika"..Vyzera to vseliako, len nie ako "sportove WRX STI", no skoda..Kedysi to bol krajsi "suboj" :)
no designove se me v soucasne generaci vic libi Impreza, ale na useklej kufr si bude potreba trochu zvikat, bude to proste najednou jine auto :-D
Podla mna ta impreza vyzera skor ako civic
Abych se vyhnul napadeni,ze jsem v tom nesedel a nejel.Tak zduraznuji hodnotim pouze VZHLED. A v tom pripade tentokrat se Impreza musi tise krcit v koute.Protoze neznam jine auto ktere by melo tak nadherne nastvany vyraz jako EVO. Je proste uzasne.
Asi tak ... Evo X má výraz, že se chystá natrhnout pr*el čemukoliv co se mu postaví do cesty. Impreza je proti tomu takovej vystrašenej klučina ... připomíná mi mazdu 3 (minulé generace).Podobnej agresivní výraz má třeba BMW CS ... i když je to jiná kategorie (někdo u BMW obkreslil Aston Marton Rapide :-D )
V dizajne je to jasne. Ale co sa tyka jazdnych vlastnosti bude mat navrch pravdepodobne impreza. Mensia vaha, hatchback karoseria su plus. Uspech vo WRC je prioritou Subaru.
Neni sedan nahodou vetsi vyhodou? Zejm. co se tyce tuhosti karoserie...?
neni, tuhost je vec konstrukce, sedan muze mi klidne horsi jako generacne novy hatch, navic rozlozeni vahy lepsi pro hatch.
No jasne, ale srovnejme 2 stejny auta, jedno ve variante sedan a druhy hatch. Nekde jsem cetl, ze sedan je vic vhodny pro sport.Ad rozlozeni vahy - neni sedan vzadu tezsi? Tim padem snazsi rozlozit vahu na 50-50.
Podívej se na WRC. Právě kvůli tomu, že sedan ztráci za hatchem udělalo Subaru Imprezu takovouhle. Každopádně evo je opravdu daleko hezčí.
asi tak, sedany tihnou k pretacivosti, cim min pred a za zadni napravou toho prebejva, tim je to pro obratnost auta lepsi
Jo, to je krásně vidět na 500set koňové bestii Lancia Delta pro Rally B. Kolama v podstatě končí celé auto :))[IMG]http://www.autocollections.com/image/cars/1985%20lancia%20delta%20martini%20f.jpg[/IMG]http://www.autocollections.com/index.cfm?key=1658&action=details&tab=soldslint, slint
slint slint? nad čim?:-O
tak vitez v dizejnu je tenkokrat bohuzel jasny:-(
nevím co to je za fotky, ale už pred časem se objevilo tohle:http://www.srandaweb.com/view.php?cisloclanku=2007070057a to si pak myslím že EVO X je ošklivé káče :-/ .. ale může to bát fake noo ... ale jetli ne tak paráda
Tentokrat? Muj nazor je, ze vitez je porad jasny, jen je tentokrat rozdil jeste vetsi...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.