Státy EU věděly o Dieselgate ještě před odhalením skandálu v USA

13 komentářů

Standa
23. října • 16:09

Koupit jakékoli auto z koncernu VW je stejné jako říct, že si přeji, aby mé děti měli rakovinu! Stačí si přečíst necenzurované články v jiných zemích a bude Vám jasné, že by jste neměli podporovat vraha, zloděje a podvodníka. Zjistíte, jak na podvod VW vlastně přišli a jakou škodu ve skutečnosti způsobil. Ze statistik sledování rakoviny totiž v USA zjistili, že od 2008 došlo k prudkému nárůstu respiračních a astmatických chorob a také rakoviny plic, slinivky a kůže. Začalo vyšetřování...po odhalení VW podvodu dokonce vyčíslili kolik lidí VW zabil a kolika lidem nenávratně ublížil. Obdobné závěry z vlastního vyšetřování mají v Jižní Koreji, kde ihned zakázali prodej těchto vraždících aut. Bohužel mi jsem v EU, takže třeba Itálie musela až přes soud v Haagu dosáhnout zákazu prodeje VW Euro 5 - tyto šmejdy se tam prodávali i na konci roku 2015, tedy 1,5 roků po odhalení skandálu....

Fanda
19. ledna • 20:08

Píšete hlouposti a nic o tom v podstatě nevíte.Kupříkladu ten hrozný šmejd 2 .o TDI euro 5 vypouští v reálném provozu úplně stejné množství NOx,jako kupříkladu Citroen DS 5 2.0 HDI euro 6 133 kw (119ppm). A dokonce takový Subaru Forester 2.0 D euro6 vypouští ještě více.(202ppm).Například octavia TDI 77 kw ještě bez filtru pevných částic euro 4 (123ppm).Bohužel je to všechno postavené na hlavu.Mezi euro 5 a euro 6 není v podstatě žádný rozdíl.

Hanička
22. října • 12:33

Diesel lokomotivy - tragédie, oblaka černého dýmu, a ve vagonech ČD to někdy bývá, jak na chemickém cvičení, hlavně u těch, co topí LTO.

Gordon Freeman
21. října • 8:04

Žijeme tam kde žijeme. Smrad z nastartovaného dieselu je v zimě ještě horší než to co dokáže dvoutakt. Snad časem diesely a dvoutakty úplně zmizí.

Honza
21. října • 11:00

Mily priteli...
Emise vsech!!! aut v EU ..jsou mensi nez emise 10 nejvetsich kontejnerovych lodi.
..tak by asi bylo lepsi kdyby ty lode asi spise zmizely..ne?

Lupo
22. října • 8:13

jestli ti pod barákem každé ráno startuje kontejnerová loď tak máš problém, já mám zase problém že jsem astmatik a každé ráno v ulici startuje pár desítek aut a ulicí projede za den možná stovky aut, v celém přilehlém městě pak miliony aut která prostě vypouští do vzduchu polétavé emise které škodí nám všem, a bohužel pro diesel ty z jejich výfuků jsou lehčí a tedy poletují násobně déle, ve větší výšce než benzínové či z plyňáků a tedy násobně déle se dají vdechnout, DPF zachytí pouze saze, tedy vetší částice které, adblue zachytí jen malou část těch menších částic a ten zbytek to nejnebezpečnější protože to nezachytí žádný filtr a ani lidské plíce coby extrémně účinný filtr, tak tyhle částice putují až do našeho těla do krvesplodiny z lodí kdesi na moři nebo oceánu ke mě ani mé rodině nedolétnou, zato splodiny z aut co jezdí ve městě kde žiji ano

komik
22. října • 8:04

Emise lodni i letecke dopravy jsou spatne. Nemuzu ale prece pouzivat argumentaci on krade, tak je to normalni, muzu taky.. oni znecustuji.. tak my muzem taky.V autech se ceka revoluce jako treba v zarovkach pri prechodu na LED. Elektroauta jsou jiny business nez klasicka. A ty euronormy nuti vyrobce se tomu venovat. Jinak auta v EU dopadnou jak driv zde vyrabene pocitace, mobily, televize...

Niemand
21. října • 14:03

Ano a presne tých 10 desať lodi predo mnou pravidelne stoji na semaforoch. Sorry, ale trocha logiky do argumentácie. NOx je škodlivý pri prekročení určitých koncentrácii, ktoré plne mesto dielov môže zaručiť, ale 10tisic km vzdialenia loď nie. Okrem toho úpadok lodnej dopravy je rýchlejší ako pokles realných emisii u aut. Kontajnerová doprava zaznamenala vlani úpadok asi o 20percent a to máme ekonomicky rast.

Antiautomat
21. října • 15:16

Ked uz sme pri tej logike, treba si uvedomit globalne prudenie vzdusnych mas. Znaci, ze to, co vypodukuju ovela vacsi producenti (ovela vacsi ako ti, z ktorych za pomocou rozhlaseneho ekoteroru elegantne daju vymacknut peniaze, ved o nic ine nejde), sa akosi same nerozlozi, neodpari a nerecykluje, ze.A to ze sa nam posuvaju klimaticke pasma, to ze voda je ovela vzacnejsia, to ze v nasich koncinach coraz castejsie mame subtropicke druhy rastlin, to je ovela zavaznejsi problem ako lokalne zacmudene mesto. Ano, poskakovanie polhodinu v kolone plnej vykuchanych dieselov konci uz na hranici halucinacii z intoxikacie (preco taketo nieco nie je trestnym cinom, mi je zahadou), to riesit treba, ale co tak sa naskor pozriet na ten vasi problem, ze. Alebo, je to tym, ze ten vacsi problem ma svoje paky a nastroje v eurobruseli a vie sa lepsie branit ako bezny plebs?

WinNatural
22. října • 13:48

To není, zdá se, zcela přesné. To, co vypouští motory kontejnerových lodí, jsou v podstatě maxi saze, které téměř 100% spadnou v místě produkce. Mikrosaze z dehťáku přede mnou jsou přímo nasávány ventilací mého auta. Samozřejmě, můžu přejít na vnitřní cirkulaci, ale na jak dlouho? A co mají udělat lidé žijící okolo hlavních tahů? V autě si tak raději udělám 5 m odstup od vw/schóda-šrotu přede mnou. Štítím se jich jak největšího hnusu na světě.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Antiautomat
24. října • 8:34

....no a to, co spadne lokalne, to tam aj ostane, ze. Kdeze, bude to roznesene hore - dolu, dostane sa do potravinoveho retazca. Dalsim problemom je xyz fabrik nadnarodnych koncernov, monopolov a tej vsetkej svoloce, ktora si za lacne peniaze postavi fabriky v rozvojovych krajinach, vyvezuc tak environmentalne zastaralu, ale lacnu technologiu. Tych katastrof potom je znamych cely kopec. Niekedy v 90-tych sa k nam silou mocou tlacila nejaka superekologicka a moderna kanadska firma, ktora chcela tazit striebro priamo v nasej prirode. Ekologicky a setrne. Rozumej vymyvat podzemie kyanidovym roztokom. Samozrejme, vykuchany diesel by mal byt okamzite na pokutu az sa dotycnemu ignorantovi pretocia panenky ako na registracke (plus okamzite zadrzany technicky, zaplatit odtahovku plus parkovne atd), ale v tom nasom absurdistane zjavne sa musia riesit 'dolezitejsie' problemy. Ostatne ako to dopadlo s tou upravou postihnutych dieselov, to snad koment nepotrebuje.

Hloupej Honza
21. října • 8:44

Ona dieselgate jak si ní o tom, že by diesel měl vonět.

Hloupej Honza
21. října • 8:01

Že císař je nahý věděl kde kdo. Ale byl to on kdo si vymyslel, že tyhle šaty chce.

Doporučujeme

Články odjinud