Steinmetz Astra GTC: ještě sportovnější Astra

Tuner Steinmetz u Astry GTC vyladil všechny dieselové a jeden benzínový motor. U agregátu 1.7 CDTI vzrostl výkon z 74 kW na 89 kW a kroutící moment povyskočil o 60 Nm na rovných 300 Nm. U silnější varianty motoru 1.9 CDTI vytáhl Steinmetz výkon oproti sérii na 129 kW a kroutící moment na 380 N (původně 110 kW a 315 Nm).

U benzínových pohonných jednotek prošla pod rukama firmy Steinmetz pouze nejsilnější varianta, dvoulitrový čtyřválec s turbodmychadlem: 147 kW (200 k) a 262 Nm v sériové verzi. Po vyladění motor disponuje výkonem 169 kW (230 k) a maximální kroutící moment vzrostl na 302 Nm.

Všechny motory vydechují zplodiny z dvojité koncovky výfuku ve tvaru lichoběžníků. Nápravy dostaly nové tlumiče s tužším nastavením a světlá výška vozu klesla o 30 milimetrů. Modifikací prošel i podvozek IDS Plus, kde bylo přitvrzeno sportovní nastavení. Velikost a design kol je jen čistě na přání zákazníka, v nabídce jsou ráfky od 7x16 palců do 8x19 palců a příslušné pneumatiky od 205/55 R16 do 225/35 R19.

Na přepracované přední masce jsou větší nasávací otvory, k optickému stylingu se přidaly širší boční prahy, oplechování zádě a řada chromovaných lišt. Na konci střechy si jistě každý všimne páru zajímavých přítlačných křidélek. V interiéru je kůží obšitý tříramenný volant, řada hliníkových doplňků a speciální koberečky s emblémem ladičské firmy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků