Jarin
7. srpna 2023 • 16:36

Tak nemysleme si,že evropskej trh je buhvi co..tady asi ještě dlouho pojedou spalovaky,ale třeba v Číně,tam se musí snažit s něčím prorazit.

Adyk
7. srpna 2023 • 15:06

Jsou nepoučitelní. Pak, že si ryby sami nevypustí rybník. Toto je příklad, že ano. Dacii Spring skoro nikdo nechce a oni si myslí, že elektrovozítka spasí svět. Zákazník si ale myslí něco jiného.

Praktické auto
7. srpna 2023 • 20:34

Aha takže sedmé nejprodávanější bateriové auto v Evropě (letošní první půlrok) znamená že ho nikdo nechce? Tak to enyaq na 10 místě je úplný propadák :). Nejsem fanda EV. Ale je třeba vnímat i realitu, Zoe měl svého času úspěch i 208 EV. V Evropě je poptávka po malém levném EV. Jenže ho skoro nikdo neumí nebo nechce dělat. Ano spring jenž dlouhodobého hlediska nesmysl a i s nízkou cenou vlastně předražený, ale úspěch se mu upřít nedá. Snad to někdo brzo předvede lépe.

Jirka
7. srpna 2023 • 19:50

Tak divite se, ze ji nikdo nechce, kdyz je to auto, co ma opravdu minimalni vykon avelikost baterky taky odpovida spis prvni generaci aut? A pak se podivejte na Teslu, jak seka TMY jak Bata cvicky. Male elwktromobil maji smysl, ale musi holt mit slusnou vybavu, baterku a motor.

Praktické auto
7. srpna 2023 • 20:38

To je to co je nesmysl malý EV nepotřebuje velkou baterku, většina sním bude jezdit pár km nebo desítek km do práce a zpět a ne na dovolenou. Musí být hlavně cenově dostupné, jako úspěšná malá auta byla a nikdy fo nebylo moc o výbavě, protože se do malých aut nevyplatila, stačí klima, elektricka okna a dálkové a rádio :) a bude se to prodávat celkem dobře pokud bude slušná cena. Většina fabii nebyla se silným motorem a velkou výbavou. Jako punta, fiesty atd.

Platyn75
7. srpna 2023 • 12:37

Jako vážně přes 600 tísíc za malé auto to má být nějaká láce? Vidím to velice špatně s automobilkami a jak říkám bude v Evropě stačít 1 nebo 2 a zbytek prostě krachne a upadne v zapomění. 🙂

L.
7. srpna 2023 • 14:12

Bohužel vidím to stejně. Politický diktát bez ohledu na kupní sílu obyvatelstva. Stelantis je sjednocení několik značek do nikam. Značky v tomto a podobných společenstvích ztratily svou identitu. Všichni se butete divit jaké značky z Číny budete mít muset doma, abyste si dojeli na nákup nebo k doktorovi. A ani ty nebudou levné! A domácí Sˇkoda? Sˇkoda mluvit. Na mopedech budete jezdit, ale ty nakonec zakážou taky.

neodborník
7. srpna 2023 • 17:29

Klasický dědkismus-morousismus, co předpovídá katastrofy dobré čtvrtstoletí a furt nic. Podle sebe soudím druhé. Hloupí sobečtí chamtivci jezdící nakupovat do Polska, aby ušetřili pár drobných, co na všechny kašlou - ještě se tím chlubí.

Praktické auto
7. srpna 2023 • 20:23

Tak jezdit nakupovat do POLSKA lidem rádi ekonomický poradce pana premiéra!! Za druhé, odhad toho že několik let či desetiletí se dostatečně neprotne kupní síla střední i části západní Evropy na tož pak většiny východní s tím co budou značky nabízet nevypadá nějak moc dedkovsky. Přiznává to velká část vrcholných manažerů značek, vidí to plno ekonomů atd. Jen zaslepení elektronadsenci a zelení fanatici to ignorují. Za třetí když někdo nemá na drahé auto nemusí to znamenat že je to sobec:). Hezký den

neodborník
7. srpna 2023 • 20:49

Nejde o to co kdo má, či nemá, ale jak se chová, na veřejnosti a k druhým lidem - o takových sobcích atd. jsem psal. A taky nejde o to co jste si někde přečetl, to co se Vám líbí a hodí, pravděpodobně v nadpisu na Seznam.cz, nebo něco viděl ve zprávách. Jenom potvrzujete, že jsem se trefil. Máte osobní potřebu někoho dohánět, předhánět, protínat, hrozí Vám hlad, nemáte kde bydlet ? - tradiční dědkovské strašáky. A že jste si ještě stejně nikdy nekoupil nové auto, to vůbec nevadí, já podle toho lidi nehodnotím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Praktické auto
7. srpna 2023 • 21:06

Tak z vašeho popisu to vypadá že vám vyhovuje život na sociálních dávkách nebo z renty po rodičích. Protože kdybyste se živil práci možná byste o věcích přemýšlel jinak. Protínat se nabídka a poptávka musí jinak nebudou pracovní místa a nebude h čeho platit ani další služby. Poslouchal jsem již tři rozhovory s dotčeným poradcem premiéra a stále si na svém nesmyslu trvá, já s in nesouhlasím, jen to dávám do kontextu koho vlastně kritizujete. Nové auto jsem si za zivot koupi zatím dvakrát, a jsem rád že zatím mohlo být od Evropské značky. :)

homer
9. srpna 2023 • 9:12

To se pleteš, ty sis nekoupil auto evropský nýbrž balkánský.

Praktické auto
9. srpna 2023 • 9:39

:) pořád lepší než si koupit BMW dovezené z Číny :) když si vezmu že už i BMW pro Evropu dováží v Číně kompletně postavený model :) tak s jejich marži a "puncem" prémie je to docela ostuda. Škoda že třeba středoevropská značka o zákazníky hledající auto s rozumnou užitnou hodnotou za rozumné peníze nenabízí. Mohl jsem si koupit škodu:)

neodborník
7. srpna 2023 • 22:16

Zapomněl jste na "poctivou práci". Troufám si tvrdit, že lidi a lidské nátury znám dost dobře a spoustě jedinců se moc nelíbí, když jim někdo vidí do karet. Jenom střílíte naslepo kolem sebe a jste úplně vedle, i když občas něco trefíte. Anonymní klávesnice snese všechno.

Praktické auto
7. srpna 2023 • 22:22

Jasně a co nejaka fakta a data, podívejte se na složení nejprodávanějších modelů v Evropě dnes většinou malá auta a úplně jinou cenovou hladinou než EV. Lžete komu chcete klidně sobě, ale je to dost průhledné.

Doporučujeme

Články odjinud