Stavební sezóna je tady. Podívejte se, kde všude na vás čekají uzavírky

petan  |  25. 06. 2015 20:05

Proč ty uzavírky nejsou koncepční, t.j. navazujíci tak aby řidič mohl trochu městem projet. Ne, musí objet v jihomoravským kraji město Kuřim, pak zcela vyčerpán X- hodinovou(dle provozu) jízdou musel znovu objíždět cestou do Tišnova přes další objíždku (obec Čebín a most přes železnici), což mohlo být opravené před 2 lety, se další 1- hodinovou jízdou. Dal bych těm kdo o tom rozhodují povinně posadit do auta s povinností musí projet tímto úsekem a na konci mu změřím čas u cíle.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  25. 06. 2015 20:39

Protože na koncept by musel někdo přemýšlet a to je problém, když tam sedí idioti.
Příkladem loni oprava D1 mezi Vyškovem a Rousínovem a současně rozkopanej Rousínov kvůli chodníkům a trocha cesty. Všude semafory, kolony a stála jak D1 tak Rousínov.
Myslíte, že o tom nějaký vemeno nahoře přemýšlelo ? Vůbec, prostě se teď "opravuje" a jezdite si kama chcete.

Odpovědět  |   | 
experience  |  25. 06. 2015 23:37

Dneska odpoledne D1 z Prahy do Brna něco podobného. Nejdříve hlásili v rádiu kolonu asi od 95km až po 104km, že prý to ale jede bez problémů až od 112km. Takže sjet na Humpolec a po okreskách k Jihlavě a zpět na D1. Pak hlásili nehodu na 119km kamión a osobák (naštěstí zablokovali jen levý pruh, zdržení na 10 minut), a před 152km kolona už od 147 km až po 155, kde prý kamión měnil píchlé kolo v uzavírce. Tzn. sjet za Vel. Meziříčím, ale tam je okreska směr Brno uzavřená. Směr VelMez staví hned na kraji nový kruháč, takže provoz na semafory střídavě jedním pruhem a kam dál - po silnicích 3. třídy na Velkou Bíteš, kde je ovšem uzavřená křižovatka směrem na Náměšť, takže tudy se na D1 asi také nedá dostat? Vracet se zpět na 152km D1 nemá smysl, takže jedině projet přes centrum Bíteše a najet na D1 až za 9 křížemi. Kupodivu zdržení jen půl až 3/4 hodiny (a cca 15 až 20 km navíc) zatímco na D1 by člověk čekal v těch kolonách nejméně 2 hodiny ...

Odpovědět  |   | 
Ja  |  26. 06. 2015 04:03

Ja kdyz jezdim z Brna do Nemecka a zpatky, tak posledni dobou zasadne kolem Tabora a vpodstate vetsinu cesty po okreskach ... V pondeli a patky to byva rychlejsi nez po dalnici ... a navic se u toho clovek zrelaxuje kousek

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 06. 2015 23:15

Souhlas a nebo je taky super, když opraví 10km cesty a když je to hotove tak druhý kraj vzpomene, že by to mohl opravit ze svojí strany takže už ani nevím, kdy to bylo otevřené asi před několika lety
Styl ted opravíme 2 souběžné cesty je taky super hlavně když to má pár metrů. Naštěstí se to dá v noci projet

Odpovědět  |   | 
Micko  |  26. 06. 2015 09:39

Hlavně by si většina řidičů měla přečíst co je zip...zatím jsem nebyl ani v jednom zúžení, kde by se nenašlo alespoň jedno z vemen, která svým jednáním kolony způsobují...ukončení pruhu není prostě důvod k zastavení provozu...

Odpovědět  |   | 
experience  |  26. 06. 2015 12:45

Minulý pátek hlásili v rádiu celé odpoledne, že na D1 je kolona směrem z Prahy na Brno od cca 15 až na 29 km, kde sice probíhá oprava, ale jsou tam zachovány 2 pruhy. U všech takových omezení na D1 jsou 2 pruhy v každém směru, jen je jeden užší. Tak proč před nimi vznikají tak dlouhé kolony cca 10 km? Sváteční řidiči asi nezvládají ani zip, ani jízdu ve dvou pruzích? :-r

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 148 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 83 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A