Steinmetz upravuje Opel Insignia Sports Tourer, jako jeden z prvních

Známá německá ladičská společnost Steinmetz, specializující se zejména na vozy Opel, využila akce Tuning World u jezera Bodensee pro prezentaci svých optických i technických vylepšení modelu Insignia Sports Tourer. Ten doposud chyběl v jinak celkem pestrém portfoliu společnosti, a tak nastal vhodný čas vdechnout tomuto dynamicky laděnému kombi ještě více sportovnosti.

Toho má být dosaženo pomocí klasických prvků jako sportovních nárazníků, upravené masky chladiče nebo výraznějších spoilerů. Kromě 20-ti palcových kol ST7 si pozornost jistě zaslouží i sportovní pružiny, díky nimž je teď upravená Insignia blíže k zemi o 25 mm. K dispozici je i sada výkonnostního vylepšení avšak pouze pro vznětovou jednotku 2,0 CDTI. Tento čtyřválec díky přeprogramované řídící jednotce, sportovnímu katalyzátoru a novému chladiči disponuje výkonem až 216 kW/295 koní a maximálním točivým momentem 420 Nm. A to už na svižnější jízdu bohatě postačí.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Opel Insignia Sport Tourer po „doteku” společnosti Steinmetz
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků