Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Vychytaného detailu u modelů vozů Jaguar si všimlo už několik majitelů. Tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu. Automobilka nyní prozradila proč.
Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Jeden z uživatelů si této zajímavosti všiml u vozu F-Type a o video se podělil na sociální síti Twitter. Jaguar neotálel a všímavému majitel odpověděl: „Víte, že tlačítko pulsuje 72x za minutu? To je klidová tepová frekvence jaguára,“ uvedla automobilka. Odpověď na otázku výše tak známe, jenže...

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

O tomto detailu informoval Jaguar na stejné síti už v létě roku 2013 a tehdy uvedl, že tlačítko start/stop pulsuje 72x za minutu stejně jako srdce člověka. Obě tvrzení jsou pravdivá, klidná tepová frekvence člověka se pohybuje mezi 60 a 100 pulsy za minutu. Víme, že tato funkce asi nebude klíčovým rozhodnutím, proč si nový Jaguar koupit, zároveň je ale potřeba automobilku pochválit za práci s každým detailem.

Dalším modelem, který se této funkce dočká, bude XF Sportbrake, jehož premiéra je naplánována na příští rok. Nedávné špionážní snímky odhalují, že těšit se můžeme i na F-Pace SVR a opomenout nesmíme ani zájmy automobilky v oblasti elektromobilů. Jaguar údajně pracuje na sedanu s nulovými emisemi a v budoucnu hodlá nabídnout také elektrické SUV.

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků