Tohle je docela stará zpráva.. AAQ zkončil už v průběhu roku 2005 - doprodávaly se poslední skladovky..
Skoda jen, ze se ten design nepovedl. Stary Allroad byl s ohledem na fakt, ze slo jen o oplastovaneho A6tkoveho kombika docela designove povedene auto. Novy Allroad vypada jak domaci laminatova tunerska uprava.
Me se libil stary a libi se mi i novy. Jelikoz se zrovna rozhoduji o koupi tak jsem vyzkousel Avant a byl jsem desne zklamany. Volant velmi preposilovany takze postrada jakekoli informace o tom co se deje s koly. Misto na odlozeni leve nohy prilis vysoko takze jsem celou dobu mel pocit ze ji mam pokrcenou. V zatacce pomerne silny naklon. Pred lety jsem Mondeo 2. generace a velmi zretelne se mi vybavilo... Dobre na dlouhe cesty po dalnici, zbytek otrava. Celkove jsem byl velmi velmi negativne zaskoceny protoze jsem vazne chtel aby se mi to auto libilo. V soucasnosti mam X3 a chtel jsem vzit neco regulernejsiho a pro zmenu ne BMW. Ted jsem zpatky a zvazuju X5 nebo 525/530. Pochybuju ze Allroad odstrani cokoli z toho co se mi nelibilo. Vzhledem ke zvyseni teziste spis naopak.
já mám původního allroada a jsem spokojený..tím spíš po zimě (teda ještě stále někde během) která letos byla a zatim ještě je... často jsem viděl bmw jak se točily kola jen naprázdno... možná bych počkal na S6 Avant..to bude trošku o něčem jiném
Na ten bohuzel nemam. Uprimne receno kvuli prujezdnosti 4x4 nepotrebuju. Rad si ale vychutnam sviznejsi jizdu po zapadlych silnicich a not A6 evidentne moc neni.
no přijde mi, že A6 je hlavně o pohodlném přesunutí z bodu A do bodu B ...
no prave... bohuzel; takze jsem zpatky u BMW
bohužel..? Mi to například vyhovuje...
Bohuzel protoze se mi to auto moc libi ale chci vic nez jen neco co me premisti z A do B....
no jen oplastované to opravdu není :) ... nicméně s Tebou souhlasím..na fotkách to vypadá přímo úděsně...uvidíme ještě jak to bude vypadat v reálu ..
Pane Broža, moc bysem se přimlouval, když napíšete že "Samozřejmostí je stálý pohon všech kol quattro" zkuste taky upřesnit, o jaký systém se jedná. Quattro je pouze nic neříkající obchodní značka. P.S. předpokládám že je tam motor podélně, takže to může být trvalá 4x4 s torsenem, nebo je to jinak?
Audi A6 (a tedy i Allroad) má Torsen, ostatně psali jsme o tom několikrát, proto jsem nepovažoval za důležité to zmiňovat.
Quattro je jednou z divizí automobilky Audi, která se zabývá nejen vývojem a výrobou náhonu na všechna kola, ale má na starost také výrobu a vývoj S a RS verzí vozů. A nyní k věci. Quattro může být dvojí Haldex, nebo Torsen. Pokud je to stálý pohon všech kol tak zákonitě jde o Torsen.
Quattro je torsen!!! Nějaký haldex není žádné quattro, ale pseudo 4x4
No jo, ale za stálý pohon všech kol třeba škodovka vydává i systém s haldexem, protože na zadní kola vždy přenáší alespoň nějakých 5% síly.To Quattro stejně jako 4Motion je málo vypovídající označení (třeba u passatu je to jednou torsen, jindy zase haldex, podle toho jak se jim tam zrovna vejde motor) a chudák zákazník v tom pak má chaos.
Ja neviem... ale bežnému zákazníkovi snaď može byť jedno, či je tam Haldex, alebo Torsen, nie ? Hlavne, že je to 4-kolka.
Zákazník si nemůže vybrat, jestli mu do čtyrkolky zamontují Haldex nebo torsen nebo jiný systém, to je dané konstrukcí auta. Ale mezi vlastnostmi jednotlivých systémů jsou dost podstatné rozdíly a zákazník by měl vědět, co kupuje a co od toho může čekat. Jestli mu na vlastnostech vůbec nezáleží, tak skoro tu čtyřkolku ani nepotřebuje.
Quattro muze byt troji, krom vyse zminenych jeste pohon pouzivany v Q7.
Tam je taky Torsen. A to v asymetrické verzi jako u RS4. A Torsen pro Audi nevyrábí dceřinná společnost Quattro ale japonský Zexel.
Pane Váňa, ted pan Broza bude muset tuto informaci pro vas vygooglovat ... Coz znamena, ze si to muzete klidne udelat sam a mate tu informaci rychleji nez zde, nemyslite?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.