Steinmetz upravuje Opel Insignia Sports Tourer, jako jeden z prvních

Známá německá ladičská společnost Steinmetz, specializující se zejména na vozy Opel, využila akce Tuning World u jezera Bodensee pro prezentaci svých optických i technických vylepšení modelu Insignia Sports Tourer. Ten doposud chyběl v jinak celkem pestrém portfoliu společnosti, a tak nastal vhodný čas vdechnout tomuto dynamicky laděnému kombi ještě více sportovnosti.

Toho má být dosaženo pomocí klasických prvků jako sportovních nárazníků, upravené masky chladiče nebo výraznějších spoilerů. Kromě 20-ti palcových kol ST7 si pozornost jistě zaslouží i sportovní pružiny, díky nimž je teď upravená Insignia blíže k zemi o 25 mm. K dispozici je i sada výkonnostního vylepšení avšak pouze pro vznětovou jednotku 2,0 CDTI. Tento čtyřválec díky přeprogramované řídící jednotce, sportovnímu katalyzátoru a novému chladiči disponuje výkonem až 216 kW/295 koní a maximálním točivým momentem 420 Nm. A to už na svižnější jízdu bohatě postačí.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Sport Tourer po „doteku” společnosti Steinmetz
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků