Steinmetz Astra GTC: ještě sportovnější Astra

Tuner Steinmetz u Astry GTC vyladil všechny dieselové a jeden benzínový motor. U agregátu 1.7 CDTI vzrostl výkon z 74 kW na 89 kW a kroutící moment povyskočil o 60 Nm na rovných 300 Nm. U silnější varianty motoru 1.9 CDTI vytáhl Steinmetz výkon oproti sérii na 129 kW a kroutící moment na 380 N (původně 110 kW a 315 Nm).

U benzínových pohonných jednotek prošla pod rukama firmy Steinmetz pouze nejsilnější varianta, dvoulitrový čtyřválec s turbodmychadlem: 147 kW (200 k) a 262 Nm v sériové verzi. Po vyladění motor disponuje výkonem 169 kW (230 k) a maximální kroutící moment vzrostl na 302 Nm.

Všechny motory vydechují zplodiny z dvojité koncovky výfuku ve tvaru lichoběžníků. Nápravy dostaly nové tlumiče s tužším nastavením a světlá výška vozu klesla o 30 milimetrů. Modifikací prošel i podvozek IDS Plus, kde bylo přitvrzeno sportovní nastavení. Velikost a design kol je jen čistě na přání zákazníka, v nabídce jsou ráfky od 7x16 palců do 8x19 palců a příslušné pneumatiky od 205/55 R16 do 225/35 R19.

Na přepracované přední masce jsou větší nasávací otvory, k optickému stylingu se přidaly širší boční prahy, oplechování zádě a řada chromovaných lišt. Na konci střechy si jistě každý všimne páru zajímavých přítlačných křidélek. V interiéru je kůží obšitý tříramenný volant, řada hliníkových doplňků a speciální koberečky s emblémem ladičské firmy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků