Starý Audi Allroad končí, čeká se na nový

20 komentářů

Alex..
6. března • 13:00

Tohle je docela stará zpráva.. AAQ zkončil už v průběhu roku 2005 - doprodávaly se poslední skladovky..

Dusan
6. března • 17:55

Skoda jen, ze se ten design nepovedl. Stary Allroad byl s ohledem na fakt, ze slo jen o oplastovaneho A6tkoveho kombika docela designove povedene auto. Novy Allroad vypada jak domaci laminatova tunerska uprava.

Dan
6. března • 19:47

Me se libil stary a libi se mi i novy. Jelikoz se zrovna rozhoduji o koupi tak jsem vyzkousel Avant a byl jsem desne zklamany. Volant velmi preposilovany takze postrada jakekoli informace o tom co se deje s koly. Misto na odlozeni leve nohy prilis vysoko takze jsem celou dobu mel pocit ze ji mam pokrcenou. V zatacce pomerne silny naklon. Pred lety jsem Mondeo 2. generace a velmi zretelne se mi vybavilo... Dobre na dlouhe cesty po dalnici, zbytek otrava. Celkove jsem byl velmi velmi negativne zaskoceny protoze jsem vazne chtel aby se mi to auto libilo. V soucasnosti mam X3 a chtel jsem vzit neco regulernejsiho a pro zmenu ne BMW. Ted jsem zpatky a zvazuju X5 nebo 525/530. Pochybuju ze Allroad odstrani cokoli z toho co se mi nelibilo. Vzhledem ke zvyseni teziste spis naopak.

Alex..
6. března • 20:08

já mám původního allroada a jsem spokojený..tím spíš po zimě (teda ještě stále někde během) která letos byla a zatim ještě je... často jsem viděl bmw jak se točily kola jen naprázdno...
možná bych počkal na S6 Avant..to bude trošku o něčem jiném

Dan
6. března • 21:12

Na ten bohuzel nemam. Uprimne receno kvuli prujezdnosti 4x4 nepotrebuju. Rad si ale vychutnam sviznejsi jizdu po zapadlych silnicich a not A6 evidentne moc neni.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Alex..
6. března • 22:15

no přijde mi, že A6 je hlavně o pohodlném přesunutí z bodu A do bodu B ...

Dan
6. března • 22:36

no prave... bohuzel; takze jsem zpatky u BMW

Alex..
6. března • 23:39

bohužel..? Mi to například vyhovuje...

Dan
7. března • 9:30

Bohuzel protoze se mi to auto moc libi ale chci vic nez jen neco co me premisti z A do B....

Alex..
6. března • 18:28

no jen oplastované to opravdu není :) ... nicméně s Tebou souhlasím..na fotkách to vypadá přímo úděsně...uvidíme ještě jak to bude vypadat v reálu ..

Váňa
6. března • 8:21

Pane Broža, moc bysem se přimlouval, když napíšete že "Samozřejmostí je stálý pohon všech kol quattro" zkuste taky upřesnit, o jaký systém se jedná. Quattro je pouze nic neříkající obchodní značka. P.S. předpokládám že je tam motor podélně, takže to může být trvalá 4x4 s torsenem, nebo je to jinak?

Petr Broža
6. března • 10:18

Audi A6 (a tedy i Allroad) má Torsen, ostatně psali jsme o tom několikrát, proto jsem nepovažoval za důležité to zmiňovat.

Radek Ondrášík
6. března • 9:06

Quattro je jednou z divizí automobilky Audi, která se zabývá nejen vývojem a výrobou náhonu na všechna kola, ale má na starost také výrobu a vývoj S a RS verzí vozů.

A nyní k věci. Quattro může být dvojí Haldex, nebo Torsen. Pokud je to stálý pohon všech kol tak zákonitě jde o Torsen.

Ráďa
7. března • 20:34

Quattro je torsen!!! Nějaký haldex není žádné quattro, ale pseudo 4x4

Váňa
6. března • 16:06

No jo, ale za stálý pohon všech kol třeba škodovka vydává i systém s haldexem, protože na zadní kola vždy přenáší alespoň nějakých 5% síly.

To Quattro stejně jako 4Motion je málo vypovídající označení (třeba u passatu je to jednou torsen, jindy zase haldex, podle toho jak se jim tam zrovna vejde motor) a chudák zákazník v tom pak má chaos.

Marek71
6. března • 21:20

Ja neviem... ale bežnému zákazníkovi snaď može byť jedno, či je tam Haldex, alebo Torsen, nie ? Hlavne, že je to 4-kolka.

Váňa
7. března • 16:43

Zákazník si nemůže vybrat, jestli mu do čtyrkolky zamontují Haldex nebo torsen nebo jiný systém, to je dané konstrukcí auta. Ale mezi vlastnostmi jednotlivých systémů jsou dost podstatné rozdíly a zákazník by měl vědět, co kupuje a co od toho může čekat. Jestli mu na vlastnostech vůbec nezáleží, tak skoro tu čtyřkolku ani nepotřebuje.

empi
6. března • 12:49

Quattro muze byt troji, krom vyse zminenych jeste pohon pouzivany v Q7.

Jogurt
10. března • 21:09

Tam je taky Torsen. A to v asymetrické verzi jako u RS4. A Torsen pro Audi nevyrábí dceřinná společnost Quattro ale japonský Zexel.

QX
6. března • 8:59

Pane Váňa, ted pan Broza bude muset tuto informaci pro vas vygooglovat ... Coz znamena, ze si to muzete klidne udelat sam a mate tu informaci rychleji nez zde, nemyslite?

Doporučujeme

Články odjinud