Steve Jobs neměl na svém voze nikdy značku. Víme proč

Steve Jobs neměl na svém voze nikdy značku. Víme proč

Proč Steve Jobs neměl nikdy státní poznávací značku na svých automobilech, o tom se spekulovalo dost často. Někdo se domníval, že mu asi dělalo radost platit pokuty, že si užíval pocit, že na to měl. Jiní zase tvrdili, že to bylo přesně v duchu jeho filozofie „Think Different“.

Ani jedno, ani druhé. Vysvětlení bylo prosté. On si to mohl podle kalifornských zákonů dovolit. Tedy přesněji mohl si to dovolit po určitou dobu. Využil totiž mezery v místních zákonech, v nichž se pravilo, že „nový vůz musí být maximálně do šesti měsíců opatřený státní poznávací značkou“.

No a této díry v zákoně mazaný a štědrý Jobs využíval s pomocí leasingových společností. Proto jezdil po kalifornských silnicích – zcela legálně a beztrestně – třeba právě s Mercedesem-Benz SL55 AMG či s jinými vozy bez SPZ.    
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků