Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Vychytaného detailu u modelů vozů Jaguar si všimlo už několik majitelů. Tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu. Automobilka nyní prozradila proč.
Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Jeden z uživatelů si této zajímavosti všiml u vozu F-Type a o video se podělil na sociální síti Twitter. Jaguar neotálel a všímavému majitel odpověděl: „Víte, že tlačítko pulsuje 72x za minutu? To je klidová tepová frekvence jaguára,“ uvedla automobilka. Odpověď na otázku výše tak známe, jenže...

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

O tomto detailu informoval Jaguar na stejné síti už v létě roku 2013 a tehdy uvedl, že tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu stejně jako srdce člověka. Obě tvrzení jsou pravdivá, klidná tepová frekvence člověka se pohybuje mezi 60 a 100 pulsy za minutu. Víme, že tato funkce asi nebude klíčovým rozhodnutím, proč si nový Jaguar koupit, zároveň je ale potřeba automobilku pochválit za práci s každým detailem.

Dalším modelem, který se této funkce dočká, bude XF Sportbrake, jehož premiéra je naplánována na příští rok. Nedávné špionážní snímky odhalují, že těšit se můžeme i na F-Pace SVR a opomenout nesmíme ani zájmy automobilky v oblasti elektromobilů. Jaguar údajně pracuje na sedanu s nulovými emisemi a v budoucnu hodlá nabídnout také elektrické SUV.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 33 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků