Starý Audi Allroad končí, čeká se na nový

Starý Audi Allroad končí, čeká se na nový

Nabídka modelů německé automobilky Audi se na chvíli o něco ztenčila: vypadl Allroad, terénní kombi odvozené od staré generace Audi A6. Důvodem je čekání na nový model, který byl oficiálně představen na právě probíhajícím ženevském autosalonu. Novinka měří téměř pět metrů, má rozvor 2,83 m a pod kapotou bude mít čtyři motory, dva benzinové a dva naftové: 3,2 V6 FSI 188 kW, 4,2 V8 FSI 257 kW, 2,7 V6 TDI 132 kW a 3,0 V6 TDI 171 kW. Samozřejmostí je stálý pohon všech kol quattro.

Další novinkou, na kterou se čeká, je nová generace kupé a kabria TT; ani jeden z modelů nebyl dosud představen, podívat se ale můžete na špionážní fotografie, které byly pořízeny při testech na severu Evropy. Přijít by také měla „offroad“ verze A4 Avant se jménem Q5 a také kupé odvozené od sedanu A4, které dostane označení A5.

 
Nový Audi Allroad

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků