Že pořád ještě jezdí ty starý sráče Felicie dyt to hnije jako kdyby to polili mořskou vodou nejhorší auto od Škodovky
Fotka u Octavie, by měla být její první verze. Vzhledem k průměrnému roku výroby se v roce 2003 ještě dvojková Octavia nevyráběla.
A Forman/Favorit 135 a 136 by se meli secist !
Ano.
Takže sbohem čuráci:-D:-D:-D
Tak máš konečně Melloušku klid. I ten uhráček Sílokoule:-D:-D:-D
pb má uhry jo? :-D
To se člověk nemůže divit s čím lidičky jezdí,když vidí statistiku nehod.Tak starý křáp jako Felda,či dokonce favorit nebo Š120 nemá v provozu co dělat.Kdyby se STK dělali poctivě,jezdilo by jich jen pár.Při dnešních cenách nových aut bych nekoupil ani ojetinu od těch podvodníků v bazarech.Při tom lidi mají prachů jako cucků,jen se podívejte v pátek či v sobotu u hypermaketů.Jsme holt evropští vidláci!!
JJ nez koupit slepeninu v bazaru ze tri aut jedno radsi si koupim nove auto za 200tis. i kdyz treba o tridu nizsi nez nabizene bazarove radoby zanovni auta po prvni majitelce s msximslne 100tis. km najetymi km :) To tem lidem co to kupuji neni divny ze vsechny oktavky v nafte maji najeto 100-130tis km? A to je jen priklad...
Je hezký, že kážete o vidlákách, ale ozhled mate asi tak k ceduli konec obce. On je nějakej rozdíl kdy vás rozšmelcuje 15tiletej dvou tunovej kombík jestli máte novou 206ku, Corsu, nebo starou Feldu?Jinak jaké nové autou do 200 je stejně použitelný jako Felina kombi? Ono vám možná i jaksi uchází , že ani těch 200 spousta lidí nemá a jediný auto na který maj je ojetý hluboko pod 150k.Majitel našeho vesnickýho vrakáče řiká, že největší poptávka je po autech od 75 do 125 bez výbavy . Nejmenší po 150 až nový, v plný palbě. Proč asi , ty lidi si určitě cpou prachy do slamníku a nový nechtěj jen ze šprajcu asi ne? Hádám, že kdyby to šlo tak nový už maj.
Hlasky o slepeninach z bazaru z me zkusenosti obvykle rikaji lide, kteri jezdi nejakou pleckou a zavidi tem, kteri maji lepsi auta. Jo jo, neni nad to si svou frustrujici volbu nejak vhodne zduvodnit:-D
NN mam fabku 1,2htp koupenou novou pred rokem a sem spokojenej...myslim si lepsi volba nez dat nekomu 200tis za ojetinu nejasneho puvodu a bez zaruky...ale to je kazdyho vec jen pisu svuj nazor.
www.youtube.com ...
Taky suhlasím, že to neznamená, že se s feliciemi nejvíc jezdí. Na druhou stranu ale sice je to nic moc svezení, ale v porovnání se současnou produkcí je to velice jednoduché, odolné a spolehlivé auto, velice jednoduše a hlavně levně opravitelné, s minimem drahé elektroniky a se stejnou spotřebou. Poslední skutečné lidové auto.
Sedi vec, mal som 1.6-ku dlhe roky, najazdila v poho 200.000 a teraz este jazdi dalej. Super vozitko, ked bola prazdna, lietala ako drak, ked bolo treba, natrela to ovela silnejsim autam, tie udivene pohlady som miloval. Uplne super bol jeden passatik, bolo mu treba 3 starty z krizovatky aby ho jeho marne pokusy konecne presli :-) No a pri kludnej jazde (120-130) po dialnici davala cca 7 litrov, nakolko bola velmi vhodne sprevodovana. Skratka sa to s nou muselo vediet, jej sila bola v jej jednoduchosti.Staci sa o nu slusne starat a 300.000 nevidim ako ziadny problem.
Tyhle povidacky, jak to ten ci onen nandava "ovelasilnejsimautum" mam moc rad. ;-)Já mám Ford Fiesta XR2i 76 kW a Feldam to nandavam v pohode, i kdyz uz jsem z toho vyrostl, ale na pasiky opravdu vetsinou nemam. Nicmene Fiesta ma uz svy roky (rv 1990, takze je to dle statistik srot), ale staram se o ni, ma pravidelnej servis, pulka auta je nova za tech par let, co ji mam (od rozvodu, vejfuku, brzd, tlumicu, pres elektriku, generalku motoru az po karosarske prace, jako vyvareni podvozku) a sme ted na 310 000 km a doufam, ze jeste chvili pojezdim. Rozhoduje hodne, jak se clovek o auto stara a Feldy maj tu smulu, ze casto je maj lidi, co na ne serou...Ale v praci sme kdysi meli jednu, tehdy novou kombi 1.3 po FL, na plyn a bylo to zlatý vozidlo. Vsechno se do toho vlezlo, tu jednoduchost potvrzuju i ty jizdni vlastnosti, kdy predek fakt moc nesedel. Ale nedal bych na ni dopustit. Ale souhlasim, ze obcas sem si pujcil i 1.6 v "plne palbe" a bylo to proti te 1.3 lepsi pojezdeni. Ale, nalejme si cisteho vina, stale to byla jen Felicie 1.6 s 55 kW! I kdyz tehdy sem si myslel, ze je to snad Mercedes... Njn. 19 let...
No ''povidacka'' to rozhodne nie je a to moze potvrdit kazdny majitel dobre zabehnutej 1.6-ky, pokial to len co trochu s tym autickom vie. Brat len vykon ako smerodatnu hodnotu je zcestne (hmotnost) a toto bol uplne krasny priklad. Spominany jedinec na passate bol jeden z tych, ktorym patri cely svet....tam sa to uz na pravu mieru uviest muselo, musel raz zistit ze nasranu feldu si nema dovolovat, to podcenovat nejde...o to sklamanejsie neskor na dialnici odtiahol a uz ho (chvalabohu) nebolo :-) Ale boli samozrejme aj zabavne historky, raz som presiel cez Donovaly s jednym udychancom, ktory sa mi dost ofenzivne snazil lepit na prdel no a na pumpe bol z toho nakoniec zaujimavy pokec s neveriacim pohladom pod predny dekel :-D:-D:-D:-D:-DJazdne vlastnosti bola, definitivne slabina (100% suhlas), pomerne tazky motor v malo tuhej kasni, musel som domontovat vzperu (preco tam nebola?)....uz pri 160 to bol dost adrenalin (oci na stopkach), hoci to bez vacsej namahy doslapala na az na 190 tacho (smrt v ociach, skusil som dvakrat - prvy a posledny). Silne discipliny boli zrychlenie a jazda do kopca (trebars na D1 v tych tiahlych stupaniach dokazala ujst silnejsim autam....kym bola prazdna). Dialnicne nahanacky samozrejme nic a pohodlie na dlhych cestach takisto nie velmi dobre (Chorvatsko bolo skor o vydrzi vodica ako auta). Takisto pruznost motora velmi prijemna, zbieral sa statocne uz od nejakych 1500 (zase len kym bolo auto prazdne), no a na trojku od tri az do do styri a pol letela ako sarkan, hlavne ten nastup na trojke z nej robil prave to co neslo podcenit :-)Spominana jednoduchost, jedine co som si musel opravit bol termostat, nastasie lavor poskytli dobri ludia v jednej obci. Vyliat, vyhodit to von, naliat a frcalo sa dalej, sice trosku opatrnejsie (studeny motor), ale vylet nam rozhodne nepokazila :-D:-D:-D:-D:-D Ja tym feldam dost fandim, teraz mam koktafku 20v (spokojnost takisto, az ta kratky prevod, to ma fakt serie). Na koroziu treba davat pozor (nie vzdy sa to da), mechanicky je to dost odolne auticko. Na 1.3-kch obcas blbne altik no a na 1.6-kach ten spominany termostat. Mozno sa jedna len o problem istej vyrobnej sorty, tak daleko som to neskumal. Takisto do svetiel sa hodilo dat silnejsie ziarovky, v noci to velmi pomahalo. Ja tym feldam fandim stale a dufam ze budu este dlho sluzit, ak sa k tomu clovek slusne sprava tak nie je problem.Celkovo mam za to, ze nam chyba take jednoduche klasicke tradicne ludove vozitko a to je skoda.....Dnes sa s kazdou hovadinou musi ist do servisu, ked som videl vymenu ziarovky na forde, mal som dost na cely zivot...takisto pro vybere buducej kary bude jednoduchost jednym z kriterii.
Jako majitel 1,6 ti dávám za pravdu. Vzhledem k charakteru motoru (nízkootáčkový, dlouhozdvih) je průběhem dost podobný nafťáku. Udávaný výkon 55 kW/4500 ot. je ve skutečnosti vyšší (měřeno řadou lidí z felda klubu). Výkon byl spíš papírově kvůli daním v Německu snížen. Některé kousky měly naměřeno téměř 66 kW. Poměr hmotnost / výkon pak tak špatný není. Do cca 120 se s tím dá divočit, ale pak to vadne. Nejhorší je mizerná antikorozní ochrana a špatné odhlučnění.
Klasický příklad jak statistika zkresluje skutečnost. Že je nějakých aut zaregistrováno nejvíc ještě neznamená že se s nimi i nejvíce jezdí. Obdobně to platí i pro průměrné stáří vozového parku
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.