Steinmetz Astra Caravan: tuning paket pro kombík

Tuner Steinmetz u Astry Caravan vyladil všechny dieselové a jeden benzínový motor. U agregátu 1.7 CDTI vzrostl výkon z 74 kW na 89 kW a kroutící moment povyskočil o 60 Nm na rovných 300 Nm. U slabší verze 1.9 CDTI má parametry 88 kW a 280 Nm, po zásahu tunera jsou hodnoty 106 kW a 330 Nm. U silnější varianty motoru 1.9 CDTI je výkon od firmy Steinmetz vytáhnut na 129 kW a kroutící moment je 380 Nm oproti sériové verzi, která má 110 kW a 315 Nm.

U benzínových pohonných jednotek prošla pod rukama firmy Steinmetz pouze nejsilnější varianta, dvoulitrový čtyřválec s turbodmychadlem: 147 kW/200 k a 262 Nm v sériové verzi. Po vyladění motor disponuje výkonem 169 kW (230 k) a maximální kroutící moment vzrostl na 302 Nm.

Všechny motory vydechují zplodiny z dvojité koncovky výfuku ve tvaru lichoběžníků. Nápravy dostaly nové tlumiče s tužším nastavením a světlá výška vozu klesla o 30 milimetrů. Velikost a design kol je čistě jen na přání zákazníka, v nabídce jsou ráfky od 7x16 palců do 8x19 palců a příslušné pneumatiky od 205/55 R16 do 225/35 R19.

Na přepracované přední masce jsou větší nasávací otvory, k optickému stylingu se přidaly širší boční prahy, oplechování zádě a řada chromovaných lišt. Na konci střechy si jistě každý všimne páru zajímavých přítlačných křidélek. V interiéru je kůží obšitý tříramenný volant, řada hliníkových doplňků a speciální koberečky s emblémem ladičské firmy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků