Statis Audi S5: dotek Ameriky

Nebývá zvykem, aby se americké ladičské společnosti zaměřovaly na jiné než domácí vozy, nebo vozy japonské provenience. Na jednu „čtyřkruhovku“ se ale podívala i společnost Statis, která nabízí vcelku zajímavé úpravy a to hned ve dvou stupních.

První stupeň úprav je levnější a logicky tedy obnáší i méně doplňků. Úpravce jej nabízí pod názvem Touring a pokud si pro svůj vůz zvolíte právě tento paket, těšit se budete z 20-ti palcových disků, slušivějších koncovek výfuku a tlumičů značky Ohlins. Za druhý stupeň s názvem Competition si budete muset připlatit pár tisíc navíc a za 14 000 dolarů (zhruba 210 000 Kč) dostanete vše co v předešlém paketu, ovšem zde zašli úpravci ještě dále. Z celé řady technických změn bychom mohli zmínit třeba upravený diferenciál, větší brzdové kotouče, nebo elektronicky upravenou řídící jednotku, díky níž vzrostl výkon o několik kW.  

Oba balíky budou montovat vybraní prodejci automobilů Audi v Severní Americe a na všechny doplňky se ještě vztahuje záruka na 50 000 mil (zhruba 80 000 km). 

Klepněte pro větší obrázek
Statis Audi S5
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků