Tak nemysleme si,že evropskej trh je buhvi co..tady asi ještě dlouho pojedou spalovaky,ale třeba v Číně,tam se musí snažit s něčím prorazit.
Jsou nepoučitelní. Pak, že si ryby sami nevypustí rybník. Toto je příklad, že ano. Dacii Spring skoro nikdo nechce a oni si myslí, že elektrovozítka spasí svět. Zákazník si ale myslí něco jiného.
Aha takže sedmé nejprodávanější bateriové auto v Evropě (letošní první půlrok) znamená že ho nikdo nechce? Tak to enyaq na 10 místě je úplný propadák :). Nejsem fanda EV. Ale je třeba vnímat i realitu, Zoe měl svého času úspěch i 208 EV. V Evropě je poptávka po malém levném EV. Jenže ho skoro nikdo neumí nebo nechce dělat. Ano spring jenž dlouhodobého hlediska nesmysl a i s nízkou cenou vlastně předražený, ale úspěch se mu upřít nedá. Snad to někdo brzo předvede lépe.
Tak divite se, ze ji nikdo nechce, kdyz je to auto, co ma opravdu minimalni vykon avelikost baterky taky odpovida spis prvni generaci aut? A pak se podivejte na Teslu, jak seka TMY jak Bata cvicky. Male elwktromobil maji smysl, ale musi holt mit slusnou vybavu, baterku a motor.
To je to co je nesmysl malý EV nepotřebuje velkou baterku, většina sním bude jezdit pár km nebo desítek km do práce a zpět a ne na dovolenou. Musí být hlavně cenově dostupné, jako úspěšná malá auta byla a nikdy fo nebylo moc o výbavě, protože se do malých aut nevyplatila, stačí klima, elektricka okna a dálkové a rádio :) a bude se to prodávat celkem dobře pokud bude slušná cena. Většina fabii nebyla se silným motorem a velkou výbavou. Jako punta, fiesty atd.
Jako vážně přes 600 tísíc za malé auto to má být nějaká láce? Vidím to velice špatně s automobilkami a jak říkám bude v Evropě stačít 1 nebo 2 a zbytek prostě krachne a upadne v zapomění. 🙂
Bohužel vidím to stejně. Politický diktát bez ohledu na kupní sílu obyvatelstva. Stelantis je sjednocení několik značek do nikam. Značky v tomto a podobných společenstvích ztratily svou identitu. Všichni se butete divit jaké značky z Číny budete mít muset doma, abyste si dojeli na nákup nebo k doktorovi. A ani ty nebudou levné! A domácí Sˇkoda? Sˇkoda mluvit. Na mopedech budete jezdit, ale ty nakonec zakážou taky.
Klasický dědkismus-morousismus, co předpovídá katastrofy dobré čtvrtstoletí a furt nic. Podle sebe soudím druhé. Hloupí sobečtí chamtivci jezdící nakupovat do Polska, aby ušetřili pár drobných, co na všechny kašlou - ještě se tím chlubí.
Tak jezdit nakupovat do POLSKA lidem rádi ekonomický poradce pana premiéra!! Za druhé, odhad toho že několik let či desetiletí se dostatečně neprotne kupní síla střední i části západní Evropy na tož pak většiny východní s tím co budou značky nabízet nevypadá nějak moc dedkovsky. Přiznává to velká část vrcholných manažerů značek, vidí to plno ekonomů atd. Jen zaslepení elektronadsenci a zelení fanatici to ignorují. Za třetí když někdo nemá na drahé auto nemusí to znamenat že je to sobec:). Hezký den
Nejde o to co kdo má, či nemá, ale jak se chová, na veřejnosti a k druhým lidem - o takových sobcích atd. jsem psal. A taky nejde o to co jste si někde přečetl, to co se Vám líbí a hodí, pravděpodobně v nadpisu na Seznam.cz, nebo něco viděl ve zprávách. Jenom potvrzujete, že jsem se trefil. Máte osobní potřebu někoho dohánět, předhánět, protínat, hrozí Vám hlad, nemáte kde bydlet ? - tradiční dědkovské strašáky. A že jste si ještě stejně nikdy nekoupil nové auto, to vůbec nevadí, já podle toho lidi nehodnotím.
Tak z vašeho popisu to vypadá že vám vyhovuje život na sociálních dávkách nebo z renty po rodičích. Protože kdybyste se živil práci možná byste o věcích přemýšlel jinak. Protínat se nabídka a poptávka musí jinak nebudou pracovní místa a nebude h čeho platit ani další služby. Poslouchal jsem již tři rozhovory s dotčeným poradcem premiéra a stále si na svém nesmyslu trvá, já s in nesouhlasím, jen to dávám do kontextu koho vlastně kritizujete. Nové auto jsem si za zivot koupi zatím dvakrát, a jsem rád že zatím mohlo být od Evropské značky. :)
To se pleteš, ty sis nekoupil auto evropský nýbrž balkánský.
:) pořád lepší než si koupit BMW dovezené z Číny :) když si vezmu že už i BMW pro Evropu dováží v Číně kompletně postavený model :) tak s jejich marži a "puncem" prémie je to docela ostuda. Škoda že třeba středoevropská značka o zákazníky hledající auto s rozumnou užitnou hodnotou za rozumné peníze nenabízí. Mohl jsem si koupit škodu:)
Zapomněl jste na "poctivou práci". Troufám si tvrdit, že lidi a lidské nátury znám dost dobře a spoustě jedinců se moc nelíbí, když jim někdo vidí do karet. Jenom střílíte naslepo kolem sebe a jste úplně vedle, i když občas něco trefíte. Anonymní klávesnice snese všechno.
Jasně a co nejaka fakta a data, podívejte se na složení nejprodávanějších modelů v Evropě dnes většinou malá auta a úplně jinou cenovou hladinou než EV. Lžete komu chcete klidně sobě, ale je to dost průhledné.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.