Startovací tlačítko Mustangu pulsuje jako srdce koně. Kým se Ford inspiroval?

Američané připravili do nejnovějšího Mustangu zajímavý detail. Tlačítko pro nastartování pulsuje jako srdce koně. Kdo s tímto nápadem přišel jako první?
Startovací tlačítko Mustangu pulsuje jako srdce koně. Kým se Ford inspiroval?

Omlazený Ford Mustang ještě není v prodeji, ale americká automobilka nám pravidelně připomíná, jaké novinky do svého klíčového modelu připravila. Kromě hlavních inovací, o kterých jsme informovali už dříve, je tu nyní také jedna nová zajímavost - pulsující tlačítko pro nastartování.

Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

Ford Mustang pro rok 2018 bude výkonnější a úspornější

V čase mezi otevřením dveří a samotným nastartováním tlačítko 30x za minutu blikne. Tento počet není náhodný, rovná se totiž klidové tepové frekvenci koně Mustang.

Pokud vám přijde, že jsme vás o podobné vychytávce informovali už dříve, máte pravdu. V listopadu loňského roku potvrdila automobilka Jaguar informaci, že jejich tlačítko pro nastartování tepe 72x za minutu, stejně jako srdce jaguára při klidové tepové frekvenci.

Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Startující tlačítko Jaguaru pulsuje jako srdce. Člověka nebo jaguára?

Nejnovější Mustang byl odhalen začátkem tohoto roku a k prvním vlastníkům by měl dorazit letos na podzim. O oficiálních cenovkách jednotlivých variant zatím americká automobilka nic konkrétního neprozradila.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků