Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Vychytaného detailu u modelů vozů Jaguar si všimlo už několik majitelů. Tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu. Automobilka nyní prozradila proč.
Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Jeden z uživatelů si této zajímavosti všiml u vozu F-Type a o video se podělil na sociální síti Twitter. Jaguar neotálel a všímavému majitel odpověděl: „Víte, že tlačítko pulsuje 72x za minutu? To je klidová tepová frekvence jaguára,“ uvedla automobilka. Odpověď na otázku výše tak známe, jenže...

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

O tomto detailu informoval Jaguar na stejné síti už v létě roku 2013 a tehdy uvedl, že tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu stejně jako srdce člověka. Obě tvrzení jsou pravdivá, klidná tepová frekvence člověka se pohybuje mezi 60 a 100 pulsy za minutu. Víme, že tato funkce asi nebude klíčovým rozhodnutím, proč si nový Jaguar koupit, zároveň je ale potřeba automobilku pochválit za práci s každým detailem.

Dalším modelem, který se této funkce dočká, bude XF Sportbrake, jehož premiéra je naplánována na příští rok. Nedávné špionážní snímky odhalují, že těšit se můžeme i na F-Pace SVR a opomenout nesmíme ani zájmy automobilky v oblasti elektromobilů. Jaguar údajně pracuje na sedanu s nulovými emisemi a v budoucnu hodlá nabídnout také elektrické SUV.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků