Když bude 1km za 126 mil. Kč, tak 1 metr by měl stát 126 000 Kč. Za každou dálniční známku v ceně 1500 Kč by tak bylo možné postavit více než 1 cm dálnice. Pokud by třeba 10 cm nové dálnice každý motorista zaplatil se svého, snad bychom si sami každý rok nějaký ten kilometr postavili. Třeba pod heslem "Motoristé sobě"? ;-)
hezký propočet,ale dálnice si bohužel platíme ,,ze svého" tak či tak...:-(
Prvotní problém zůstává: dálnice a rychlostní silnice se staví tam, kde nejsou potřeba, a tam, kde potřeba jsou, se nedělá nic. K obsluze padesátitisicového města dálnici nepotřebujeme. K obsluze milionové aglomerace, která je součástí přeshraniční pětimilionové aglomerace, potřebujeme dvě (D47+R35). Zatímco v relativně řídce osídlených částech republiky se staví mezi městy rychlostní silnice, v jiných částech, osídlených mnohem hustěji (včetně celého nejhustěji osídleného kraje), nejsou ani rozumné silnice první třídy.
Pokud by to za tu cenu byli ochotni postavit Němci,tak řeknu super,ale aby to nebyla sleva jak v marketu u masných výrobků.V uzeninách je voda a silnice budou zvlněné tankodromy. ,,Ale je to levný a čeští řidiči jsou specifická skupina,kteří chtějí takové dálnice ,, .:-D:-D:-D
Nejen řidiči. MČČ miluje atrapy a je ochoten je neskutečně přeplácet. Tak platí za maso s vodou víc než Němec za maso, za máslo s vodou víc než Rakušan za máslo, za šunku s moukou víc než Holanďan za šunku bez mouky, za shnilé pomeranče a brambory víc než kdokoli jiný za neshnilé, za pivní atrapy typu Argus či Staročech víc, než v sousedních státech stojí pivo a za hrbaté dálnice víc než kdokoli jiný za kvalitní dálnice.
No vida, osmina ceny z doby před osmi lety. Že by konečně umravnili projektanty? Protože projektové řešení se na nesmyslné ceně milion za metr podílelo víc než kartely dodavatelů. Otázkou ještě je, jak bude stát hlídat kvalitu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.