Steve Jobs neměl na svém voze nikdy značku. Víme proč

Steve Jobs neměl na svém voze nikdy značku. Víme proč

Proč Steve Jobs neměl nikdy státní poznávací značku na svých automobilech, o tom se spekulovalo dost často. Někdo se domníval, že mu asi dělalo radost platit pokuty, že si užíval pocit, že na to měl. Jiní zase tvrdili, že to bylo přesně v duchu jeho filozofie „Think Different“.

Ani jedno, ani druhé. Vysvětlení bylo prosté. On si to mohl podle kalifornských zákonů dovolit. Tedy přesněji mohl si to dovolit po určitou dobu. Využil totiž mezery v místních zákonech, v nichž se pravilo, že „nový vůz musí být maximálně do šesti měsíců opatřený státní poznávací značkou“.

No a této díry v zákoně mazaný a štědrý Jobs využíval s pomocí leasingových společností. Proto jezdil po kalifornských silnicích – zcela legálně a beztrestně – třeba právě s Mercedesem-Benz SL55 AMG či s jinými vozy bez SPZ.    
 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků