Existuje web dopravniinfo.cz, kde je možné plánovat a zároveň zobrazuje kamery, data o nehodách, uzavírkách. Takže stačí doplnit data o průjezdnosti a vyvinout aplikaci, která s tím bude komunikovat. Ale 250 mega je docela dost :-/
No, u nás to už máme - dokonca to bolo drahšie ako váš plán (15mil € / 360 mil Kč) :-DAk chcete vidieť, ako to vyzerá prosím: https://odoprave.info... (upozorňujem slabšie povahy, mohlo by Vám byť zle z toho, čo sme za tie prachy dostali :-D )
Jasné, keď máme niečo zadarmo, čo funguje skvele, tak prečo nedať štvrť miliardy z peňazí občanov na niečo, čo nepotrebujeme.Vôbec sa nedivím, že sa každý snaží "optimalizovať" svoje dane ako to len ide, keď potom človek vidí, kam tie prachy miznú.
Zadarmo :-D.Ke studiu třeba- https://www.facebook.com/sedlacekt/posts/101519043... ... - https://en.wikipedia.org/wiki/There_ain%27t_no_suc... ... Pamatujte si, prosím, jednu věc. Zadarmo není (zjednodušeně) nic. To, že si cenu neuvědomujete, je věc jiná.
Hurá .. další rozkrádačka za bílého dne. B-]
Pff, my (Slovensko) už také máme dávno, stálo a stojí nás to nemálo € a neviem že by to niekto používal.https://www.etrend.sk/technologie/statna-sluzba...
...ale kalinak to zarobil vlastnou hlavou...
Zde se jasně ukazuje, že "stát" je nejhorší hospodář
Tak jestli je tohle možné a opravdu to projde, tak jsme jako stát totálně v prdeli a žádná lepší budoucnost nás, "obyčejné daňové poplatníky" nečeká. Už jen za tu drzost, že si někdo, kdo má hájit zájmy všech slušných lidi platícich daně, má šetřit peníze daňových poplatníků a prosazovat zájmy občanů by měli kontrolní orgány začít konat a "odpovědné" bezodkladně kontrolovat, zhromaždovat důkazní materiály a konat aby ochránili peníze daňových poplatníků a potrestali odpovědné osoby.
Úspechom bude ak neprebehne štandartný model štátnej zakázky. Tj. že "spriaznená duša" ( najlepšie príbuzný ) nejakého ministra, poradcu, či lobbistu nezaložil IT firmu a nebude potom na živnosťák najímať pár upotených programátorov, ktorí nemohli nájsť uplatnenie v renomovaných SW firmách. :-DNičmenej aj keby všetko prebehlo košér, tak pravdepodobnosť že by táto firma vytvorila niečo lepšie než čo je už na trhu, rovná sa nule. Tragédiou je, že o plytvaní peňazí danových poplatníkov rozhodujú ľudia, ktorí buďto o problematike vedia veľké hovno, alebo z toho majú kšeft do vlastnej kapsy. Proste taká "štátna klasika".B-]
Presne tak to je na Slovensku, najme tieto IT projektu su dnes vacsia ryza ako stavba dialnic a mafinaske stetky zo SMERu a dalsi zlodejsi na tom bohatnu. Bleee
TUNEL "jaksviňa"
Stát není schopen ani posílat data do info systému do navigací, aby se ti zobrazily komplikace dopravy při nehodách a při opravách silnic. Oprava, která probíhá půl roku je tam semafor, dělá to řsd a na navigaci nic !!!!!!!!! BORDEL !!!! To je charakteristika celého stávajícího režimu nejen na řsd.A oni chtějí dělat on line navigaci. Ten tok by potřeboval mokrým hadrem přes tlamu.
tak ono vůbec nejde o nějakou navigaci, ta je jenom takový následek, stát prostě potřebuje mít vlastní data se kterými bude moc nakládat podle libosti, jasně že jsou různé aplikace ale ty si svoje data chrání a fakt je nikomu zadarmo jentak nedají, že se za něco neplatí neznamená že je to zadarmo
Stát nic takového nepotřebuje. Státní úředníci "potřebovali" vypsat zakázku......
Dost dobře nechápu, proč se stát sype naše peníze do vytváření další navigace, když ty stávající vytvářené soukromými subjekty jsou bezplatné jak pro zákazníky tak pro stát jsou vynikající (Waze, HERE,...), pochybuji, že přínos nové navigační aplikace bude tak závratný aby ospravedlnil tu šílenou sumu vynaloženou z našich daní!!!.Celé to na mne dělá dojem, že se spřátelené firmě přihraje balík za něco co nikdo nepotřebuje.
Vidím v tom spíše potřebu sledovat lidi. Udělají si krásně obrázek o tom ve kterých úsecích lidi jezdí rychle a tam budou umísťovat hlídky s kasičkou, to měsíce to je zaplacené...Nedivil bych se, kdyby časem bylo povinnost mít tyto navigace od výroby ve vozidle a na základě dat z GPS by nám chodily poštou pokuty...
Bohužel, je to tak, sledovat lidi, to je hlavní cíl. Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že jsme sledování přes mobily, každé připojení na další vysílač oznamuje naši polohu a operátor to ze zákona musí archivovat... Stejně každý dotaz na internet z mobilu, tabletu, počítače je archivován včetně naší IP adresy, takže to, jestli nějaká další aplikace bude vědět, kde je muj mobil, mé auto, potažmo já je už vcelku jedno... Jinak co se týká měření rychlosti, v konečném důsledku mám pouze jednu výhradu. Ať je omezení tam, kde to vyplývá z logiky věci a kde to není buzerační a omezující prvek.Jinak řečeno, tvrdím, že 70 procent omezujících značek je naprosto zbytečných. Dám příklad: Dlouhá rovinka na silnici II. třídy, kde je přerušovaná čára. Cca 300 m před zatáčkou /tedy zbytečně brzy/ plná čára, pak značka Zatáčka vlevo, která plně upozorňuje na něco, na co je třeba dát pozor, pak cca 200 metrů před zatáčkou omezení na 50 /mmch, pokud tam ta značka dříve nebyla, naprosto bezpečně se dala projet 75/, pak tedy vlastní zatáčka a konec omezení 200 m za zatáčkou, plná čára stále pokračuje...Když nic, tak konec omezení měl být hned za zatáčkou, stejně tak ve směru jízdy přerušovaná čára. A to všechno proto, že tam kdysi ráno ve tři hodiny vletěl ožralý blb do lesa....O značkách Konec obce v poli, kde už několik stovek metrů není ani zástavba, ani křižovatka, ani výjezd z polní cesty by se dalo psát půl dne....O omezení na 70, které se používá naprosto univerzálně a zbytečně to samé...Ale to jem odbočil, omluva za offtopic...
Tak tak, nemluvě o tom, že se tím dostává stát do střetu zájmů, protože si počíná jako živnostník. A to ŠPATNĚ!
Tak tak. Nejsou schopni dodávat aktuální info ani do tabulí na dálnici. Tak to pro velký úspěch to rozjedou všude a ve velkém. V rámci kontextu působí vtipně brek Ťoka, že nemá 20 lidí na odstraňování billboardů. 20 lidí by sežralo ročně do 10mil kč vč. techniky. Možná, kdyby to fungovalo jako celoevropské řešení, které bude prodávat data soukromým společnostem, tak snad.
Pamatuji si velmi dobře, jak jistý ing. /jméno znám/ z Ostravy před cca 5.-8. lety na severu poi.cz horoval a prosazoval RDS a opakovaně vysvětloval, co to bude umět.... Než se podařilo RDS vybudovat /mmch, používal jsem více jak dva roky s tím, že to víc nefunguje jak funguje/, tak era těchto navigací skončila. A s tímto projektem to dopadne podobně. Než se zadá technická specifikace, tak se změní výběrčí mýta, změní se formát dat a system se projeví jako nepoužitelný. A kdo donutí ty statisíce řidičů, používajících WAZE přejít na něco "nového", raději mluvme jiného??? Celá akce mi přijde jako připraveno pro kamarády, kteří budou za cca +250 mega cosi budovat. Pak to budou za blíže nespecifikovanou částku 5 let udržovat, aby se potom řešil problém, kdo to bude /a za kolik/ provozovat dál.Dnešní praxe je taková, že řidič jedoucí po D2 směr Brno se z cedulí nad dálnicí nedozví, že nájezd na D1 je v Brno jih ucpaný. Ti, co mají WAZE na Blučině sjedou, ti co mají of line navi nebo nemají nic stojí jak telata v koloně... A k tomu jim pomáhej nový system za bezmála 300 mega....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.