Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Vychytaného detailu u modelů vozů Jaguar si všimlo už několik majitelů. Tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu. Automobilka nyní prozradila proč.
Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Jeden z uživatelů si této zajímavosti všiml u vozu F-Type a o video se podělil na sociální síti Twitter. Jaguar neotálel a všímavému majitel odpověděl: „Víte, že tlačítko pulsuje 72x za minutu? To je klidová tepová frekvence jaguára,“ uvedla automobilka. Odpověď na otázku výše tak známe, jenže...

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

O tomto detailu informoval Jaguar na stejné síti už v létě roku 2013 a tehdy uvedl, že tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu stejně jako srdce člověka. Obě tvrzení jsou pravdivá, klidná tepová frekvence člověka se pohybuje mezi 60 a 100 pulsy za minutu. Víme, že tato funkce asi nebude klíčovým rozhodnutím, proč si nový Jaguar koupit, zároveň je ale potřeba automobilku pochválit za práci s každým detailem.

Dalším modelem, který se této funkce dočká, bude XF Sportbrake, jehož premiéra je naplánována na příští rok. Nedávné špionážní snímky odhalují, že těšit se můžeme i na F-Pace SVR a opomenout nesmíme ani zájmy automobilky v oblasti elektromobilů. Jaguar údajně pracuje na sedanu s nulovými emisemi a v budoucnu hodlá nabídnout také elektrické SUV.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků